Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: mlw op december 20, 2011, 07:42:13 AM
haai

geen leuke kaartjes vandaag....zeis- anker pk- wolken

je houvast weer opnieuw te verkrijgen, je weet niet waar je het even zoeken moet, toch weer vroeging???
dit heeft te maken met je aard als twijfelkontje

dameblanche

Citaat van: rianna op december 20, 2011, 07:44:16 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
7 = Slang 12 = vogels 25 = Ring
samen vormen zij de 8= de doodkist
mijn relatie die me een veilig nest schenkt  langzaam maar zeker komt er een transformatie die een nieuwe start betekend
liefs Rianna

toch moeten er nog de nodige gesprekken hiervoor komen rianne....

de orde en disipline die je graag ziet, en hier kom ik er weer op terug, het water bij de wijn doen idd de smaak gaat dan verloren, je weet dat maar al te goed, en toch blijf je steeds met de waterkan lopen....

mlw

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:55:59 AM
Citaat van: mlw op december 20, 2011, 07:42:13 AM
haai

geen leuke kaartjes vandaag....zeis- anker pk- wolken

je houvast weer opnieuw te verkrijgen, je weet niet waar je het even zoeken moet, toch weer vroeging???
dit heeft te maken met je aard als twijfelkontje

Ja ik wist al precies wat de kaartjes bedoelen en ik kan ze net zo goed niet leggen..tot dit achter me ligt  :P
Maar wroeging geef ik niet aan toe...heb nu eenmaal deze beslissing genomen en moet er maar een weg in zien te vinden. Ik weet dat t een juiste beslissing was en ik weet nu wat ik wil.

dank je  :-*

Jane26

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:43:20 AM
Citaat van: Jane26 op december 19, 2011, 17:05:31 PM
Thnx Marianne en Rianne voor jullie duidingen. Marianne, de jouwe klopt enigszins, echter ga ik er niet aan onderdoor, dus hou het nog heel lang vol  ;) (dat is het allerbeste voor mijzelf!)
Rianne, in de jouwe kan ik me helemaal vinden.. Ben benieuwd wat jullie hieruit gaan duiden...

Doodskist en ruiker vielen er uit tijdens het schudden

Sterren, klaverbladen op pk, sleutel

:-* :-* :-*

een overdenkingsperiode die je volstopt met uitnodigingen....

je sterretje mag schitteren, je probeert op deze manier de ambras van je af te gooien.....en het werkt!!!!!

WOW.

EXACT!!!!!!

dameblanche

heerlijk voor je meisje, ik geniet gewoon mee aaan deze kant, ik zie je gewoon stralen....
probeer wel goed je energie te verdelen..... :-* :-* :-*

Jane26

Dag allemaal,

Sterren, weg op pk, roede

Groetjes

Jane

Chris

Voor vandaag 19-36-34= 17

Pos veranderingen nadat ik afstand heb genomen van bepaalde zaken

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 20, 2011, 11:02:00 AM
Dag allemaal,

Groetjes

Jane

haaj jane, daar komt de energie al om de hoek kijken.......

je bent onderweg, je zoekt een [uit]weg.....om met onrust om te gaan.
opgetelt het kind, je staat open voor nieuwe dingen, maar toch blijf je onrustig....
ik zie je stralen tot in de kleine uurtjes, je gaat naar huis, toch weer die onrust en verlangend naar de avonden en wederop de kleine uurtjes.....

dameblanche

Citaat van: Chris op december 20, 2011, 11:46:30 AM
Voor vandaag 19-36-34= 17

Pos veranderingen nadat ik afstand heb genomen van bepaalde zaken

Gr Chris

inzichten verkrijgen, het kruis geeft aan dat men niets in de schoot geworpen heeft gekregen...
je hebt je lang aan een bepaald [denk]patroon gehouden chris, je hebt gelukkig een kruis kunnen trekken waarbij je felxibeler bent geworden...

Jane26

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 13:13:18 PM
Citaat van: Jane26 op december 20, 2011, 11:02:00 AM
Dag allemaal,

Groetjes

Jane

haaj jane, daar komt de energie al om de hoek kijken.......

je bent onderweg, je zoekt een [uit]weg.....om met onrust om te gaan.
opgetelt het kind, je staat open voor nieuwe dingen, maar toch blijf je onrustig....
ik zie je stralen tot in de kleine uurtjes, je gaat naar huis, toch weer die onrust en verlangend naar de avonden en wederop de kleine uurtjes.....

Klopt als een tierelier!!!!!! Ben continu bezig nieuwe doeletjes te stellen (avonden de hort op), nieuwe mensen, nieuwe activiteiten. Want het enige wat mijn hartje verlangt, een beantwoorde grote liefde is er niet, en door dan maar 'te leven' voel ik geen leegte, enkel hoop. Niet meer thuis kniezen.

rianna

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:58:41 AM
Citaat van: rianna op december 20, 2011, 07:44:16 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
7 = Slang 12 = vogels 25 = Ring
samen vormen zij de 8= de doodkist
mijn relatie die me een veilig nest schenkt  langzaam maar zeker komt er een transformatie die een nieuwe start betekend
liefs Rianna

toch moeten er nog de nodige gesprekken hiervoor komen rianne....

de orde en disipline die je graag ziet, en hier kom ik er weer op terug, het water bij de wijn doen idd de smaak gaat dan verloren, je weet dat maar al te goed, en toch blijf je steeds met de waterkan lopen....

Hoi Marianne
ja het zit in het aard van het beestje ook een beetje ben ik bang  moet  toch eens meer door de zuren appel heen bijten  misschien
dank je wel
leifs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:52:50 AM
Citaat van: assie63 op december 20, 2011, 07:08:01 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

26 boek 32 maan 28 heer

emotioneel inzicht door meer mijn mannetje te staan

ook iets wat je [nog] niet onder ogen wilt zien assie....je wilt graag bepaalde veranderingen aanbrengen gaan, maar de juiste knop heb je nog niet weten te vinden.

ridder van staven laten hierbij zien dat je wel eens impulsief te werk gaat, je hebt er dan spijt van,  er wordt dan vaak meer gezegd dan nodig is...
ja ik wil wel veranderingen en ik zie het wel, ik heb de juiste knop wel gevonden hoor, maar wacht even een goed moment af, ja impulsief kan ik zeker zijn, en dan zeg ik inderdaad dingen waar ik later spijt van heb, daarom hou ik mij ook even gedeinsd, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

goede morgen :D

het hart & de slang en de boom  :D

klaproosje

assie63

goedemorgen vandaag de kaartjes

berg hart weg= zon

mijn hart volgen in een obstakel, de juiste keuze maken zorgt voor inzicht

mlw

haai

mijn kaartjes voor vandaag zijn     anker - schip pk- vogels

ik heb een einden gemaakt aan t getwijfel en ga een andere koers varen