aan een computer zitten

Gestart door erik2011, september 27, 2011, 16:49:37 PM

erik2011

Vannacht had ik een droom dat ik nog nooit eerder had.

Ik zat op mijn werk aan de computer en zat te zoeken naar een belangrijk bestand maar kon die niet vinden.
Voor me zaten 1 of 2 collega's die normaal verder weg van me werken.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zeggen?

Varen

Achter een computer zitten in een droom kan er op duiden dat je een gebrek hebt aan individualiteit. Er ontbreekt een manier om jezelf los te maken van de meute. Je gaat vaak mee in meningen en adviezen van de groep en vind het moeilijk om je eigen gevoel of mening te verwoorden.

Je zoekt een belangrijk bestand. Het woord bestand komt van het Duitse woord "Bestand" wat voorraad betekend en is ontleend aan "Bestehen" wat bestaan betekend.

Je zoekt iets wat op voorraad is en wat in jou bestaat, echter kun je dit niet vinden.

En ben je nog wel langer "bestand" tegen deze situatie?

De collega's in jou droom kunnen jou iets vertellen over jou. Hoe de band is tussen deze collega's en hoe jou gevoel hier bij is kan het antwoord zijn om je beter uit te kunnen drukken.

erik2011

Voor eerst bedankt voor je reactie.

Ik vind het persoonlijk een rare uitleg maar dat komt omdat ik enkele details niet heb verteld.

Ik doe mijn werk héél graag, is de tofste job die ik me momenteel kan inbeelden.

Op mijn werk moet ik constant met de PC werken en ook bestand(en) zoeken.  De band tussen die collega's die ik zag in de droom is nihil.  Ik werk op een totaal andere afdeling dan zij en hebben zeker rechtstreeks ivm het werk niets met elkaar te maken.

Ik weet niet of dit iets veranderd aan de droomuitleg?

Ricca

Kijk ook eens naar de achternamen van die twee collega's. Soms kun je namen heel letterlijk nemen.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love