kaartjes leggen

Gestart door precious_86, september 22, 2011, 20:19:59 PM

precious_86

Goedenavond beste mensen, graag zou ik willen vragen of iemand tijd heeft voor een legging.
De vraag betreft de liefde, graag wil ik weten of collega waarvan de achternaam begint met EL gevoelens heeft voor mij.  het is wat kort en bondig verwoord maar ik kan hier helaas niet meer informatie vermelden.
Ik wens jullie allen geluk en liefde toe.

Leeuwin

Hoi Precious

Ik waag hierbij een poging voor je.

EL voelt zich tot jou

-Emotioneel aangetrokken: Staven Aas
Je geestdrift boeit hem enorm! Hij staat als het ware in de startblokken om te beginnen. Al is het natuurlijk vaak verstandig om niet meteen te hard van stapel te lopen ;)

-Intellectueel aangetrokken: De Magier
Jullie voelen elkaar lettelijk woordeloos aan! Ik krijg het gevoel dat jullie contact ook nogal telepatisch kan zijn of worden! Jullie kunnen elkaar met wederzijdse interesses en andere raakvlakken enorm inspireren.

-Seksueel aangetrokken: De Keizerin/Staven Koningin (trok ik zeer spontaan mee)
Aantrekkingskracht van zijn kant is er zeker 8) Hij ziet zou als een sensuele, moederlijke en ambitieuze vrouw. Ik krijg het gevoel dat hij op den duur een kind van je wil. Ik krijg ook het gevoel dat het meer van jou afhangt of dat kind er komt of niet.

Kernpunt: Zwaarden 4
Al is jullie relatie nog zo passioneel, kijk uit voor te hard vooruit lopen. Ik heb het gevoel dat hij op het relationele vlak e.e.a heeft meegemaakt wat er behoorlijk is ingehakt. Ik krijg het gevoel dat vooral hij later de kans beloopt om overbelast te raken als hij nu of strakts ineens te snel gaat, hoeveel hij ook om je geeft.

Zo gaat het verder: Kelken 9
Jullie basis is zeer goed en jullie zullen nog lang en veel van elkaar genieten. Onder genieten valt ook leuke dingen buitenshuis doen hé ;) Dus niet alleen maar eten en vrijen (snoepen :)) Door alle passie heen is af en toe een goed gesprek met elkaar hebben geen overbodige luxe maar in jullie geval zal dat geen probleem zijn, gelet op De Magier o.a  Hooguit kun je over geld onmin krijgen als jullie het teveel uitgeven ;)

Jij ook heel veel geluk gewenst hoor! Liefs van Leeuwin

precious_86

dank voor de uitgebreide legging, wordt gewaardeerd.
kan me voorstellen dat zoiets veel energie kost. erg aardig dat dit vrijwillig gedaan wordt.

wat ik me afvroeg is waarom hij niets laat blijken, hij gaat gewoon met een stel meiden op stap etc.
hij uit het niet, niets eigenlijk.

Leeuwin

@Precious,

Ik denk dat hij bang is dat hij "vast" komt te zitten als hij een relatie met jou aangaat. Dat hij nooit meer uit mag ofzo. Zie het kernpunt: Zwaarden 4. Hij wil graag een relatie maar heeft op zijn tijd de gelegenheid nodig om enige afstand te nemen en zich op zichzelf te bezinnen. Het kan zijn dat hij bang is dat hij dat in een relatie niet meer kan en zich vervolgens teveel in die relatie verliest.