Kan iemand voor mij een legging doen?

Gestart door piefpaf, september 04, 2011, 15:20:22 PM

piefpaf

.

Leeuwin

@Piefpaf,

Ik wil best een legging voor je doen. Wat wil je precies weten dan?
Of dergelijke gedachten overdreven zijn hangt van de kaartcombinatie(s) af.

Groet van Leeuwin

piefpaf

.

dameblanche

hallo piefpaf, als ik een poging mag wagen:
ik zie dat je in het verleden een scheiding hebt verwerkt[toren-sleutel, waar je toch veel leed van hebt gehad[maan, dit heeft geleidt dat je van een einde naar een nieuw begin voor jezelf bent gegaan, kist-zeis],
de sterren hebben je bemoedigd om weer om je heen tre gaan kijken,
boven je hoofd liggen de vogels en het schip, er zijn vele gesprekken gaande die veranderingen gaan brengen zegt hier de ooievaar, aangaande een relatie, want de ring ligt op je pk.
maar wat ligt er voor jou in de toekomst, je zult nog het een en ander tegenkomen aan obstakels die je uit je evenwicht zullen gaan brengen[wolken-tuin]
de beer ligt hier als 8e kaart dus de advieskaart, het gras is niet altijd groener bij de buren, laat je niet ontmoedigen als het hier niks wordt, blijf echter positief.
liefs marianne :-*

piefpaf

.

Carla

Citaat van: piefpaf op september 05, 2011, 10:41:38 AM
Lekkere slechte kaarten.  :-\

Kaarten zijn niet slecht en kaarten zijn niet goed  ;D Kaarten zijn kaarten en kunnen je helpen inzicht in een bepaalde situatie te krijgen.

Het zou fijn zijn (voor Marianne en/of de lezers van dit topic), als je je feedback op de legging zou willen geven. Herken je er ook iets in?

Leeuwin

Als ik ook een poging mag wagen

1. Die man: Zwaarden 6
2. Jijzelf: Zwaarden 7
3. Hier gaat het hem om: Kelken 3
4. Hier gaat het jou om: Zwaarden 2
5. Gezamenlijke oplossing: De Maan

Het lijkt erop dat die man jou momenteel nog op afstand wil houden. Hij wil nu nog geen liefdesrelatie met je (Zwaarden 6). Ik vraag me echt af of dat komt omdat hij jou niet leuk vindt of omdat hij bang is voor de reacties van zijn omgeving, gelet op jullie leeftijdsverschil.
Ik heb in ieder geval wel sterk de indruk dat hij bang is om dierbaren van hem kwijt te raken, mocht het zo zijn dat zij jullie relatie niet goedkeuren (Kelken 3)

Jij bent hem al een tijdje voorzichtig aan het aftasten (Zwaarden 7) maar je wilt nu weleens weten waar je aan toe bent (Zwaarden 2). Ik heb ook het idee dat jij je (veel) minder van je omgeving iets aantrekt dan hij (Zwaarden 2). Ik denk echter, dat je onderschat hoe moeilijk dit voor hem is.

Gelet op De Maan, zou hier nog weleens heel wat achter kunnen zitten!
-Heeft hij al (veel) vaker relaties gehad met vrouwen die stukken jonger waren dan hij?
-Zijn er, wel of niet heimelijk, nog andere vrouwen in zijn leven die gek op hem zijn maar hem niet kunnen krijgen? Ik krijg namelijk een vaag gevoel dat sommige van zijn vrouwelijke kennissen jou nu al als een soort van 'bedreiging' zien en heel misschien jou nu al bij hem weg proberen te praten. Dit kan van zijn kant namelijk Zwaarden 6 verklaren.
Weet dat jullie beiden te maken krijgen met morele afkeuring van jullie relatie, mochten jullie iets met elkaar krijgen (De Maan) Om over de  roddel en achterklap nog maar te zwijgen als jullie iets met elkaar beginnen. Als je dit de baas wilt worden moet je sterk in je schoenen staan en beiden doorzetters zijn.

Liefs van Leeuwin

piefpaf

.

Leeuwin

@Piefpaf,

Ja hoor, kan ik ook.

Hij voelt zich tot jou
-emotioneel aangetrokken: Pentakels 2
-intellectueel aangetrokken: Kelken Ridder
-seksueel aangetrokken: De Wereld
-kernpunt: Pentakels 9
-zo gaat het verder: Staven Aas

Over zijn seksuele gevoelens voor jou hoef je in ieder geval niet te twijfelen 8)! Die zijn namelijk volop aanwezig (De Wereld) Dit komt mede doordat hij zich makkelijk kan uiten bij jou (Pentakels 2) En dat komt weer omdat jij in zijn ogen niet zo gauw iets gek vindt en niet zo snel een (waarde) oordeel richting hem en/of situaties in het algemeen hebt (Kelken Ridder)
Hij komt misschien sterk en/of dynamisch over maar ik heb het gevoel dat hij een sterke voorkeur heeft voor veilige verhoudingen. Populair gezegd: zonder gedonder, hetzij tussen jullie, hetzij met de rest van de omgeving (Pentakels 9). Pas als hij zich heel veilig voelt bij je, en dat kan nog een aardige tijd duren, dan zul je een hele sterke dynamische verbintenis met hem hebben (Staven Aas)

Ik weet echt niet wat het precies is maar ik krijg het gevoel dat deze man t.a.v zijn verleden/zijn persoon iets verbergt. Ik heb het idee dat dit komt omdat hij zich ergens heel erg voor schaamt ofzo ???

Groet van Leeuwin

piefpaf

Leeuwin

Onder andere kan dit het zijn. Ik vraag mij echter af waarom hij haar voor jou verbergt. In zuiverheid hoef je iemand niet verborgen te houden voor de buitenwereld. Het zegt mij dus dat hier nog meer achter kan zitten.

Groet van Leeuwin

piefpaf

.

Leeuwin

@Piefpaf,

Ik vind het zelfs onzuiver dat hij jou voor haar verborgen houdt. Als zijn relatie met haar zuiver is dan stelt hij haar aan jou voor! "Zij wilde een relatie, ik niet" vind ik nergens op slaan. Hij doet net alsof hij een willoos slachtoffer is van zijn relatie met haar, hetgeen dus helemaal NIET klopt! Heb je al eens gevraagd wat hij hier precies mee bedoelt? Hier kan de Maan weleens op slaan! Een duidelijk verborgen kantje dus!

Groet van Leeuwin

piefpaf

.

Leeuwin

Hoi Piefpaf,

Stel, hij vindt je leuk en hij houdt jou daarom voor haar verborgen. Wat doet hij daar dan eigenlijk mee? HIj houdt haar verborgen voor jou maar richting jou onderneemt hij ook niet echt actie heb ik de indruk. Als hij zichzelf een willoos slachtoffer voelt van zijn huidige relatie, dan moet hij jou toch als een goede nieuwe kans zien? Maar dat is dus schijnbaar niet zo?
Hij laat alles maar een beetje in het midden, houdt zijn huidige vriendin verborgen en geeft op belangrijke vragen van jouw kant geen of een ontwijkend antwoord. Iemand waar je om geeft, daar stel je je immers voor open!

Gelet op de legging die ik voor jou heb gedaan moet hij jou wel leuk vinden. Maar nogmaals: waarom dan geen blijk geven van zijn gevoelens voor jou? Vooral met De Wereld erbij, vind ik dit zeer vreemd. Weer een stukje van zijn verborgen kantje wat naar boven kunt. Als iemand niet open is dan kun je verder niet veel met een persoon. Ik heb hier een niet zo'n goed gevoel bij. Probeer nog een paar keer om openheid te vragen. Als je dat niet krijgt, is het misschien beter om je af te vragen of geen vriend misschien beter is dan zo'n vriend.

Groet van Leeuwin