Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

mlw

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 09:47:20 AM
Citaat van: mlw op december 19, 2011, 07:33:32 AM
hoi hoi

ik heb sleutel  -  ruiker pk  -   vos

het beste is dat ik me op de achtergrond houd en observeer, gewoon afwachten en rustig afwachten

de ruiker geeft je adempauze......
de sleutel heb je gebruikt, maar je blijf je ongemakkelijk voelen....

Ja klopt weer helemaal en wat betreft je uitleg van gisteren (was ik t eerst weer niet mee eens natuurlijk :P)dat is ook weer uitgekomen. er was dus iemand die commentaar had gemaakt over mijn gang van zaken en dat trok ik me ook weer enorm aan! en de kaarten zeiden me dus ook al dat er een vrouw is (waarvan ik t niet evrwacht) die gewentenloos te werk ging met roddel en achterklap en ja hoor.....vandaag kom ik er dus idd achter dat t zo is en ik kookte natuurlijk weer van binnen en wilde haar erop aanspreken tot die lieve sonja zei dat ik t niet moest doen en jij natuurlijk ook al had gezegd in mn legging van laat t nou maar...dus bij deze laat ik dat mens ook maar.  :-*

mlw

Citaat van: rianna op december 19, 2011, 09:38:20 AM
Citaat van: mlw op december 19, 2011, 07:33:32 AM
hoi hoi

ik heb sleutel  -  ruiker pk  -   vos

het beste is dat ik me op de achtergrond houd en observeer, gewoon afwachten en rustig afwachten

hoi mlw
je bent op je hoede en argwanend al heb je gelukkige momenten je zoek de sleutel naar  rust en harmony  er lijken nieuwe mogelijkheden te komen
liefs Rianna

dank je! ik hoop het  ;)

Jane26

Thnx Marianne en Rianne voor jullie duidingen. Marianne, de jouwe klopt enigszins, echter ga ik er niet aan onderdoor, dus hou het nog heel lang vol  ;) (dat is het allerbeste voor mijzelf!)
Rianne, in de jouwe kan ik me helemaal vinden.. Ben benieuwd wat jullie hieruit gaan duiden...

Doodskist en ruiker vielen er uit tijdens het schudden

Sterren, klaverbladen op pk, sleutel

:-* :-* :-*

rianna

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 09:45:33 AM
Citaat van: rianna op december 19, 2011, 09:12:18 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
26 = het boek 24 = het hart 36 = het kruis
er zijn veranderingen gaanden omtrent mijn gezin samen14 = vosje

liefde en inzichten in elkaar leven geven een nieuwe start
leifs Rianna

er liggen ook wat ondergesneeuwde zaken....

even verder kijken voor je...
de HP op de kop...
je stelt je gezinnetje centraal, je doet er alles aan om de harmonie te bewaren, te versterken, rianna,  negatieve ervaringen uit het verleden in het achterhoofd houdend zet je je actief in...
het water bij de wijn gooien is je motto, maar schiet je er zelf niet te veel bij in????

hoi Marianne
nou dat zou best eens kunnen hoor wat betreft water bij de wijn doen
maar TEVEEL is ook neit goed dan hou je niets over  wat de smaak nog ten goede
komt
dus  ik ga voor me zelf op komen in bepaalde zaken dat gaat niet stel op sprong maar langzame radertjes draaien ook
dank je wel
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Jane26 op december 19, 2011, 17:05:31 PM
Thnx Marianne en Rianne voor jullie duidingen. Marianne, de jouwe klopt enigszins, echter ga ik er niet aan onderdoor, dus hou het nog heel lang vol  ;) (dat is het allerbeste voor mijzelf!)
Rianne, in de jouwe kan ik me helemaal vinden.. Ben benieuwd wat jullie hieruit gaan duiden...

hoi Jane26

ik denk dat de doodskist en de ruiker je willen zeggen
verstop je niet langer maar  begin een nieuwe start daardoor zal je je gelukkig gaan voelen  nu zit je geluk nog in de kist en dat is jammer
je kaartjes vertellen mij
ster klaverblad sleutel = samen Beer
dat je je geluk al in je handen heb je ziet het alleen nog niet zo helderallemaal
zoek naar de sleutel waardoor je de nieuwe deuren kan openen
je krijg de kracht om iets te ondernemen
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 08:48:46 AM
Citaat van: assie63 op december 19, 2011, 07:05:31 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

26 boek 16 ster 28 hond

een heer die mij inzicht en opheldering geeft

een goede vriend, maar ook iemand die zelf niet het achterste van de tong laat zien

de derde kaart was heer, ik zie dat ik wel 28 neer zet, maar hond erbij schrijf, het was dus de heer, ik heb geen idee over wie dit gaat, gaat mij nog wel een lampje branden, Dank voor duiidng, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op december 19, 2011, 09:35:58 AM
Citaat van: assie63 op december 19, 2011, 07:05:31 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

26 boek 16 ster 28 hond

een heer die mij inzicht en opheldering geeft

hoi Assie
een heer die succesvol je documenten beheert waardoor er weer vooruitgang komt in fin aard
liefs Rianna
nou dat mag deze heer graag doen hoor voor mij, moet nog komen, ik hou je op de hoogte, Dank voor duiding, assie xx

sweetmami

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 12:54:10 PM
nog even dit...de wolken schieten eruit samen met de slang....
ik heb hier het gevoel dat een onsympatiek echtpaar je in de weg zit...sweety...

Ik heb geen idee lief, niet dat ik weet. Volgens mij heb ik iedereen die mij in de weg zit achter me gelaten

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

26 boek 32 maan 28 heer

emotioneel inzicht door meer mijn mannetje te staan

klaproos1945

goede morgen

de berg & de slang & de boom

eigenlijk staat me heel wat te wachten

;D klaproosje

mlw

haai

geen leuke kaartjes vandaag....zeis- anker pk- wolken

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
7 = Slang 12 = vogels 25 = Ring
samen vormen zij de 8= de doodkist
mijn relatie die me een veilig nest schenkt  langzaam maar zeker komt er een transformatie die een nieuwe start betekend
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 19, 2011, 17:05:31 PM

een overdenkingsperiode die je volstopt met uitnodigingen....

je sterretje mag schitteren, je probeert op deze manier de ambras van je af te gooien.....en het werkt!!!!!

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 20, 2011, 07:08:01 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

26 boek 32 maan 28 heer

emotioneel inzicht door meer mijn mannetje te staan

ook iets wat je [nog] niet onder ogen wilt zien assie....je wilt graag bepaalde veranderingen aanbrengen gaan, maar de juiste knop heb je nog niet weten te vinden.

ridder van staven laten hierbij zien dat je wel eens impulsief te werk gaat, je hebt er dan spijt van,  er wordt dan vaak meer gezegd dan nodig is...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 20, 2011, 07:38:37 AM
goede morgen

de berg & de slang & de boom

eigenlijk staat me heel wat te wachten

;D klaproosje

ja idd klaproosje...ben je er klaar voor???
de slang geeft aan dat je over de berg heen bent gegaan, maar er is nog heel wat werk aan de winkel...
je peikert je eigenlijk suf en hebt last van een slepende ziekte