Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Einde van de wereld

Gestart door recardina, september 23, 2011, 09:45:00 AM

recardina

Hi mensen,

Ik ben benieuwd of iemand mij inzichten kan geven.

Vanachtend droom ik dat einde van wereld is, prachtig mooi licht het is alsof ik echt tegen iets aan was gekomen soort hek ofzo en ik besef it is einde van wereld.
Maar voelt wel goed ofzo, niet dat ik bang ben en in mijn droom besef ik, qua gevoel ik heb er al  twee keer over gedroomd en ik voel en zie getal 15.

Dit was mijn droom.

Weet zelf even helemaal niet waar het nu over kan gaan hahaha..
Thanks als iemand advies/inzichten wil geven.

liefs!

Varen

#1
Het einde van de wereld. Een wereld vol materialisme en duistere kanten, de wereld van het dualistisch denken.

Je rent hier van weg en komt aan het einde van deze wereld. Daar aan de rand van de wereld, vastgekluisterd aan het hek, zie je het licht.

Het licht, zo dichtbij maar toch zo ver. Hoe graag je ook zou willen, het hek houdt je tegen.

Ergens diep in je zit het gevoel dat je wil breken met het aardse en je wil storten in het spirituele.

De blokkade van het hek houdt je nog tegen, je zicht nog niet gericht op het juiste, je kijkt alleen naar het licht. Kijk ook eens in jezelf.

15 is in de Tarot de kaart van De Duivel.



Aangezien jij (nog) weinig kennis hebt van de Tarot hier een klein stukje copy/paste van de betekenis van deze kaart. (Er is nog veel meer te vinden over deze kaart natuurlijk ;-) )

De Duivel staat voor afwezigheid. Afwezigheid van harmonie, liefde en eenheid.

Hij is de aan de materie gebonden mens, die enkel oordeelt naar de buitenkant, die geen inzicht heeft in de werkelijke waarden, noch in geestelijke zaken.

De toorts houdt hij omlaag. Daarmee geeft hij te kennen, dat voor hem de werkelijke wereld enkel de zichtbare, de materie is.

Het omgekeerde pentagram symboliseert het omdraaien van de werkelijke waarden. Hierdoor is hij ook het omgekeerde van het licht.

De zwarte achtergrond duidt op afwezigheid van licht, geen inzicht.

Het teken in zijn rechterhand is het Saturnus-teken, dat staat voor de beperkingen en de zwakheden van de mens.

Als je 15 door telt 1+5=6

6

Als je geconfronteerd wordt met dit cijfer dan laat dit zien dat je iemand bent die betrokken is bij anderen en dat je in de positie bent om het vertrouwen en de liefde van hen in ontvangst te nemen.

Je behoort tot de gevende en warme soort die zich graag verbindt met de ander.

Om dit te kunnen moet je zelf verbinding hebben met je hart en eigenlijk laat de symboliek van de 6 dat wel zien met zijn naar binnen draaiende beweging.

Het maakt een evenwichtig persoon van je waardoor je vredestichtend te werk kan gaan.

Onder invloed van de zes begin je te zien dat perfectie echt bestaat.

Je bent in staat om er van te genieten en je gebruikt het om je beste manifestaties neer te zetten.

Hierdoor ben je in staat om te ervaren dat je pas echt kan genieten als je in harmonie bent met jezelf en je omgeving.

Je komt hier na de drie op een nieuw plateau (de volgende is bij negen) waar je een fase voltooit.

Zes ligt in het middelpunt tussen deze twee punten waar beide energieën samenkomen.

Dat is ook waarom verbinden en samenvoegen kenmerken zijn die sterk bij de zes horen.

Hier komt het fysieke en geestelijk evenwicht samen in een krachtige combinatie die je een meester over je eigen lot maakt.

Dit maakt het een verantwoordelijke fase waar je nu mee bezig bent.

Niet alleen omdat je voor jezelf verantwoordelijk bent maar ook omdat je tegelijk een belangrijke zorg uitoefent voor anderen.

Daarom hoort verzoening en heling ook bij de zes.

Je invloed kan helende genoemd worden. Je positieve levenshouding levert reacties op van de mensen om je heen.

Je optimisme is belangrijk voor hen. Soms kunnen zij de roep in hun eigen hart nog niet horen, maar ben jij hun voorbeeld.

Blijf daarom doorlopen met die glimlach of die grijns op je gezicht. Het zorgt ervoor dat het leven van anderen verlicht wordt zodat ook zij schoonheid kunnen ervaren.

Al dit moois wil niet zeggen dat jij je ogen sluit voor alle nare dingen die er ook in de wereld bestaan.

Je laat het echter niet zodanig van invloed zijn op je geest dat je er onder lijdt, iets dat veel anderen nog moeten leren. Zessen brengen het beste in ons naar boven.

Na alle problemen en veranderingen van de vijf komt deze zes als geroepen.

Eindelijk stabiliteit en perfectie. Tel daarom je zegeningen en lik je wonden.

Hier kun je hernieuwde energie opdoen. Rust uit zodat je klaar bent voor de volgende fase in je leven.


recardina

sorry dat ik nu pas regeerr!!

Bedankt voor je reactie.

Klopt ben erg met spirituliteit bezig maar echt qua ontwikkelen, niet via kaarten of iets.
Meer met mijn even 'gaves' zoals men dat noemt haha..

ik vind het erg interessant jou interpertatie van de getallen, ga er meer over lezen.

dank je wel

Ook van tarot, heel erg interessant, kom er op terug


liefs!