Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

rianna

Citaat van: marianne op december 22, 2011, 10:59:15 AM
goede morgen dames;
vos-sterren-anker....
heej rianne, zou je me ook eens dat pyramidetje kunnen uitleggen, vond zeer interessant.....
hoi Marianne
dit is jouw piramide
Vogels + Ster + Anker = Brief
Heer - Beer - Boek
Slang - Boom
Vogels
zoals je ziet  zijn de kaarten vogels en ster opgeteld samen de heer 
ster en anker maken samen de beer
anker en brief maken samen het boek
en zo tel je door naar de 3 de rij  heer en beer  samen de slang 
beer en boek samen de boom  en als laatste is
de slang en de boom samen de vogels
deze kaartjes vertllen mij dat je  harmony  krijg  door dat er helderheid komt  door verhelderende gesprekken
je krahct krijg waardoor je je mannetje gaat staan  je krijg inzichten die al gaat het langzaam je toch  vastigheid bieden  door gesprekken
hoop dat je er een beetje uit kom 
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Inga op december 22, 2011, 10:59:23 AM
Goedemorgen,

Vandaag trok ik:

De Maan met de Ruiker en de Zeis.

De Ruiker verzacht alle kaarten wordt altijd gezegd. :-*
Ik heb veel uren gemaakt op mijn werk de laatste weken, nu is het tijd voor ontspanning en gezelligheid, ik kap dus even met al die drukte zodat mijn lichamelijke ongemakjes weer kunnen herstellen.

hoi Inga
je bent moe dat vertellen mij de zeisen  je wilt gelukkig zijn je  werk slokte je op  waardoor je je niet echt lekekr voelde
je trek je even terug om energie op te doen
een liefdevole band met mensen om je heen te krijgen
je werk stop je even weg tot nadere orde 
leifs Rianna

mlw

Citaat van: rianna op december 22, 2011, 10:01:49 AM
Citaat van: mlw op december 22, 2011, 07:46:15 AM
haai

lelie - vogels pk- tuin en opgeteld de kist

vogels + tuin dan moet ik lachen en denk ik aan friends met benefits :P
niet dat dat aan de orde is hoor hahahaha
hoi mlw
ik zie het boek als ik ze optel
en de kaartjes vertellen mij dat je verlangen uit gaat naar rust  je hebt gepsrekken etm je hogere zelf en daardoor krijg je inzichten
zorgen die je emotioneel maken kap je af
waardoor het geluk weer kans krijg  verdriet laat je niet meer toe je  ondergaat een totale ommekeer een nieuwe start
liefs Rianna

Ja meis helemaal goed!!!!

dank je  :-*

mlw

Citaat van: marianne op december 22, 2011, 09:27:14 AM
Citaat van: mlw op december 22, 2011, 07:46:15 AM
haai

lelie - vogels pk- tuin en opgeteld de kist

vogels + tuin dan moet ik lachen en denk ik aan friends met benefits :P
niet dat dat aan de orde is hoor hahahaha

hihi, ik denk het ook niet marijke....
vogels in de tuin is ook al weer wat vroeg, lelies in de tuin, daar is de grond te koud voor en lelies op de kist....
dat moeten we ook weer niet hebben....
communicatie is ook belangrijk voor jou marijke,
mensen die van je houden, mensen die om je geven, familie is nu ook even een houvast in deze tijd....
even voor je alles van je afzetten en je nestelen in de warmte van de familiebanden....

ja en die communicatie mis ik de laatste tijd heel erg, niet t gevoel hebben mn hele verhaal kwijt te kunnen en tegelijkertijd me schuldig voelen als ik communiceer dat t alleen maar om mij moet draaien en dus maar kleine beetjes kan vertellen.

dank je :-*

mlw

@ Rianna

wat ik nog even vermelden wil, is dat ik het heel bijzonder vind dat je in de kaarten hebt gezien dat ik met mn hogere zelf bezig ben geweest. ik heb idd de afgelopen 2 dagen expliciet tegen mn hogere zelf gesproken en om dingen gevraagd, inzichten wel te verstaan. Vind het echt heel bijzonder dat je dit benoemt!!

want mijn gidsen daar spreek ik bijna dagelijks tegen maar mn hogere zelf niet zo vaak.

groetjes Marijke :-*

rianna

Citaat van: mlw op december 22, 2011, 12:19:38 PM
@ Rianna

wat ik nog even vermelden wil, is dat ik het heel bijzonder vind dat je in de kaarten hebt gezien dat ik met mn hogere zelf bezig ben geweest. ik heb idd de afgelopen 2 dagen expliciet tegen mn hogere zelf gesproken en om dingen gevraagd, inzichten wel te verstaan. Vind het echt heel bijzonder dat je dit benoemt!!

want mijn gidsen daar spreek ik bijna dagelijks tegen maar mn hogere zelf niet zo vaak.

groetjes Marijke :-*

hoi MArijke
fijn dat ik goed zat ik ben ook nog aan het leren en vind het fijn als ik feedback krijg en als het klopt   
liefs Rianna

dameblanche

ik heb je mooi kunnen volgen rianna,
maar nu ga je niet meer aan ons vertellen dat je nog moet leren...
wij leren hier allemaal van elkaar, we staan allemaal gelijk, zij aan zij...
vergeet dat nooit meer..... ;)
idd is feedback enorm belangrijk....

dameblanche

aan inga

indien er negatieve kaarten aanwezig zijn verzacht de ruiker de betekenis van de kaarten.
bepaalde angsten en onzekerheden die zowel door de zeis en de maan aangeduidt worden kan door de ruiker dan ook afgezwakt worden.
maar in deze situatie geeft de maan meer aan dat je tot grotere inzichten gaat komen, ook gezien de zeis, deze ligt namelijk aan het einde van de legging en mag dan op het oogsten van duiden...evenals de ruiker....

rianna

Citaat van: marianne op december 22, 2011, 13:29:33 PM
ik heb je mooi kunnen volgen rianna,
maar nu ga je niet meer aan ons vertellen dat je nog moet leren...
wij leren hier allemaal van elkaar, we staan allemaal gelijk, zij aan zij...
vergeet dat nooit meer..... ;)
idd is feedback enorm belangrijk....
Snorry  :-* hihihi

Jane26

Citaat van: rianna op december 22, 2011, 10:06:11 AM
Citaat van: Jane26 op december 22, 2011, 09:09:23 AM
Hoi allemaal!

Ruiker schoot eruit

Vossen, vissen op pk, wolken

Alvast bdankt allemaal

Xxx

hoi Jane26
de ruiker verteld je dat er gelukige periode in aantocht is je ziet dat dan ook als een cadeautje
je kaartjes zeggen
dat je zelf moet dealen met je verdriet  eer je verder kan  met de stroom  argwaan verdwijnt waardoor er plaats is voor meer zelfvertoruwen
gesprekken over  je innerlijk en de liefde van een heer waar helderheid in komt je wilt het afsluiten en opnieuw beginnen
liefs Rianna

Wouwww mooi.....!!!!!!!thnx lieve rianne!!!

rianna

Citaat van: Jane26 op december 22, 2011, 15:34:11 PM
Citaat van: rianna op december 22, 2011, 10:06:11 AM
Citaat van: Jane26 op december 22, 2011, 09:09:23 AM
Hoi allemaal!

Ruiker schoot eruit

Vossen, vissen op pk, wolken

Alvast bdankt allemaal

Xxx

hoi Jane26
de ruiker verteld je dat er gelukige periode in aantocht is je ziet dat dan ook als een cadeautje
je kaartjes zeggen
dat je zelf moet dealen met je verdriet  eer je verder kan  met de stroom  argwaan verdwijnt waardoor er plaats is voor meer zelfvertoruwen
gesprekken over  je innerlijk en de liefde van een heer waar helderheid in komt je wilt het afsluiten en opnieuw beginnen
liefs Rianna

Wouwww mooi.....!!!!!!!thnx lieve rianne!!!
hahahahah  als dat geen feedback is weet ik het niet meer ahahahahha
dank je wel  haahahahh

dameblanche

Citaat van: rianna op december 22, 2011, 09:37:25 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
5= de boom 23 = de muizen 29 is de dame
vormen samen 21 De Berg
ik lijk te piekeren over de gezondheid van een dame  er is een obstakel opgetreden
ik hoop niet dat ik bericht krijg van mijn schoonzus die een ernstige ziekte heeft   pffff
liefs Rianan

hier gaat het over jezelf, er is iets niet in orde, dat geeft de boom ook aan, het knaagt aan je, je bent in twijfel, je bent bedsluiteloos, je hebt het gevoel dat je hier niks in kunt doen voor haar, je zou wel willen maar idd hoe....
lje leeft wel intens mee, maar verder kun je inderdaad niet veel, en hier komen die staven 10 weer om de hoek kijken, je kunt niet het leed van iedereen op je schouders nemen, ook al zou je dat willen rianna.... :-[

rianna

Citaat van: marianne op december 22, 2011, 16:19:22 PM
Citaat van: rianna op december 22, 2011, 09:37:25 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
5= de boom 23 = de muizen 29 is de dame
vormen samen 21 De Berg
ik lijk te piekeren over de gezondheid van een dame  er is een obstakel opgetreden
ik hoop niet dat ik bericht krijg van mijn schoonzus die een ernstige ziekte heeft   pffff
liefs Rianan

hier gaat het over jezelf, er is iets niet in orde, dat geeft de boom ook aan, het knaagt aan je, je bent in twijfel, je bent bedsluiteloos, je hebt het gevoel dat je hier niks in kunt doen voor haar, je zou wel willen maar idd hoe....
lje leeft wel intens mee, maar verder kun je inderdaad niet veel, en hier komen die staven 10 weer om de hoek kijken, je kunt niet het leed van iedereen op je schouders nemen, ook al zou je dat willen rianna.... :-[

hoi Marianne
ja dat klopt wel hoor ik leef inderdaad met haar mee maar het zijn mensen  zij en haar man die weinig of niets los laten  mijn zwager is ook ernstig ziek    dat maak het er niet makkelijker op
wat een vreselijke ziekte is het toch 
dank je wel
leifs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 22, 2011, 09:23:38 AM
Citaat van: assie63 op december 22, 2011, 07:06:51 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

3 schip 32 maan 11 roede=zeisen

onzekerheid en gevoelens van twijfels over mijn koers die ik vaar

energie gaat ook teveel zitten in het onzekerheid, maakt je onrustig, voortdurend in 2 strijd over een te varen koers.....
het ligt er al een hele tijd die kaartjes assie..
we kijken eens verder;
de gehangene...
je hebt je min of meer overgegeven aan het lot, je denkt laat het maar over me heen komen het los zal het verder wel gaan bepalen...
eigenlijk heb je de energe er ook nu niet voor om je koers te bepalen...
je hebt al vele zeeen bevaren, je wil nu een duidelijke koerd en die blijven handhaven en niet steeds weer te moeten veranderen en aan hoeven passen...

de 3e kaart is de zwaarden 9;
zet je denken stop.....voel wat er te voelen valt.....
ja klopt de onzekerhied blijft een beetje, ja ligt er al een tijdje in, ja klopt geef mij ook over, als het moet gebeuren gebeurt het toch, nee nu even geen energie, klopt wil ook een duidelijke koers, en stoppen met denken want het helpt toch niet, Dank voor duiding, assie xx