Keltische kruis - relatie spoedvraag

Gestart door janice, september 20, 2011, 18:25:41 PM

janice

Kan iemand deze legging voor mij analyseren ? Als het kan graag een beetje met spoed - ik overweeg om te vertrekken bij dit bedrijf.
Ik ben benieuwd wat de kaarten over de relatie tussen mij en een collega te melden hebben.

Het keltische kruis:
1 uitgangspositie)Pentakels 9 omgekeerd
2 doorkruising )Staven 2 omgekeerd
3 bewuste niveau )Pentakels 8 omgekeerd
4 onbewuste niveau )Gerechtigheid omgekeerd
5 recente verleden )De zon omgekeerd
6 nabije toekomst )bekers 4 omgekeerd
7)Pentakels 4
8)Staven Schildknaap
9 hoop en angst )Bekers 9
10 uitkomst )Het oordeel
Intuitie is verstand dat haast heeft

Leeuwin

Hoi Janice,

Pentakels 9/Staven 2: betreffende collega en/of jullie allebei is/zijn met eigen dingen bezig zodat er eigenlijk geen ruimte is voor de ander. Hieraan ligt een angst voor tekortkoming of geen tegenwaarde krijgen ten grondslag (Bekers 9). De Zon geeft aan dat het daarom moeilijk wordt om je aan elkaar over te geven, met het daarbij komende gevoel dat hij voornamelijk bang is dat hij (te) snel het gevoel heeft niet zichzelf te kunnen zijn in een relatie.

Op een bewust niveau neem ik vriendschap waar maar meer even niet.

Bekers 4 zegt mij dat deze angsten en andere negatieve gevoelens binnen ongeveer een half jaar in ieder geval stukken minder zijn! Ik 'zie' ook dat er een zeer pril begin in gevoelsveranderingen is (Staven Schildknaap) Wederom door Staven Schildknaap krijg ik het gevoel dat hij jou gaat bellen als jij bent vertrokken, hetzij vroeg, hetzij laat.
Nadat jullie enige tijd vrienden zijn zal er op een gegeven moment een relatie onstaan. Ik heb het gevoel dat dit langzaam maar zeker gebeurt.

Groet  van Leeuwin

janice

dank je wel leeuwin voor je snelle reactie ;) ben benieuwd
Intuitie is verstand dat haast heeft