Kan iemand voor mij een legging doen?

Gestart door piefpaf, september 04, 2011, 15:20:22 PM

piefpaf

.

Leeuwin

@Piefpaf,

Ik heb ook het idee dat het allemaal niet zo onschuldig is als het lijkt en dit is zeker onnodig! Ik weet het helaas ook niet maar nogmaals: zuiver voelt dit voor mij niet! Ik heb het idee dat hij momenteel nergens keus in wil maken en de situatie maar zo wil laten.
Omdat hij maar over oppervlakkige dingen wil praten is het voor mij een signaal dat hij het achterste van zijn tong niet wil laten zien, zeker een gesloten type. Ik krijg hier geen goed gevoel over.

Leeuwin

P.s misschien een rare vraag maar praat hij zeer vlug of juist zeer langzaam?

piefpaf

.

Leeuwin

Vlug en oppervlakkig zeg je. Het spijt me echt om je dit te moeten zeggen :( maar ik denk dat hij nogal leugenachtig is. Niet alleen om de manier waarop hij volgens jou praat maar ook omdat ik zeer dualistische signalen van hem opvang.

Leeuwin

piefpaf

.

Leeuwin

Ik zie niet in wat er fout is aan een kop koffie bij iemand drinken!! Officieel heb je niks met hem dus  doe je ook niks stiekems achter die vriendin haar rug om! HIJ is niet eerlijk door haar voor jou verborgen te houden of andersom, maakt ook eigenlijk niet uit! Ik vind zijn door jou beschreven gedrag niet met de kaarten in de legging overeen komen. Voor mij ook een indictie dus, plus wat ik allemaal van jou heb gelezen over hem!
Ik heb een beeld van een nogal kleine man. Brede interesses, heel vlug pratend, sportief gekleed. Zit veel achter de computer (download veel muziek)? Leest haast alles in het engels?

Leeuwin

piefpaf

..