Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Chris

Citaat van: Inga op december 15, 2011, 09:57:43 AM
Ik trok vandaag:

Het Hart met het Anker en de Ruiker.

Mooie kaarten, liefde en stabiliteit geven en krijgen.

Gevoelsmatig of in de liefde stevig en liefdevol in het zadel zitten,

Mooi !

Gr Chris

Chris

Citaat van: Jane26 op december 15, 2011, 10:32:02 AM
Mijn kaartjes:

Kruis, huis op pk,, hond.

Kaarten van gisteravond:  weg, maan(op pk) brief

Liefs en bedankt xxx

Hmm iets gebeurd wat je vertrouwen heeft beschadigd?Bericht of besluit inzake iets?

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:21:44 AM
Citaat van: Chris op december 15, 2011, 08:44:54 AM
Voor de donderdag...

9-21-18=12
ruiker-berg-hond=Vogels

Pff de berg houdt weer iets moois tegen,maar toch lijk  ik mijn zelfvertrouwen weer in eigen hand te nemen na gesprekken.

Gr Chris

hoi chris
je hebt toch vertrouwen er in dat je over die berg je geluk vind
door gesprekken te voeren
liefs Rianna

Ik twijfel er niet aan hoor,geen berg te hoog...alleen de gesprekken..?Dat zal nog moeten blijken met wie en/of waarover.

Dankje rianne

Chris

Citaat van: marianne op december 15, 2011, 10:01:12 AM
Citaat van: Chris op december 15, 2011, 08:44:54 AM
Voor de donderdag...

9-21-18=12
ruiker-berg-hond=Vogels

Pff de berg houdt weer iets moois tegen,maar toch lijk  ik mijn zelfvertrouwen weer in eigen hand te nemen na gesprekken.

Gr Chris

ook een beetje een pas op de plaats voor je chris, je zult geduld moeten hebben....het is niet je allersterkste kant....

Je mag verder voor de magnetron... ;) :D ;D

Je zegt het goed...geduld ...het toverwoord !!

Dankjewel Marianne

assie63

Citaat van: marianne op december 15, 2011, 09:49:22 AM
Citaat van: assie63 op december 15, 2011, 07:08:49 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

9 30 3
ruiker lelie schip

bescherming van boven zodat ik weer vooruitgang boek

goeie morgen assie,
3 maal schoppen, schoppen staan net als in de tarot de zwaarden, voor stijd en konflikten, ook voor wijsheid.
het element lucht wordt hier vertegenwoordigd...

je doel is als een zwaarden koningin  met wijsheid je zaakjes te willen verdedigen...
je hebt in het verleden pijn geleden, deze pijn hheb je moedig gedragen en deze ervaring heb je met je meegenomen om de macht te willen verkrijgen over je persoonlijkheid....
wijsheid vergaren, conflikten handteren, orde voorjezelf te scheppen....
waar je nu mee tekmaken hebt is het schip[zwaarden10]
desondanks voor je nog eens strijd voor jezelf....
de situatie is lang niet zo slecht als het lijkt hoor, je blijft proberen...
en dan mag je rekenen op hulp van boven[je vader] die je weer nieuwe energie mag geven.....luister hier goed naar, hij zal je leiden....

het is meer strijd in mijzelf, ja inderdaad mij verdedigen met wijsheid, ja klopt heb wel wat pijn gehad in eht verleden, ja klopt heb het er maar druk mee, ja strijd in mijzelf, ja ik blijf door gaan, och fijn hulp van mijn vader, ik zal goed luisteren, mooi zeg mijn lieve papa die mij steunt, Dank voor duiding, assie xx

rianna

Citaat van: Chris op december 15, 2011, 09:45:28 AM
Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:17:00 AM
mijn  kaarten voor donderdag de 15 zijn
6 = Wolken 2 = klaveren 22 = De Weg
samen  30 = De Lely
ik zoek een uitweg om weer gelukkig te voelen
de zorgen worden opgeheven door iemand die mij helpt 
liefs Rianna

Ik denk dat je gekozen hebt voor het pad dat je geluk gaat brengen,wellicht nog wat twijfels maar steun vanuit "boven" helpt je op weg,

Gr Chris

mooi chris kan wel wat steun gebruiken hoor
  ik hoop dat het pad me gaat brengen  wat ik verlang
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

verdorie jan, dat heb je niet verdient....
weer die vertrageing tegenwerking, het tast je houvast, je stabiliteit aan, en dan voor lange duur...

Carla

mlw

Goedemorgen allemaal,

mijn kaartjes zijn boek- ooievaar pk- roede

ik wil iets veranderen en daarbij moet ik assertief zijn. :-\

klaproos1945

hallo allemaal

vandaag  kreeg ik dit bij mijn dagkaart     bekers 6 de maan boek brief en sleutel

waarom twijfel bij een eigenlijk besluit wat ik genomen had om naar mijn zoon te gaan :P

dameblanche

hallo marijke
boek-ooievaar-roede
je leest te veel tussen de regels door marijke, je flexibele instelling, het iedereen naar de zin maken, wat wil de ander dat ik doe????
het geeft je onrust en als ik het zaakje bij mekaar op tel kom ik uit aan de 9 de ruiker...je wil eigenlijk voorjezelf een rustperiode afkondigen....

Chris

Citaat van: mlw op december 16, 2011, 07:26:42 AM
Goedemorgen allemaal,

Mlw,

Als ik ze bijelkaar optel 26-17-11=18 komt de hond te voorschijn
Lijkt erop dat je wat onzekertjes bent,je wilt wel ,je wilt niet,weelicht angst voor het onzekere.Dat levert strijd op.De hond zegt dat je van je af moet bijten,waakzaam,maar ook vertrouwen blijvenhouden,dus vwb assertiviteit ga ik helemaal met je mee,

Gr Chris

mlw

Citaat van: marianne op december 16, 2011, 08:42:33 AM
hallo marijke
boek-ooievaar-roede
je leest te veel tussen de regels door marijke, je flexibele instelling, het iedereen naar de zin maken, wat wil de ander dat ik doe????
het geeft je onrust en als ik het zaakje bij mekaar op tel kom ik uit aan de 9 de ruiker...je wil eigenlijk voorjezelf een rustperiode afkondigen....

ja ik voel me idd wel wat vast zitten tussen bepaalde dingen en ik probeer daarin idd iedereen zoveel mogelijk te besparen en gelukkig te houden. het lijkt op een deja vu....kies ik voor mezelf of blijf ik aanmodderen en de rest gelukkig houden. ik weet wel wat ik moet doen maar t ontbreekt me ff aan moed op dit moment.  :-*

mlw

Citaat van: Chris op december 16, 2011, 08:57:55 AM
Citaat van: mlw op december 16, 2011, 07:26:42 AM
Goedemorgen allemaal,

Mlw,

Als ik ze bijelkaar optel 26-17-11=18 komt de hond te voorschijn
Lijkt erop dat je wat onzekertjes bent,je wilt wel ,je wilt niet,weelicht angst voor het onzekere.Dat levert strijd op.De hond zegt dat je van je af moet bijten,waakzaam,maar ook vertrouwen blijvenhouden,dus vwb assertiviteit ga ik helemaal met je mee,

Gr Chris

Dank je Chris,

de spijker op zn kop!!! :-*

Chris

Citaat van: klaproos1945 op december 16, 2011, 08:35:27 AM
hallo allemaal

vandaag  kreeg ik dit bij mijn dagkaart     bekers 6 de maan boek brief en sleutel

waarom twijfel bij een eigenlijk besluit wat ik genomen had om naar mijn zoon te gaan :P

Hallo klaproos,

Ik heb geen verstand van de tarot (de lenormand ook niet ,maar tarot nog minder  :D) dus heb even moeten snuffelen naar bekers 6.

Lijkt mij dat deze kaart veel in het teken staat van geven,maar ook harmony.
Daarnaast trek je 4 lenormandkaarten als ik het goed zie..
Als ik deze optel is de eindkaart 20 De tuin.Rust ,vriendschappen.
Mijn bescheiden mening is ; Denkd dat je rust wilt,maar innerlijk op zoek bent hoe je deze voor jezelf kunt creƫren.Je weet het nog niet en zowel het boek als de brief blijven vooralsnog gesloten.Maar alleen jij hebt de sleutel,

Gr Chris