Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

rianna

goedemorgen allemaal 
op deze zaterdag trok ik
36= het kruis 6 = de wolken 17 = de ooeivaar samen is dat 23 de muizen
er komen veranderingen  waardoor ik een kruis zet over  het verdriet wat ik heb over mijn kids
innerlijk zit het me nog al dwars schijnbaar dus ik besluit  om de rust op te zoeken
liefs Rianna

mlw

haai


vandaag heb ik anker- klaveren pk - ooievaar

hmmm komt er miss iemand bij mij in de buurt te wonen die ik leuk vind?

assie63

goedemorgen vandaag trok ik

8 doodkist 30 lelie en 28 heer= 30 lelie

mij beschermd voelen door een heer zodat ik zaken kan afsluiten

klaproos1945

goede morgen

schip en boek en zeis

welke reis word er geboekt en weer geanuleerd

klaproosje

dameblanche

Citaat van: rianna op december 24, 2011, 08:34:27 AM
goedemorgen allemaal 
op deze zaterdag trok ik
36= het kruis 6 = de wolken 17 = de ooeivaar samen is dat 23 de muizen
er komen veranderingen  waardoor ik een kruis zet over  het verdriet wat ik heb over mijn kids
innerlijk zit het me nog al dwars schijnbaar dus ik besluit  om de rust op te zoeken
liefs Rianna

een kruis trekken over problemen....
de ooievaar maant je aan daar ook flexibeler mee om te gaan....
zoek die verandering meer inje zelf, het zal altijd wel het een en ander zijn met je kinderen, dat komt en dat gaat...
maar kijk hier iets losser naar, het komt je zelf ten goed, je komt zo beter in je innerlijke rust....
dus niet zoals men altijd reageert op moeilijke situaties....
er over blijven piekeren en zich  dan maar van liever lee terug trekken, nee de zaken los te laten en het weg te wimpelen als: het is hun strijd..... :-*

dameblanche

Citaat van: mlw op december 24, 2011, 08:56:46 AM
haai


vandaag heb ik anker- klaveren pk - ooievaar

hmmm komt er miss iemand bij mij in de buurt te wonen die ik leuk vind?

ja want je hebt meer aan een goede buur dan een verre vriend....
flexibel wezen in je doen en laten....haalt je uit de moeilijkheden, niet zolang vasthouden aan iets wat niet haalbaar is, laat de boel wat meer waaien....

dameblanche

#1281
Citaat van: assie63 op december 24, 2011, 09:22:42 AM
goedemorgen vandaag trok ik

8 doodkist 30 lelie en 28 heer= 30 lelie

mij beschermd voelen door een heer zodat ik zaken kan afsluiten

ja je vader.....
die is ook een enorme steun voor je achter de schermen assie...
de kist en de lelie betekend ook dat je ergens afstand van hebt gedaan, mee in de zin dat je jer ergens over hebt vermand, erover heen bent gestapt....

dameblanche

#1282
Citaat van: klaproos1945 op december 24, 2011, 11:01:05 AM
goede morgen

schip en boek en zeis

welke reis word er geboekt en weer geanuleerd

klaproosje

ja zo kun je het ook zien, dan staat het er letterlijk, een reis met een boot....
je steekt je hoofdje in dingen die nog uitgesproken zullen moeten worden....

mlw

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 11:45:38 AM
Citaat van: mlw op december 24, 2011, 08:56:46 AM
haai


vandaag heb ik anker- klaveren pk - ooievaar

hmmm komt er miss iemand bij mij in de buurt te wonen die ik leuk vind?

ja want je hebt meer aan een goede buur dan een verre vriend....
flexibel wezen in je doen en laten....haalt je uit de moeilijkheden, niet zolang vasthouden aan iets wat niet haalbaar is, laat de boel wat meer waaien....

ja zou kan je dat ook bekijken....anker= vastgeroest, ooievaar = felxibel zijn en dan krijg je vanzelf de klaveren

thank you :-*

rianna

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 11:43:14 AM
Citaat van: rianna op december 24, 2011, 08:34:27 AM
goedemorgen allemaal 
op deze zaterdag trok ik
36= het kruis 6 = de wolken 17 = de ooeivaar samen is dat 23 de muizen
er komen veranderingen  waardoor ik een kruis zet over  het verdriet wat ik heb over mijn kids
innerlijk zit het me nog al dwars schijnbaar dus ik besluit  om de rust op te zoeken
liefs Rianna

een kruis trekken over problemen....
de ooievaar maant je aan daar ook flexibeler mee om te gaan....
zoek die verandering meer inje zelf, het zal altijd wel het een en ander zijn met je kinderen, dat komt en dat gaat...
maar kijk hier iets losser naar, het komt je zelf ten goed, je komt zo beter in je innerlijke rust....
dus niet zoals men altijd reageert op moeilijke situaties....
er over blijven piekeren en zich  dan maar van liever lee terug trekken, nee de zaken los te laten en het weg te wimpelen als: het is hun strijd..... :-*
hoi Marianne
ja je hebt gelijk alleen valt het niet altijd mee :)  al weet ik dat het ook moet maar wil toch wel hun steun zijn in moelijke tijden   maar wat minder me er van aantrekken is zeker goed  en dat lukt naar mijn ziens aardig de laatste maanden moet ik zeggen
en ja er is altijd wel iets hoor dat is zo
dank je wel
leifs Rianan

kristina1975

Lieve mensen, fijne kerst allemaal!!!

dameblanche

bekijkt men je legging weer op een andere manier dan duiden de muizen ook op een tekort, een tekort aan energieen....
het kruis werkt vertraging in de hand, de wolken op blokkades, blokkades geven altijd stop in je energie strooom weer, de ooievaar op deze kaart staat ook weer water, een tekort aan water...meer water drinken luidt het advies, lichaamssappen en ook energieen gaan meer stromen, organen gaan beter werken, kortom het lost ook blokkades weer op....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 24, 2011, 16:28:13 PM
Lieve mensen, fijne kerst allemaal!!!

jij ook hoor believe.....
vorig jaar stonden we tot aan de enkels in de sneeuw, dit jaar kunnen we al genieten van de bloesem in de bomen....

rianna

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 16:30:27 PM
bekijkt men je legging weer op een andere manier dan duiden de muizen ook op een tekort, een tekort aan energieen....
het kruis werkt vertraging in de hand, de wolken op blokkades, blokkades geven altijd stop in je energie strooom weer, de ooievaar op deze kaart staat ook weer water, een tekort aan water...meer water drinken luidt het advies, lichaamssappen en ook energieen gaan meer stromen, organen gaan beter werken, kortom het lost ook blokkades weer op....
hoi Marianne
ik drink altijd veel water dat is mij geadviseeerd omdat ik last van mijn darmen heb dus dat ik misschien wat minder heb gedronken zou best eens kunnen   hoewel ik er meestal wel  erg in hou
dank je wel  goed dat ik er aan geattendeerd word
leifs rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 11:47:51 AM
Citaat van: assie63 op december 24, 2011, 09:22:42 AM
goedemorgen vandaag trok ik

8 doodkist 30 lelie en 28 heer= 30 lelie

mij beschermd voelen door een heer zodat ik zaken kan afsluiten

ja je vader.....
die is ook een enorme steun voor je achter de schermen assie...
de kist en de lelie betekend ook dat je ergens afstand van hebt gedaan, mee in de zin dat je jer ergens over hebt vermand, erover heen bent gestapt....
ja dat denk ik ook, ja hij is een grote steun, ja ben over veel zaken heen gestapt, of mij vermand, volgesn mij stond er vanmorgen een andere duiding, inderdaad sex heb ik ook niet want ik heb geen relatie,  :-[ hihi, Dank voor duiding, assie xx