wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Hoi Leeuwin,

Hoe gaat het ermee?

Met mij gaat alles zijn gangetje.

Ik ben wel bij mijn vriendin op bezoek geweest maar veel is er niet uit gekomen. Ze heeft verteld over haar bruiloft, en gevraagd hoe het met de vrouw van mijn neef gaat en dat was het.
Zelf had ik eigenlijk ook niet zoiets van ik begin erover, het is niet meer belangrijk.
Ik ging weg met een goed gevoel maar niet met het idee om er nog veel energie in te steken. Ik vind het wel best zo :).

Van de internet man niks meer gehoord.
De reden dat ik een einde aan het kontakt heb gemaakt was omdat hij elke keer over sex begon terwijl ik duidelijk aangaf dat ik daar geen behoefte aan had. Verder ging hij heel vaak ineens zonder iets te zeggen off line. Ik vertrouwde het niet.

De reden dat ik er wel gereageerd heb ik omdat hij zei dat hij me miste, en ik meteen dacht ik vertrouw het niet. En dat kwam niet door hem maar door mezelf, gewoon niet kunnen geloven dat iemand me mist.
En toen realiseerde ik me ook dat ik hem toen nooit geen eerlijke kans heb gegeven, ik zocht alleen bevestiging dat ik besodemieterd werd. Dus ik dacnt nu een mooie kans om te oefenen  ;D.
Maar nou reageert  hij helemaal niet meer, dus geen oefening hahaha.

Ik had inderdaad bekers 7 getrokken, maar weet je wat het is, ik weet niet zo goed hoe ik dat dan moet interpreteren want een ding weet ik zeker, Mijn gevoelens voor hem en dat Wat er gaande was, was echt geen illusie. Het beeld wat ik van ons had in een eventuele toekomst wel dat is wel gebleken.
Daar heb ik meer van gemaakt dan er is.
Punt is omdat hij me gewoon straal negeerd voelt het voor mij alsof ik iets verkeerds heb gedaan, en ik denk dat ik daardoor niet los kan laten. Voor mij is dat negeren heel pijnlijk en vervelend, ik heb liever dat iemand gewoon recht in mijn gezicht zegt ik mot je niet, maar dat ik in mijn ervaringen kennelijk teveel gevraagd.

Ik heb de hotel man ZEER uitbundig gelukkig nieuwjaar gewenst, zijn reactie was dat hij zicht voorlopig niet zou wassen  ;D

Hoe lang ben jij alleen? Zit je te wachten op een nieuwe liefde? En weet je inmiddels al wie dat zou kunnen zijn?

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik vind jou ook absoluut geen illusionist en dat jij die internetman niet vertrouwde lijkt mij meer dan terecht (Kelken 7) Als iemand al via internet over sex begint vind ik dat uberhaupt al verdacht! Een beetje heer doet dat niet.
Ik denk dat Kelken 7 ook voor jou staat, de behoefte aan een geliefde. Door je sterke behoefte aan liefde is er het gevaar dat je minder kritisch wordt en je geneigd bent om dan toch maar die verbintenis aan te gaan terwijl je het niet vertrouwt. Deze kaart staat ook voor bevestiging zoeken. Leer te vertrouwen op je intuitie.

Ik ben helaas alweer veel te lang alleen en verlang ook naar een nieuwe liefde hoor! Ik heb vandaag de Maan getrokken! Hopelijk betekent het niet dat mijn liefdestoekomst al naar de maan is :D Nee hoor Angelique, ik l** maar wat ;D
Door deze kaart heb ik het gevoel dat de weg er naartoe gelegd is. Je zult het heel raar vinden maar ik heb het idee dat het weleens een Egyptenaar zou kunnen zijn.

Ik heb ook liever dat ze gewoon zeggen ik moet je niet maar ik merk zelf vaak al aan de reacties van een man hoe de emotionele vlag erbij hangt! Er schiet me nu allerlei lolligs te binnen maar ik hou het hier openlijk netjes :D :D :D :D :D

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi hoi  :D,

Gelukkig dat ik de indruk niet wek een illusionist te zijn  ;D.

Dat doet goed om te horen. Wat die bekers 7 betreft die had ik getrokken in een volgende stap legging aangaande wat te doen na de kerst kaart aan W. En daar had ik op de 1e plaats bekers 7
op de 2e plaats Pentakels 7, op de 3e plaats zwaarden 10, en op 4e plaats pentakels schildknaap.

Toen ik gisteravond je berichtje las sprong ik bijna in de lucht van verbazing. Ik had op internet een soort vraagbaak gevonden over "de Liefde" en daar was ik allerlei dingen aan het lezen.
Ik kwam het volgende lijstje tegen:

Indien je jezelf herkent in het volgende lijstje ben je nog niet klaar voor een (nieuwe) relatie. Ik heb nieuwe tussen haakjes omdat er geen sprake is van een oude  ;).

1: Je een klein kind voelen in het gezelschap van de ander.  DOE IK.
2: Je anders voordoen dan je bent. ANDERS VOORDOEN DAN IK BEN DOE IK NIET MAAR WEL IS HET ZO DAT IK ME ALTIJD ANDERS HEB VOORGEDAAN DAN IK ME VOELDE.
3. Je leven om hem modelleren, stoppen je eigen ding te doen; DEED IK ALTIJD.
4. Veel meer geven dan er terugkomt. :THAT'S ME  ;D :o
5. Gevoelens van wanhoop, behoeftigheid, je aan de ander willen vastklampen : WEDEROM MIJ OP HET LIJF GESCHREVEN.
6.Voorbarige toekomstfantasieën hebben.: IK DENK DAT DEZE PERSOON MIJ KENT WANT ALWEER SPOT ON. HIJ ZEGT IK VIND JE LEUK, IK LOOP AL NAAR HET ALTAAR MET 3 KINDEREN  ;) PIJNLIJK MAAR WAAR.
7. Hopen dat de ander zal veranderen als je maar leuk, sexy ect ect genoeg bent. OOK DIE HEB IK EEN BEETJE VERDRAAID WANT BIJ MIJ IS HET ZO DAT IK "ALLES" DOE ZODAT IEMAND NIET  BIJ ME WEGGLOOPT.

Net zoals nu heb ik voor mezelf opgeschreven wat ik doe, ik kon vrij goed achterhalen waarom ik het doe, en toen ben ik gaan opschrijven wat ik anders kan gaan doen.

Dit hele gebeuren was voor mij zo'n openbaring je wilt het niet weten. Ik kan nu goed begrijpen dat men van mij denkt dat ik wanhopig was. Dat is nooit zo geweest kan ik je wel vertellen. Ik wist gewoon niet beter, deze gedragingen komen van jongs af aan, ik kan me niet heugen dat ik ooit anders heb gedacht, en daardoor gedroeg ik me dus ook zo. Ik vond het echt een champagne momentje dus heb ik maar een kopje koffie gedronken  ;D 8).

Maar goed nadat ik dit dus allemaal had gedaan zag ik jouw bericht en dat begon ik te lezen en kijk nou wat je schreef over mij : Door je sterke behoefte aan liefde is er het gevaar dat je minder kritisch wordt. Ik viel zowaar bijna van de bank  :D ;D. Helemaal geweldig vond ik het.

Nu moet ik zeggen dat ik best heel erg kritisch ben, zoniet kritisch danwel achterdochtig, maar als een man ook maar een signaal geeft dan storm ik erop af (in mijn hoofd hoor dat wel, ik gedraag me zo in het begin zeker nog niet) en laat niet meer los. Gelukkig kan ik er nu heel hard om lachen. Maar dat is echt sinds gister.

Ik geloof dat het eindelijk duidelijk is voor mezelf.  :-\  En het feit dat ik zo'n duidelijke beschrijving van mezelf vond via google gaf me ook een stukje bevestiging dat ik niet gek of wanhopig ben, en zeker ook dat ik niet de enige ben die deze gevoelens heeft, anders waren ze niet zo open en bloot op internet te vinden. Mijn avond kon niet meer stuk  ;D

Wat de internetman betreft had ik nu geen enkele verwachting ik dacht ok nu kan ik oefenen. Meer niet.

Hoe kom je erbij dat jouw "maanman" ;) weleens een egyptenaar zou kunnen zijn? Ken je die toevallig ook uit een ver verleden? Ben je er ooit weleens op vakantie geweest trouwens?
Ik vind het niet raar hoor, het maakt me wel nieuwsgierig naar wat er met je gaat gebeuren haha.
Te lang alleen is helemaal niks.

Wat jammer dat je het hier netjes houdt zeg.  ;D ;D ;D Wellicht had ik nog wel wat kunnen leren 8) ::)

Fijn weekend
:-* :-* Angelique

Leeuwin

Hi Angelique,

Ook ik lees nu met positieve verbazing je reactie aan mij! Je voldeed nogal aan het lijstje van niet toe zijn aan een relatie. Ik heb het idee dat jij in je jeugd niet geleerd hebt om grenzen te mogen hebben en al helemaal niet om die grenzen aan te geven. Dit heeft lang doorgewerkt in je relaties met anderen. Want volgens mij had/heb je dat niet alleen in een man-vrouw relatie maar ook enigszins met vriendinnen. Ik vind het in ieder geval heel fijn voor je dat je ineens zoveel duidelijkheid hebt voor jezelf!

Zo aan de kaarten van jou en W te zien, zou die relatie moeizaam verlopen zijn. Die indruk heb ik tenminste, als ik het fout heb zeg het maar hoor!

Ik heb nog weleens dromen waarin Egypte voorkomt. Ik ben er een keer geweest om de piramiden te bekijken.
Dan droom ik dat ik met een Egyptische vrouw koffie zit te drinken. Dan droom ik dat ik in Egypte in een soort van tempel zit. Dan is mijn massagetherapeut een Egyptenaar. Ik heb niks met hem maar ik vind het wel "toevallig" dat het allemaal zo loopt.
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er met mezelf gaat gebeuren :D

Dat beetje fatsoen wat ik dan nog in me heb gebruik ik liever goed Angelique :D  ;D ;D ;D Anders verdwijnt dat ook nog en dan komt het helemaal niet meer goed  met me!

Groetjes van je illusionistische ;) :D :D :D ;D ;D
Leeuwinnetje

Angelique

Hoi hoi Leeuwinnetje  :D

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik met mijn hele leven zo gedragen heb, in alles. Het was gewoon helemaal ik. Dat hele lijstje.
Eerst was ik heel blij, en daarna kwam de "klap"het is natuurlijk ook best confronterend. In mijn eigen lijstje had ik geschreven hoe ik zo geworden ben, en daardoor kon ik het ook wel plaatsen en er nog een lijstje bij maken hoe ik er in de toekomst beter mee om kan gaan.

Wat W. betreft was het anders daar kwam weinig lijstje in voor, behalve de angst dat hij me in de steek zou laten. En nee ik geloof niet dat als wij samen mochten komen het dan stroef zou verlopen, ik heb me namelijk nog nooit zo "vrij"gevoeld bij iemand.
Wat de problemen ook zijn, de klik tussen ons was 200% daar twijfel ik niet aan.
afgelopen zaterdag kwam er een gast binnen die als 2 druppels water op W leek. Dat was echt bizar.
Ik werd er zo vrolijk van, ongelofelijk. Ik merkte dat ik hem moeilijk kon laten gaan  ;D Ik bleef maar praten. Hij zal wel gedacht hebben ::).

Ik geloof wel dat W en ik allbei nog het nodige te leren hebben, en dat het daarmee samen hangt.
En ik geloof ook eerder dat het niet de juiste tijd is dan dat het gevoel ontbreekt.
Mijn haptonoom zei tegen mij; Angelique zulke sterke gevoelens kun jij niet alleen hebben, hij moet ook gevoelens hebben gehad.
any way wat is dat is en zekerheid heb je nooit maar ik hoop dat we elkaar ooit nog tegen zullen komen.

Wat grappig he wat dromen met je kunnen doen. Ik heb vorige week gedroomd dat ik zwanger was. En toen trok ik ook nog eens de kaart Pan (opgestegen meesters) die staat voor vruchtbaarheid. Ik vond het heel speciaal.

Ik ben ook heel benieuwd of jij een egyptenaar tegen het lijf zal lopen. Dat zou wonderbaarlijk zijn  :D

Ik typ dit bericht vanaf mijn nieuwe computer en ik ben er dolblij mee. Mijn god wat is ie snel hahaha.

Ik geloof ook niet dat jij een illusionist bent maar ik laat je graag in je waarde  ;D ;D ;D :D

Fijne avon en tot het volgende bericht maar weer ;)
Groetjes Angelique xxx

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik voel me als een diamantje bij je ;D ;D ;D :D Je weet geloof ik al zo ongeveer hoe ik in elkaar zit 8)

Straks is die gast nog écht (hele) verre familie van W. Dat zou helemaal bizar zijn! Maar ja, hoe kom je daar achter? Het zou zeker wonderbaarlijk zijn als ik hem tegen het lijf zou lopen ja! Ik hou je in ieder geval zeer zeker op de hoogte 8)
Dat jij droomt van een zwangerschap duidt op een nieuw begin waarop je nog moet wachten. Weet je ongeveer hoe lang je zwanger bent in die droom? Ik vind die kaart Pan ook heel speciaal. Durf jij ook zo hoog te stijgen als die meesters :)

Als de klik 200% was, vraag ik mij af wat de reden dan is dat hij heeft afgehaakt. Blijkbaar zag hij iets als een probleem wat jij niet als een probleem zag.

Afgelopen zaterdagavond heb ik een oude vriend na een lange tijd weer ontmoet. Ik ken hem als twintig jaar. We hebben eerst op het terras een kop koffie gedronken en daarna zijn we naar zijn huis gegaan. Even gepraat, even tv gekeken. Het leuke was dat we elkaar onverwacht in de stad tegen het lijf liepen.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi Hoi Illisiunistje  :o ;)

Ja je past helemaal in mijn schatkistje  ;D

Ik weet niet hoelang ik zwanger was in mijn droom maar ik had al wel een aardig buikje, liep er steeds over te wrijven, en toen ik wakker was bleef ik dat gevoel houden. heel appart maar wel leuk.
Die Pankaart heb ik drie dagen achter elkaar getrokken, ik vond het verbazend wekkend.

Nee ik ben nog nooit zo hoog gestegen als de opgestegen meesters, dat wil zeggen als een vliegtuig niet meeteld ;D, ik weet ook niet of ik ooit zo hoog zal stijgen, tenzij ik zelf doodga natuurlijk  :D

Geloof me dat ik mijzelf ook zo ontzettend vaak heb afgevraagd waarom W. was afgehaakt. Hij heeft tegen me gezegd dat als ik te dicht bij zou komen (of zijn gevoelens te sterk zouden worden) hij dan af zou haken omdat ie bang was om in de steek gelaten te worden. En dat is inderdaad gebeurd. En ik geloof wel dat dat de reden is omdat hij verder ook geen kontakt meer zoekt nu. Het voelt voor mij zo dat hij liever uit mijn buurt blijft omdat hij niet zeker is dat hij anders bij me weg kan blijven. Zo heeft het eigenlijk altijd gevoeld.

eerlijkheid gebiedt mij wederom  te zeggen dat ik hem Niet in zijn waarde heb gelaten, ik was zooo ontzettend bezig met het feit WAAROM TOCH IEDEREEN ZOMAAR UIT MIJN LEVEN LOOPT dat ik niet genoeg stil heb gestaan bij wat hij had gezegd. Ik luisterde wel maar ik hoorde hem niet. En ik bleef maar achter hem aan jagen, smsen bellen noem het maar op. Niet de juiste manier om een man voor je te winnen. Ik zal je even een persoonlijk bericht sturen met het lang geleden beloofde verhaal. :D

Ik ben er steeds van overtuigd geweest dat onze tijd nog niet ten einde is. Maar ik kijk er nu wel met andere ogen tegen aan, en ik wil het ook niet meer steeds afdwingen.Ik heb me nog nooit zo gevoeld en ik heb me ook nog nooit zo vrij gevoeld bij iemand, maar dat blijf ik zeggen dat weet je ondertussen ook wel lijkt me.  ;D

Zeker sinds mijn lijstje ben ik een stuk rustiger geworden, en eerlijk gezegd ook uitgeput. Het lijkt wel alsof er eindelijk een einde is gekomen aan een jarenlange strijd met mezelf. IK kon er maar niet achter komen waarom men zo makkelijk bij me wegliep, maar nu begrijp ik het beter. IK heb bepaalde signalen afgegeven die het zo maakte, te hoge verwachtingen gesteld aan mensen die ze nooit waar zouden kunnen maken.

Wat leuk dat je die oude kennis tegen bent gekomen, en zo spontaan iets met hem bent gaan drinken :D Niet teveel hoop ik (om het netjes te houden  ;))
Is hij toevallig egyptisch?  ;D ;D
Vind je hem leuk? Denk je dat er een vervolgafspraak komt? Ik ben benieuwd.

Ook voor mezelf ben ik benieuwd wat de komende tijd gaat brengen ik heb de afgelopen week zo veel kaarten uit de grote arcane getrokken. Dat zijn toch de eigenlijke levenslessen?

wel 4x matigheid, de keizer, de keizerin, de magier, de zon. Ik vond het ongelofelijk, omdat ik een beetje moeite heb met de juiste vraagstelling zeker bij de dagkaarten trek ik er 2 per dag, een van mijn moeder en een met advies van mijn vader. Dat doet me goed, en het brengt me ook weer een beetje dichterbij hen  :)

Dikke knuffel en tot schrijfs.
Angelique xxx

Angelique

Hoi Leeuwin,

Long time no bericht ;D
Ik vind het jammer dat je niet meer gereageerd hebt op mijn berichtje

Ik hou je zoals beloofd op de hoogte; ik heb me inmiddels aangemeld voor de opleiding tot cousellaar en ik begin op 10 maart. Ik heb er erg veel zin in ;D.

Verder gaat het goed met me, ik zit lekker in mijn vel, en sta open voor alles ;D Ik moet zeggen at het heel lang geleden is dat ik me zo gevoeld heb. Nu ik er zo over nadenk geloof ik niet dat ik me ooit zo gevoeld heb dus helemaal toppie!

Hoe gaat het met jou? Ben je al verliefd :o?
Groetjes Angelique

Carla

Ik volg je wel en wee in stilte, wat goed Angelique van die opleiding, ik wens je veel genoegen!

Carla

Angelique

Lieve Carla,

Dank je wel :D dat is fijn om te weten.
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Wat goed dat je je hebt aangemeld bij de opleiding counselaar! Ik heb het idee dat dit echt wel wat voor jou is.

Dat jij zoveel kaarten uit de grote arcana trekt zegt mij dat je zelfs hele belangrijke levenslessen gaat leren. Weet nog even niet op welk vlak. Welke kaarten heb je het meest getrokken? Die Pan kaart staat o.a voor voortplantingskracht. Wat heb jij toch :)

Ik was nog net bij de les ;D toen ik wat met die kennis ging drinken! Het is GEEN Egyptenaar maar een Roemeen. Er komt wel een vervolgafspraak maar meer dan vriendschap wordt het niet want hij is meer voor de mannenliefde!

Wie hoog vliegt kan laag vallen zeggen ze weleens maar als je met een van je meesters opstijgt dan  val je niet laag hoor! Dan kom je zachtjes met je voetjes op aarde terecht!

Ik ben nog niet echt verliefd. Ook ik heb emotioneel gezien eens even schoon schip gemaakt de afgelopen weken! Hierover nog een pm.

Groetjes van je illusionistje uit een schatkistje :D :-* :-*

Angelique

Hallo Leeuwin,

Gezellig weer even te babbelen ;D Ik heb net onze hele gespreksgeschiedenis nog eens doorgelezen en het voelt weer alsof ik dicht bij je sta. (anders kan ik het niet omschrijven) Ook zie ik wat ik allemaal geleerd heb.

Zo'n man die op mannen valt is altijd handig om erbij te hebben als vriend ;D blijft toch een man, kun je altijd iets van leren.
Gister heb ik mijn lesmateriaal ontvangen en ik heb er veel zin in. Het is wel pittig hoor ::).

Verder  heb ik de afgelopen week vakantie gehad maar ben veel bij mijn neef geweest. Vandaag een dagje voor mezelf en morgen weer aan het werk.

Sinds 4 dagen heb ik een heel leuk kontakt met een man die mij een berichtje had gestuurd via een internet site. Daar ben ik ooit eens op ingeschreven maar doe er eigenlijk niks mee. Maar dit was zo leuk dat ik heb gereageerd, en het verloopt heel leuk tot nu toe :D. Spannend he.

Ik merk nu ook aan mezelf dat ik echt veranderd ben, ik geef iemand een kans, zonder de hele tijd te denken en te zoeken naar aanwijzingen dat ik in de maling genomen wordt.
Eerlijk gezegd voel ik me op mijn gemak in het chatten met hem.
Spannend he :D ik hou je op de hoogte.

Ik ben benieuwd naar je PM. En ik hoop dat het goed met je gaat.
Romeen is ook goed toch ;) ipv een egyptenaar?

Ik ga boerenkool maken nu.
Dikke kus Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Roemeen of Egyptenaar, als hij maar lief is joh! Wat leuk dat jij contact hebt met die man via die internetsite 8) Reken er maar op dat ik nieuwsgierig ben hoor. Heb je al een foto van hem gezien of nog niet? De kracht van het spontane hé 8) Daar zit het vaak in.

Het is inderdaad bijzonder dat wij altijd de draad snel weer oppakken 8) Je omschrijving van je gevoel is dus goed!

Ik heb zeker wat van die vriend e.e.a geleerd, ook ondeugende dingen hoor! Als je ons eens hoort praten dan sla je stijl achterover hoor. Heeft Leeuwin die kant ook nog denk je dan ;D Ook best pittig!

Jij bent zeker in positieve zin heel veranderd, proficiat!

Binnenkort mijn pm.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi Hi Leeuwin,

Hoe gaat het met je? Met mij goed.  ;) Heb je nog carnaval gevierd?
Ik wel met mijn nichtjes en mijn neven heel gezellig.

Ik heb nog steeds kontakt met de internet man. We hebben de afgelopen 2 weken intensief kontakt gehad. Ook via de Cam. Ik heb het gevoel dat ik hem al tijden ken, en door de cam ken ik ook al veel van zijn gezichtsuitdrukkingen ;D
Verder voel ik me helemaal op mijn gemak, en heb er een goed gevoel bij, niet een keer heb ik me afgevraagd klopt dit wel.

Ik ben zeer positief.
Vanavond gaan we elkaar zien 8) Heel spannend dus.
Ik hoop er het beste van, mijn gevoel is goed.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes angelique :-*

janice

ben benieuwd :)
Citaat van: Angelique op februari 24, 2012, 19:18:30 PM
Vanavond gaan we elkaar zien 8) Heel spannend dus.
Ik hoop er het beste van, mijn gevoel is goed.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes angelique :-*
Intuitie is verstand dat haast heeft