Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Feestje?

Gestart door Troubadour, september 13, 2011, 07:44:49 AM

Troubadour

Ik onthoud zelden dromen en als ik het al onthoud zijn het nachtmerries en herbelevingen.
Vannacht echter gedroomd over een soort feest in een ver land, (ded Indiaas aan), veel muziek en vuurwerk, iedereen gaat in een hele grote kring lopen dansen en springen, ik vraag aan een vrouw in mijn buurt wat de bedoeling van het feest is en zei antwoord "een beetje flirten", ik loop en dans wat onwennig in het geheel mee, redelijk alleen als ik om me heen kijk, de sfeer is ontspannen en vrolijk, op het einde van de droom zie ik een enorme man naar ons kijken, gekleed in een lang gewaad en een drager met ik dacht een kind erin op zijn rug.

Verder nog tot 2x gedroomd dat ik op de motor een bepaalde weg insla waarvan ik overtuigd ben dat het de goede is, beide keren eindingd de weg ergens in een gebouw bij trappen en liften en verbaasde mensen in pak en moet ik terugkeren omdat ik niet verder kan, beide keren precies dezelfde droom.

Ben erg benieuwd,he zo mijn eigen ideeën maar ben helemaal niet thuis in droom materie.

Met vriendelijke groet Dirk Jan

Varen

Het feest en het dansen staan voor je kijk op je sociale vaardigheden. Aangezien je wat onwennig bent en niet weet wat de bedoeling is kan dit er op duiden dat je onzeker bent over je sociale optreden.

Het vuurwerk staat voor de potentie waar je weet van hebt. De vuurpijlen van je eigen kunnen wil je graag afvuren maar je weet niet goed waar ze te ontsteken.

De lange man met het kind geeft je je groei mogelijkheid. De man verteld je meer je mannelijke kanten te uiten zoals: assertief, rationeel, agressief of competitief.

De motor is de ambitie die je beweegt.  De ambitie om van de ene levensfase in de andere te rollen. Je bent overtuigd dat je op de goede weg zit echter zijn er niveauverschillen (trap/lift) die je het zicht ontnemen.

Verbaasde mensen in pak, die een soort mad max op een motor zien verschijnen.

Je voelt je niet thuis in je keuze en keert weer om.

Waarom rij je weer weg als het moeilijk wordt?

Wacht niet tot de storm over is, leer te dansen in de regen...

Wat als je de volgende keer in je droom probeert om de lift te nemen?  

Troubadour

Bedankt voor de heldere uitleg, ik kan het inderdaad wel plaatsen allemaal, zal eens kijken of ik de volgende keer de lift kan nemen en zien waar het me brengt.
Met vriendelijke groet Dirk Jan

Carla

@Troubadour

Ha ha, wat heb je een mooie quote!  :D

Troubadour