Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Leeuwin

Mijn Lenormand dagkaart voor vandaag is de Heer. Zeer toepasselijk aangezien ik vandaag met een heer een behoorlijke discussie heb gevoerd, in positieve zin wel te verstaan!

kristina1975

Ten eerste
Leeuwinnnnn, welkommmmmm!!!! :-* :-* :-*

Ten tweede
Mijn dagkaarten voor vandaag

Kruis...........alweer net als gisteren ::) Ik moet zeggen dat ik niet zo blij ben met het Kruis bij het Lenormand kaarten
De Lelie
De Ster

Sorry ik laat het nu helemaal aan jullie over....

slaap lekker of alvast goedemorgen
:-* :-* :-*

Basic

Goeiemorgen iedereen,

Ik trok vandaag op 15 oktober 2011 rond ongeveer 6u20 de volgende kaarten.
(Het is wel een driekaarten legging)

Hart - Hond - Zeisen

Wel, we zullen zien wat de dag mij brengt of beter gezegd wat ik van mijn dag ga maken.
Immers de kwantumfysica zegt dat wij zelf ons wereld scheppen.

Groeten,
Basic

dameblanche

Citaat van: Leeuwin op oktober 15, 2011, 01:31:00 AM
Mijn Lenormand dagkaart voor vandaag is de Heer. Zeer toepasselijk aangezien ik vandaag met een heer een behoorlijke discussie heb gevoerd, in positieve zin wel te verstaan!
en hier ook je mannetje zal gaan staan in dit gesprek leeuwin....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 15, 2011, 06:25:39 AM
Ten eerste
Leeuwinnnnn, welkommmmmm!!!! :-* :-* :-*

Ten tweede
Mijn dagkaarten voor vandaag

Kruis...........alweer net als gisteren ::) Ik moet zeggen dat ik niet zo blij ben met het Kruis bij het Lenormand kaarten
De Lelie
De Ster

Sorry ik laat het nu helemaal aan jullie over....

slaap lekker of alvast goedemorgen

goede morgen believe, het kruis is niet zo negatief als je denkt hoor, het kruis geeft je de gelegenheid om over iets na te gaan denken, afstand nemen om de zaak beter te kunnen overzien, en dan geeft je de lelie een springplank  naar verbetering[sterrren]

dameblanche

Citaat van: Basic op oktober 15, 2011, 06:26:05 AM
Goeiemorgen iedereen,

Ik trok vandaag op 15 oktober 2011 rond ongeveer 6u20 de volgende kaarten.
(Het is wel een driekaarten legging)

Hart - Hond - Zeisen

Wel, we zullen zien wat de dag mij brengt of beter gezegd wat ik van mijn dag ga maken.
Immers de kwantumfysica zegt dat wij zelf ons wereld scheppen.

Groeten,
Basic
goed verwoordt basic.....de zeisen liggen hier op het einde van de legging dat duidt op oogsten van, het hart wijst op vriendelijkheid, acceptatie, je hebt een goede insteling [verworven] t.a.v. je kijk op het leven.... je bent fylosofisch ingestelt en probeert het leven te nemen met een lach, dat heb jeje zo voorgenomen...... 24+18+10=52=7 de slang, deze geeft aan dat je in een transformatieproces zit, een slang kan haar velletje mooi verwisselen voor een nieuw....

Inga

Dat Zeisen aan het eind van de legging oogsten betekend wist ik nog niet.
Ik had het als een abrubt eind van iets geinterpreteerd.

Ik trok vandaag de Weg met de Lelie.

Ik krijg betrouwbare hulp om een knoop door te hakken, om een beslissing te nemen.
Om een bepaalde richting te gaan.

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 15, 2011, 07:53:16 AM

goede morgen believe, het kruis is niet zo negatief als je denkt hoor, het kruis geeft je de gelegenheid om over iets na te gaan denken, afstand nemen om de zaak beter te kunnen overzien, en dan geeft je de lelie een springplank  naar verbetering[sterrren]
[/quote]

De kaarten worden dus steeds vooruit gelezen...Kruis einde en de Lelie brengt me toch naar de Sterren  :D :D :D

Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee daggggggggggggggggg!!!!!!!!

Jane26

Hallo allemaal,

Mijn dagkaarten zijn de ruiker, en het anker.

Heb vannacht iets te horen gekregen wat aanleiding was om me weer onwijs down te voelen. Zie deze kaarten dan ook als, wacht maar rustig af, het komt allemaal echt goed.

Jane26

Nou ik sta perplex.

Op lachende boeddha kun je online een 13 kaart legging doen.. leg hem meestal zelf, maar nu dus een keer niet. Op positie 8 (advies): de ruiker en positie 9: het anker !!!!! W T F !

???

Inga

Citaat van: Jane26 op oktober 15, 2011, 16:38:39 PM
Hallo allemaal,

Mijn dagkaarten zijn de ruiker, en het anker.

Heb vannacht iets te horen gekregen wat aanleiding was om me weer onwijs down te voelen. Zie deze kaarten dan ook als, wacht maar rustig af, het komt allemaal echt goed.

Of er wacht je een rustige stabiele relatie/situatie?

Jane26

Ja hoop het echt.. Ben helemaal op als het op liefdeszaken aankomt. Wil zo graag iemand met wie het gewoon wel goed gaat..

kristina1975

Hi Jane
Ik hoop dat jij je nu minder down voelt!
Ik gebruik de lachende boeddha ook soms. Die is goed inderdaad  :)

T komt echttt goed, dat hoop ik tenminste want ik wil ook gewoon een normale gelukkige relatie net als jij. De ruiker en het anker zeggen dat ook tegen je.

Dank je voor je pm. Ik vind t echt erg voor je, want liefde brengt zoveel moois in t leven.
Dus hierbij naast de ruiker en t anker van mij ook veel liefde
Xxxxx

Citaat van: Jane26 op oktober 15, 2011, 17:14:46 PM
Ja hoop het echt.. Ben helemaal op als het op liefdeszaken aankomt. Wil zo graag iemand met wie het gewoon wel goed gaat..

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 15, 2011, 22:35:54 PM
Hi Jane
Ik hoop dat jij je nu minder doen voelt en ik gebruik de lachende boeddha ook soms.
T komt echttt goed, dat hoop ik tenminste want ik wil ook gewoon een normale gelukkige relatie net als jij. De ruiker en het anker zeggen dat ook tegen je.

Dank je voor je pm. Ik vind t echt erg voor je, want liefde brengt zoveel moois in t leven.
Dus hierbij naast de ruiker en t anker van mij ook veel liefde
Xxxxx

Citaat van: Jane26 op oktober 15, 2011, 17:14:46 PM

Thnx lieverd :-*

kristina1975

Ik heb net mijn inziens zeer mooie warme kaarten getrokken wilde ik zeggen en dan komt gelijk een vraag omhoog maar de vrouw dan....

Ik heb als eerste dagkaart Klaverblad getrokken (ONLINE he) en dan de vrouw en dan het huis.

Krijg ik morgen de liefde naar mezelf :-[ .....

Ik zeg dat wegens de klaverblad
Echt, diep geluk voel je wanneer je je goed voelt over jezelf en je leven. In die zin staat deze kaart ook voor vertrouwen in jezelf en voor vertrouwen in eigen kunnen.

Mijn eerste gevoel bij deze kaarten was
Hehe eindelijk morgen beweging en goed nieuws dus vooruitgang in de liefde, wel moet ik me vrouwelijk gedragen dus meer speels naar de man om mijn zin te krijgen, dus meer stabiliteit en binding en een warme betrouwbare
huis samen  :D

of vertrouwen in mijn eigen ik, in mijn vrouw zijn rust in mijn huis zal voor de liefde zorgen

of de combinatie van wat ik boven heb genoemd ;D