Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Bijzondere droom

Gestart door recardina, september 20, 2011, 10:19:12 AM

recardina

Hi mensen!

Hopelijk kan iemand mij meer inzichten geven over mijn droom van vannacht:

Ik droom dat ik met een man ( die in mijn echte leven, zeer bijzonder voor mij is, voor mij een goeroe om maar even zo te verwoorden)
Ik ben bij hem en wij praten over jongen die ik erg leuk vind, ik wil een foto van hem laten maar heel gek kan ik niet vinden maar hij kan wel hem zien door zijn gevoel zeg maar.
Hij zegt is niet je ware maar voor mij voelt niet zo, alsof iets niet klopt.
Ik zie dat hij beetje ziek is en ik vraag het, hij zegt ja ben grieperig en wij lopen naar de doktor toe op een weg, fietspad en daarnaast groen.
Dit is een weg wat bij mij ouders is maar dan stukje verder zeg maar in hen dorp en heel grappig lijkt de weg naar bibliotheek van ons.

Dan zegt hij mij, je weet het wanneer je de zonsondergang samen met hem ziet en wanneer je bij hem bent en meerdere kamers ziet, hij zei ook iets vanne ja heb je nu wat extra over hem verteld, nog tipje van sluier.
En dat hij midden 20 is maar mijn gevoel zei, nee hij is begin 20.

Gehele droom voelt goed, veel licht, die man zag wel beetje pips/geel/groen maar licht.

Ik heb sterk gevoel dat de droom mij iets wil vertellen, ben benieuwd naar jullie inzichten erover.
Als jullie willen uiteraard haha..

liefs en bedankt!!

recardina

Varen

Euh, nou om eerlijk te zijn kan ik er zo 1 2 3 niet iets mee. Maar was van de week al hierop aan het broeden en zag alleen een verband tussen de 20 in je tekst en het getal van je bericht wat ook 20 is.

Kijkend naar de Tarotwaarde 20 dan is dit de kaart van het Oordeel/de Wederopstanding.

Dit zou ik wel kunnen plaatsen met je droom maar veel meer zegt mij je droom (nog) niet.

Als ik de eindwaarde van je "berichtgetal" door tel kom ik op 2, wat dan weer staat voor de Hoge Priesteres en zou betekenen dat je meer naar je intuïtie moet luisteren.

Mocht ik meer kunnen duiden dan meld ik mij weer :)

recardina

hey kraai!

Thanks for je reactie!

Sorry maar ik weet helemaal niks van tarot, dus dat zegt mij allemaal niet.

Ow had niet eens door zeghahaha van getal 20.
Ik heb wel eerder droom gehad over hem waar hij wat plaatste op mijn facebook en ik weet niet meer wat er stond maar daar stond ook getal 2 erbij, dat is enige wat ik mij kan herinneren.
En dat het iets was, waar ik om moest lachen en dat ik beetje flauw vond maar wel erg leuk en iets met lang geleden ofzo..?
Nou dat is al helemaaaal vaag voor jou denk hahahha...

Wel onwijs bedankt en lief dat je even heb gereageerd en mocht je meer weten altijd welkom!!

liefs