Tip voor dagkaarten?

Gestart door Keizerin, oktober 04, 2011, 11:05:54 AM

Keizerin

Hallo iedereen,

Ik heb net uitgeprobeerd om mijn dagkaarten van de laatste 2 weken in een schemaatje te zetten (kolommen: datum, Grote Arcana, Bekers, Munten, Staven, Zwaarden en iedere datum een rij). Het was heel verhelderend. Ik heb de laatste 2 weken enkel Bekers 8 en Zwaarden Koningin 2x getrokken, maar daarnaast ook een Zwaarden Koning en Zwaarden Aas (vandaag). Lijkt toch een duidelijke boodschap van afstand nemen, verstandelijk de zaak benaderen en loslaten... ( :-[). Tegelijk viel op dat ik maar weinig Grote Arcanakaarten heb getrokken, de laatste alweer vorige week woensdag. Misschien geen belangrijke periode dus.

Wilde dit even delen, misschien ook een tip voor anderen hier.  8)

hatsjepsoet

Ik probeer  mijn dagkaarten ook bij te houden en ik vind dit wel een goed idee. Ik trek wel eens een paar op een dag van verschillende sites of ook van mijn eigen kaarten. Misschein moet ik het bij een houden.

dameblanche

ja keizeren in H ik heb ook ee nhel  tijd een schriftje bijgehouden om zo ook het verloop van een leerproces in een bepaalde situatie in de gaten te houden, ook inzicht verkrijgen in het [spiritueel ]groeiproces, heel leerzaam en fungeert ook nog eens als dagboek zoals we dat jaren geleden deden toen we nog [verliefde] tieners waren ;)

Keizerin

Oh een Tarotdagboek bedoel je? Ja dat houd ik ook nog steeds. Nee mijn nieuwe idee was een overzichtelijk schema. Kan je in 1 oogopslag zien wat je de laatste 2 weken (bijvoorbeeld) hebt getrokken. Is voor mij helderder, omdat ik in het dagboek veel meer schrijf.