Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

hallo dames, ja het wordt zeer zeker gezellig, maar deze kaarten zeggen dat niet hihihi
vos-anker-boom
anker -boom kan te maken hebben met iets chronisch iets wat schijnbaar chronisch aabwezig is bij mij, vosje kan te maken hebben met moeder van een groot [katten]gezin, in ben altijd in om kansarme diertjes op te willen vangen, ik heb daardoor ook nog eens een vlooienplaag en een wormplaag moeten hendelen :-[ ::) :-*
wie biedt er meer

Basic

Hoi Jane26,

Dank u voor de feedback.

Wat je zegt is wel juist. Ik heb verdriet gehad en ik voelde mij blok staan omdat ik momenteel zelf niets aan de situatie kan doen. Een verbroken vriendschapsrelatie is niet echt aangenaam.

De berg     = De persoon stelt zich ook heel vijandelijk op
De wolken  = De persoon heeft een bepaalde houding die alles blokt, waardoor ik met ergernissen zit.  
Lelie         = Wat ik echter wil is vriendschap sluiten. Wat ik ook kan doen is vriendschap sluiten
                  dat de situatie nu zo is en verder gaan (= het aanvaarden). Een tweede mogelijkheid is: om het probleem op te lossen via een externe hulpbron omdat ik mij wel serieus zorgen maak omtrent die persoon.

Groeten,
Basic

Basic

Hoi marriane,

Ik heb mij vergist bij de benamingen. Te vlug willen zijn.
Het moest normaal dit zijn:

Kaart 1. Dagkaart
Kaart 2. Nadere uitleg
Kaart 3. Nadere uitleg

Of mag ik maximum 2 kaarten leggen bij een dagkaart?

In ieder geval bedank voor je reactie.

Groeten,
Basic

kristina1975

Hi Basic,
Iedereen trekt 3 kaarten, ik ook vanaf nu :)

Ik heb 3 kaarten getrokken
De Kruis
De Vrouw
De Ster

Enige wat bij me oproept is dat ik móet accepteren dat ik ouder ben en dus niet zo vers en fruitig als een 23 jarige

Ik ben benieuwd naar jullie interpretaties, ik kan gewoon met Lenormand echt helemaal niets.. :-[

Basic

Geen paniek Believe75. Ik ben ook nog een beginneling en oefening baart kunst zegt men.

Welk legpatroon heb je gebruikt? 
Verleden - Heden - Toekomst
of
Kaart 1. Dagkaart
Kaart 2 & 3 = Nadere uitleg.

Het kruis = Vertraging, Halt, Kaf van het koren scheiden. Wat echt belangrijk is, blijft.
De vrouw = Zal wss voor jou staan.
Ster = Nieuw begin, een nieuw doel.

Mogelijke interpretatie:
Misschien door een andere kijk op je vrouw zijn te bekomen, kan er iets nieuws beginnen of een nieuwe fase komen. In plaats van het vrouwelijke alleen maar als lichamelijke te zien meer te zien als iets spiritueels.
Ik kan er ook compleet naast zitten.

Groeten,
Basic

dameblanche

hallo allemaal
bij een uitgebreide 3 kaart daglegging wordt de pk er altijd uitgenomen...
kaart 1; het kruis kaart 2; hier heb je de vrouw er dan bij en kaart 3; ster, wordt dan op de pk gelegd....
vrouw kan staan voor de touwjes in handen willen houden...hier zal het dan gaan dat je een kruis gaat trekken, het niet meer zo krampachtig in de handen willen houden, meer het loslaten dan komt er vooruitgang in je doel[ster] :-*

kristina1975

Goedemorgen :)
Ik trek de kaarten als dagkaarten en omdat ik ze online trek heb ik ook niet de mogelijkheid met de pk.
Ik trek mijn eerste kaart en dan vraag ik om meer uitleg met de 2e en ook nog met de 3e.

Oké eindelijk laat ik die drang ter controle los....yoehoeeeeeee

Ik dank jullie beiden en wens jullie een schitterende dag!
  :-*

Inga

Citaat van: marianne op oktober 13, 2011, 19:50:32 PM
inga, schip geeft aan dat wat op je af komt, de ruiter is een meer neutrale kaart, hier gaat het vandaag over grensoverschrijdend denken of praten [reizen] in de geest....

Reizen in de geest klopt als een bus.
;)Die had ik nog niet zo gezien.

Inga

Ik trok vandaag: De tuin met de Ooievaar.

Krijg ik andere mensen in mijn kennissen/vriendenkring?
Kom ik mensen tegen vandaag die ik misschien nu nog niet ken maar later als vrienden ga beschouwen?

Carla

Ik heb een Lenormand dagkaarttrekking voor jullie gemaakt waarmee het ook mogelijk is een uitgebreide dagkaart te trekken. Zie Lenormand dagkaart* in het menu.

Carla

PS Feedback natuurlijk altijd welkom!

dameblanche

carla je bent een schat..... :-* :-* :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 14, 2011, 10:55:34 AM

Kom ik mensen tegen vandaag die ik misschien nu nog niet ken maar later als vrienden ga beschouwen?
er kan idd een verandering gaan plaatsvinden in je vriendenkring, ook heeft het bij jou te maken met een flexibelere aanpak om weer in balans te geraken....
je bent een gevoelig persoon die goed reageert op de natuur......

Carla

Dankjewel Marianne!

Ennuh.. je hebt ook niets aan te merken op mijn tekst? Die hou ik graag zo kort en simpel mogelijk, maar het moet natuurlijk wel de lading dekken. Is OK zo?

dameblanche

nee carla, hartstikke okè, een lange tekst wordt toch niet gelezen of half...
een kaart alleen zegt natuurlijk niks, een andere kaart erbij geeft meer info, maar een 3e kaart geeft natuurlijk er weer een andere wending aan
zo leert men combinaties te maken waar het vooral bij lenormand hoofdzakelijk om gaat...super! :-*

Inga

Citaat van: marianne op oktober 14, 2011, 13:38:09 PM
Citaat van: Inga op oktober 14, 2011, 10:55:34 AM

er kan idd een verandering gaan plaatsvinden in je vriendenkring, ook heeft het bij jou te maken met een flexibelere aanpak om weer in balans te geraken....
je bent een gevoelig persoon die goed reageert op de natuur......

Ja dank je dat is zo, ik ben altijd heel erg met de natuur bezig. :-*