wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Hoi hoi Leeuwin,

Pff wat een drukke week! Sinterklaas is leuk maar jonge wat kan een mens er druk mee zijn  ;)
Maar al met al wel heel leuk. Vooral omdat de kinderen van mijn neef nog geloven dat maakt het echt speciaal.

Ben je nog naar Amsterdam geweest? Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat.

Ik zit zeker in een enorm bewustwordingsproces en dat is soms best confronterend :D maar daar hou ik wel van, dan leer ik tenminste, en ik zie veel positiever tegen dingen aan dus kan ze al anders bekijken. Heel leuk allemaal.

Vandaag heb ik een keltisch kruis gelegd en dat wil ik jou graag voorleggen om te kijken of mijn interpretatie een beetje goed zit.
Hier komt ie:

1. Staven 9 (op de kop)
2. Zwaarden koning
3. staven 7 (op de kop)
4. De keizer
5. staven koningin
6. bekers koning (op de kop)
7. staven koning (op de kop)
8. gerechtigdheid (op de kop)
9. hoge priesteres
10. zwaarden 9

raar he zoveel kaarten op de kop?
Ik heb alle kaarten daarna goed gelegd  ;D
ik heb uit jouw uitleggen  gehaald dat al die koningen ook iets te betekenen hebben maar ik kan het niet vinden. ik zou het erg fijn vinden als jij jouw visie er over laat gaan.

Of mijn dromen helderder worden weet ik niet zeker, meestal kan ik er geen touw aan vastknopen, maar nu je het zo vraagt heb ik vorige week wel een paar dromen gehad waar ik wakker van geworden ben. Ik weet ze alleen niet meer. ::). Wel veel plaatjes als je begrijpt wat ik bedoel.

Ga jij nog iets aan Sinterklaas doen?
Groetjes Angelique

Angelique

oh wat ben ik toch een dommertje  :D

de vraag die ik stelde was hoe gaat het nu verder met mijn leven, hoe nu verder.

dat is vast handig om te weten he ;D Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Hoewel het al een stuk beter met je gaat, ben je je nog wel heel erg aan het afgrenzen uit angst voor mogelijk nieuwe verwondingen (Staven 9/Zwaarden Koning). Staven Koningin gelinkt aan de Hogepriesteres zegt mij dat je van lieverlee dat pantser gaat laten zakken en nog meer de Angelique laat zien die je echt bent. Het enige waardoor je je nu nog pantsert, is dat je een behoorlijke nadruk legt op je no-nonsense kant. Ik sluit namelijk niet helemaal uit dit sommigen op afstand houdt (Staven 7) en misschien zelfs juist uitdaagt tot een confrontatie met jou.
Terwijl je in essentie gewoon een sterke vrouw bent met al haar plus en minpunten.

Is er een heer op jouw werk met een nogal grote mond maar een klein hartje? Met die kun je nog weleens een hechtere band krijgen dan je zelf denkt!

Bekers Koning/Zwaarden 9 geeft voor mij aan dat het van groot belang is om de komende tijd goed naar jezelf te luisteren!

Liefs van Leeuwin

Angelique

Lieve Leeuwin,

Allereerst wil ik graag even tegen je zeggen dat ik als ik vraag hoe het met je gaat of, of je naar amsterdam bent geweest ik daar oprecht in geinteresseerd ben. Of je daar wel of niet op wilt antwoorden is natuurlijk helemaal aan jou :) maar ik zou het vervelend vinden als je denkt dat ik die dingen alleen vraag omdat ik iets "van je wil" Nu kan het maar zo weer zijn dat ik het helemaal verkeerd breng maar ik weet niet hoe anders en ik heb er de beste bedoelingen mee :-*

In jouw uitleg herken ik mezelf wel.
Ik had alleen bij staven 9 de gedachten dat het misschien wel zou kunnen gaan over mijn grenzen aangeven en daar beter naar luisteren. (zit ik daarmee dan wel in de goede richting? )

Ik weet nog niet welke heer je zou kunnen bedoelen, in ieder geval niet een van mijn collega's dat weet ik wel. (mannelijk bedoel ik).

Vandaag had ik de vraag gesteld hoe kan ik meer rust vinden en ik had de kaarten

1. waar het om draait : de geliefden (volg je hart)
2. wat niet te doen : bekers 9 (vreugde beleven)
3. De magier (zelfbewust zijn)
4. de gehangene (een offer brengen) maar ik heb geen idee wat ik nog zou kunnen offeren, mijzelf? of heeft het ermee te maken dat ik mezelf niet zo veel meer moet opofferen voor anderen?

Ik had zelf het idee dat mijn verstand mijn gevoel in de weg zit, ik beredeneer liever dan dat ik voel, en dan zie ik weer dat stukje terug wat jij schreef dat ik me meer open moet stellen.
Meer waardering opbrengen voor wat wel en me niet zo richten op wat niet (waar ik steeds beter in wordt  :D) En meer vertrouwen op mijzelf en mijn eigen oordeel.
Alleen dat offer he daar kan ik even helemaal niks mee.

Wat denk je van mijn interpretatie? Wordt het al wat met me  :D

Ik wens je een fijne dag toe.
Dikke kus  van mij  :-*

Carla

Angelique,

Waarom interpreteer je de Gehangene als een offer brengen?
Het kan ook die broodnodige 'op de plaats rust' aangeven. De Gehangene kan aangeven dat je je ergens teveel op blind gestaard hebt, of te druk bent geweest om bepaalde zaken in door jou gewenste banen te leiden, en dat het nu tijd is om een pas op de plaats te maken, eens even niets meer te doen dan bij jezelf naar binnen te kijken en het geduld op te brengen gewoon in vertrouwen af te wachten tot de oplossing die je nodig hebt zich bij je aandient. Is geduld opbrengen voor jou een offer brengen?

Liefs van Carla

Leeuwin

Lieve Angelique,

Ik weet heus wel dat je oprecht in me geinteresseerd bent en ook absoluut geen andere intenties of gedachten hebt bij jouw vraag! Als dat wel zo zou zijn dan had ik dat namelijk heus wel gemerkt. Hoe kom je er trouwens bij dat ik bijgedachten zou hebben bij de vraag? Om maar meteen verder te gaan nee, ik ben niet meer geweest omdat er andere dingen tussen kwamen.
Het ging met mijn spirituele vader wat minder goed en ben wat vaker dan anders bij hem geweest. We hebben hele fijne gesprekken gehad samen, we voelen elkaar naadloos aan! Ook al vallen er stiltes, dan praten wel als het ware nog. Heb jij dat weleens bij iemand gehad? Ik moest ook nog eens onverwacht met mijn kat naar de dokter want hij was ineens vreselijk benauwd :o Het is erg om hem te zien worstelen en dan zelf niks te kunnen doen.

Staven 9 kan zeker ook met grenzen te maken hebben! Misschien dat je je grenzen het ene moment te veel afbakent en het andere moment te weinig?

Het is al wat met je hoor, nu nog streven naar helemaal ;)

De Geliefden: ik kan me helemaal vinden in jouw interpretatie.

Bekers 9: je hebt al veel bereikt, veel aan jezelf gedaan en je werkt nog steeds aan jezelf. Deze kaart geeft naar mijn gevoel aan dat je nu nog wat meer uit je coconnetje moet komen, hetgeen ik ook vind aansluiten bij staven 9. Proberen om wat meer uit je eenzaamheid  te komen.

De Magier: probeer mensen te vinden in je omgeving die sterk en vastbesloten zijn. Zij kunne weleens een hele belangrijke invloed op jou hebben!

De Gehangene zie ik als een boodschap om je verzet tegen veranderingen los te laten. Ben je bereid om een totale ommekeer in je leven te ervaren? Als dat niet zo is, dan is het niet raadzaam aom deze weg te volgen.

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Fijn om te horen dat je weet dat ik oprecht in je geïnteresseerd ben. Hoe kom ik erbij dat je bijgedachten zou hebben bij de vraag tja dat is een goeie dat weet ik eigenlijk niet dat komt dan gewoon in me op. Omdat je hier zoveel voor anderen doet denk ik. kan ik me zo voorstellen dat je zou kunnen denken dat men alleen iets van je wilt en daarom niet altijd even oprecht zijn. Wellicht komt dat doordat dat in mijn leven zo ontzettend vaak is gebeurt, en ik weinig vertrouwen meer heb in de goedheid van de ander. En ik denk dat het ook voortkomt uit het feit dat ik zelf vaak het gevoel heb niet geaccepteerd te worden om wie ik ben, maar meer om wat ik doe.

Ik heb een vriendin en wij kennen elkaar al 28 jaar, daar heb ik dat ook mee, weten wanneer ze me nodig heeft, alles kunnen en mogen zeggen zonder veroordeeld te worden, het werkt twee kanten op. Het is gewoon altijd goed. :)

Ik heb eigenlijk nog nooit van een sprituele vader gehoord. Wat betekend die man voor jou?
Hoe gaat het nu met je kat?

wat de grenzen betreft is het meer zo dat ik ze nu pas voel en dan ook kan handelen, daar leer ik elke dag in en dat is soms wel moeilijk.

Ik ben zeker bereid om te veranderen en daar ben ik ook al druk mee bezig. Het is alleen best verwarrend bij je zelf blijven, in jezelf geloven, je eigen grenzen aangeven, openstaan voor, je eigen intuitie volgen en op je eigen gevoel vertrouwen.  Wat moet ik veranderen? en hoe moet ik het veranderen? Moet ik nou geloven dat ik goed genoeg ben zoals ik ben of juist niet?
Ik geloof dat ik het spoor bijster ben. Zie door de bomen het bos niet meer.

misschien komt het ook doordat het een beetje druk is de laatste tijd, of omdat de kerst er aankomt.
Dan wordt je weer met je neus op het feit gedrukt dat er niemand meer over is om kerst mee te vieren.
natuurlijk heb ik mijn neven maar ik ben de enige die alleen is. Altijd nummer 13 ik ben gewenst hoor en geliefd en het ligt gewoon aan mijn gevoel maar dat is er en het sterkst aanwezig met de kerst.

Maar goed ik sla me er zeker weer doorheen, dat doe ik tenslotte altijd.
Heb jij plannen voor de kerst?

Groetjes Angelique

Angelique

@ Carla

Hoi Carla
Ja geduld opbrengen is voor mij een offer. En erop vertrouwen dat het  "gewoon"maar goed komt ken ik al helemaal niet. Dat het gewoon goed komt zonder dat ik daar zelf iets voor hoef te doen of iets aan hoef te doen is voor mij eigenlijk niet denkbaar.

Ik denk dat daar ook de onrust vandaan komt. Ik kan bijvoorbeeld intens genieten van een hele dag niks doen. lekker lezen, filmpje kijken wat lekkers erbij in de pyama dan ben ik de koning te rijk.

maar het duurt minimaal 3 uur voordat ik die rust heb, en na 3 uur begint het weer; angelique als je op de bank blijft zitten gebeurt er nooit wat. Maar eigenlijk heb ik daar op dat moment dan ook geen behoefte aan omdat ik dan helemaal in mijn element ben.
Toch is er die onrust en ik weet echt eerlijk niet hoe ik dat kan veranderen.

Ik vind het trouwens leuk dat je zo af en toe eens tussendoor springt met je wijze adviezen  :D
dank je wel daarvoor. Het zet me weer even op het andere been.

in het boekje dat ik heb om de kaarten te interpreteren staat:
Als advies geeft de kaart ; verander radicaal, breng een offer en laat alle oude voorstellingen verwachtingen en fixaties varen. Dan kan je een licht opgaan en zul je zien hoe je nieuwe leven zicht ontploot.

En op een andere site  stond er bij kernwoorden: ER MOET EEN OFFER WORDEN GEBRACHT OM IETS WAARDEVOLS TE KUNNEN VERWERVEN.

Dus daar heb ik dat vandaan. Nu sluit ik helemaal niet uit dat ik alleen nog maar het offer heb gelezen en verder niet meer kon denken ;D dat kan namelijk maar zo bij mij.

Lieve groet Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Laat ik je één ding zeggen: mensen die je alleen maar accepteren om wat je doet zullen NOOIT echte vrienden van je worden. Acceptatie onder voorwaarden, wat die voorwaarden dan ook zijn, is GEEN acceptatie! Jij houdt van echtheid, no nonsense en wen er maar aan dat dit voor sommigen moeilijk is. Voornamelijk voor mensen die (grotendeels) leven voor de schone schijn! Mogelijk heb je vaak met deze mensen te maken gahad. Als dat zo is dan hebben ze jou het gevoel gegeven dat je alleen iets waard bent als je presteert.

Je schrijft dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je gedachten draaien op volle toeren en je emoties kunnen dat nog niet goed bijbenen. Je hebt zoveel aan jezelf gedaan, je ziel moet daar als het ware nog aan wennen. Ik krijg ineens een beeld van de tarotkaart Gerechtigheid voor me. Misschien dat je eens kunt doornemen wat er bij die kaart staat?

Voor tweede kerstdag heb ik al plannen, dan ga ik naar mijn moeder maar voor eerste kerstdag nog niet. Ik vind het ook niet altijd fijn om in mijn eentje tussen al die stelletjes te zitten. Ligt inderdaad niet aan hun maar aan mij! Had ik ook maar ieamand denk je dan.

Mijn spirituele vader is dus niet mijn verwekker maar emotioneel gezien voelt hij wel als een vader voor mij!
Ik kan alles aan hem kwijt, we voelen elkaar haarfijn aan, soms zelfs op afstand!! Hij geeft mij veel warmte en ondersteuning in hetgeen ik doe. Als we meningsverschillen hebben dan strijden we met elkaar en niet dat de een boven de ander gaat staan. Dit is voor mij heel belangrijk.

Met mijn kat gaat het nu gelukkig wat beter. Hij moet nog wel wat aankomen in gewicht maar dat heeft zijn tijd nodig.

Liefs van Leeuwin

Carla

Citaat van: Angelique op december 03, 2011, 18:56:36 PM

Ja geduld opbrengen is voor mij een offer. En erop vertrouwen dat het  "gewoon"maar goed komt ken ik al helemaal niet. Dat het gewoon goed komt zonder dat ik daar zelf iets voor hoef te doen of iets aan hoef te doen is voor mij eigenlijk niet denkbaar.

Lieve Angelique,

Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om 'gewoon' maar af te wachten en er vertrouwen in hebben dat het goed zal komen. Dat is vaak een van de moeilijkste dingen om te doen: vertrouwen hebben, je zorgen loslaten (je zorgen opofferen  ;) )

Maar ik vind het erg fijn te lezen dat je op mijn vraag ingaat, en dat je erover nadenkt. De meeste mensen hebben wel een periode in hun leven dat ze (in meer of mindere mate) wat dingen in hun leven op een rijtje moeten zetten, dat ze zoekende zijn, niet goed weten wie ze zelf zijn, hoe ze in het leven staan..

Maar wat Leeuwin al schrijft, acceptatie onder voorwaarden is geen acceptatie. Misschien, als je ooit weer eens onrustig bent, en je jezelf niet eens toe kunt staan te genieten van een dag niets doen omdat je denkt dat er dan niets gebeurt, dat dan de Gehangene weer even in gedachten komt, en dat "niets doen" dan misschien wel moeilijk is, maar soms ook erg zinvol  :-*

Carla

Angelique

Hoi Leeuwin,

Ik heb de kaart gerechtigdheid bekeken en het gaat over zelf verantwoordelijkheid nemen voor je daden en voor je leven. En dan denk ik toch ook weer heb ik het dan allemaal aan mezelf te danken? maar dat is het niet. Ik heb pas sinds kort het besef van mijn eigen verantwoordelijkheid dragen. Ik ben gewoon groot gebracht met het zorgen voor opa en oma, daarna voor mijn moeder, vader, en dat was normaal dat was nodig, ik heb me nooit gerealiseerd dat ik nee kon zeggen.
Ik had dat ook nooit gekund hoor. Een collega van mij zei dat een keer, ik snap niet dat je jou vader de rug niet allang toegekeerd had. Maar dat is nooit bij mij opgekomen ook geen optie geweest.
In dit stuk heb ik ook veel ontdekt over verantwoordelijkheid.

IK neem alle verantwoordelijkheid op me altijd én van iedereen, dus dat moet ik leren loslaten, dat gaat al beter. Neem nou bijvoorbeeld dat ik nu heb gekozen om mijn neef te helpen. Dat maakt een wereld van verschil in het zorgen voor.

Eerlijk gezegd geloof ik dat ik op dit moment overloop van zelfmedelijden ::) daarom ben weer zo hard aan het werk om alles goed te krijgen, en zie dat is toch weer het positieve aan dit alles. IK HEB HET ZELF DOOR ;)

Wat fijn dat je een spirituele vader hebt gevonden, leeft je eigen vader niet meer?

Ik breng 1e kerstdag door bij mijn beste vriendin en 2e met mijn 3 neven (mijn familie)
Eigenlijk wil ik al jaren gewoon lekker op de bank kruipen met de kerst, gewoon lekker in de pyama op de bank met lekkere hapjes erbij en niks hoeven. Aan de andere kant is kerst een familie feest (vind ik) en is het wel een goed moment om dat wat er nog over is te koesteren.

Misschien zeg ik alles wel af en blijf ik lekker thuis. Dat zou een overwinning zijn, dan ga ik echt tegen iedereen in. ;D.
Ik wil hen ook niet telleurstellen (daar zie je er weer een, ik kijk altijd goed uit iemand niet telleur te stellen)

Ik ben blij te horen dat het goed gaat met je kat.
fijn weeken toegewenst  :D
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Gerechtigheid gaat niet alleen maar over eigen verantwoordelijkheid maar ook over evenwicht en harmonie in dingen. Ik denk dat die laatste twee een aandachtspuntje voor je zijn. Eigen verantwoordelijkheid heb je namelijk al lang gedragen.
Zelf keuzes maken geeft altijd een ander gevoel dan wanneer anderen voor jou beslissen. Het is altijd vervelend met die feestdagen als je alleen bent! Nou heb ik wel goed gezelschap met kerst, daar ligt het niet aan maar ik ben altijd toch wel blij als die feestdagen voorbij zijn en we eindelijk weer normaal kunnen doen.

Mijn eigen vader leeft nog wel, ga er af en toe nog wel naar toe maar in spirituele/emotionele zin hebben we nog maar zeer weinig met elkaar. We leven ieder echt helemaal in een andere wereld, werelden die niet met elkaar verenigbaar zijn. Omdat het mijn aardse vader is ga ik nog weleens naar hem toe, vragen hoe het met hem is maar that's it.

Mijn kat is inmiddels alweer ondeugend :D Hij zat in de trommel van de lege wasmachine, hetgeen hij helemaal NIET mag doen van mij ::) :P :D Hij moet weten dat deze trommels gevaarlijk voor hem kunnen zijn. Stel dat iemand dat niet ziet, denkt dat er was in de machine zit en ze doet die aan terwijl hij er nog in zit :o :o :o Geloof me Angelique, dan kun je me opvegen als dat gebeurt!

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,
Ik weet wel zeker dat harmonie en evenwicht een aandacht PUNT zijn  ;D en daarom ben ik ook zo blij met jou, jij wijst me op zoveel dingen en dan lees ik je bericht en dan VOEL ik soms gewoon JA daar kan ik wat mee. Je hebt geen idee hoe waardevol dat voor me is.

Ik moet wel zeggen dat ik voor mijn gevoel niet vast zit in eenzaamheid. Het is meer de onbegrip over hoe het toch zo kan zijn. In principe vermaak ik me altijd wel. Ik voel me niet eenzaam of alleen alleen heb ik me gerealiseerd dat ik vaak wel mensen nodig heb gehad en dat die mensen dat niet oppikte, en daar zit hem natuurlijk ook het knelpunt ik gaf ook niet goed aan wat ik nodig had. Ik nam aan dat dat wel begrepen zou worden, (ik denk omdat ik zelf wel aanvoel wat mensen om me heen nodig hebben) en daardoor voelde ik mezelf in de steek gelaten. Inmiddels ben ik er wel achter dat ik als ik dus iets wil, ik duidelijk moet zeggen wat ik nodig heb. Dat is niet altijd makkelijk maar gaat steeds beter. Ik moet ook zeggen dat ik inmiddels zo gewend ben om de dingen zelf te doen dat ik zelden iemand nodig heb.

Ik snap heel goed wat jij bedoelt met "na de feestdagen weer normaal doen" ik heb daar ook zo'n hekel aan. Dat verplichte gezelligheids gedoe.

Die kat van jou lijkt is inderdaad ondeugend  ;D wel grappig dat ie in de wasmachine kruipt. Hoe komt ie erop he  ;D Inderdaad wel te hopen dat niemand hem ooit aan zet. Ik kan me voorstellen dat je daar goed bang voor bent.

Ik heb net Sinterklaas gevierd en dat was heel gezellig. Bij mijn andere neef is ook alles goed gegaan en daar ben ik blij om. Ik heb een gedicht gemaakt voor alle 6 en daar heb ik veel moeite mee gehad. Omdat ik het moeilijk vond om over else te schrijven en ik niemand verdrietig wilde maken. Daarom voelde ik me ook zo rot tot zaterdag. Dat was wat me dwarszat, maar toen ik het eenmaal had erkend kwamen de woorden eigenlijk als vanzelf. En ze waren allemaal super enthousiast. Dat geeft weer een goed gevoel  ;)

Wat triest om te lezen dat je zo'n slechte band hebt met je vader maar zo te lezen heb je er zelf wel vrede mee. Ik ken het wel hoor. Tussen mijn vader en mij was ook eigenlijk alleen maar onbegrip. En hij was de zuipert en ik de verstandige. En dat moest ik voelen ook, mijn god wat was die man hard tegen me.
maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen en ik maak tegenwoordig het beste van mijn leven.

Ik heb van de week ook wel 3x de hoge priesteres getrokken, en daar ga ik me ook op richten; mijn eigen gevoel en intuïtie. Als jij daar nog iets aan toe kunt voegen .... heel graag  :-* :-*

Ik wens je een fijne avond toe
Groetjes  Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik ben weer blij met dat ik jou blij kan maken. Ik weet heus wel dat ik niet heel de wereld ter ondersteuning kan zijn maar als ik dan hoor dat jij wat met mijn inbreng kan dan ben ik inderdaad gewoon blij 8)

Wat jij nou schrijft over nog alleen zijn, daar kan ik me nou helemaal in vinden!

Die kat van mij is echt super ondeugend! Ik moet hem nogal eens verbieden maar ik kan dat echt niet altijd hoor :D, dan schiet ik gewoon in de lach. Hij weet echter wel dat het lachen bij mij vergaat als ik hem in de wasmachine ontdek en dan sprint hij er echt ineens uit! Hij rent dan zó hard weg dat ik hem echt niet meer te pakken krijg. Ik vind het goed hoor want zoals je schrijft: ik moet er echt niet aan denken dat iemand die wasmachine per ongeluk aan zet.

Héél moedig dat je dat van Else aan de kaak gesteld hebt, ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat zou kunnen.

Weet je wat het is wat mijn vader betreft: het is niet bewust er vrede mee hebben dat er die afstand is maar vrede dat het eigenlijk puur en alleen geestelijk is beeindigd. Geestelijk werd het op een gegeven moment net nog geen lijdensweg en om te voorkomen dat het dat echt werd heb ik geestelijk met hem gekapt. Toen het voor mij crystal clear was dat het zo goed was voor mij, heb ik puur en alleen voor mezelf een piepklein gedichtje van twee zinnetjes gemaakt.
Mijn lijf is moe, mijn energie is op
Zo moet het niet tussen vader en dochter zijn
maar nu geef ik het op.

Ik heb dit gedichtje gejat maar het voelde wel ondersteunend voor mij.

3x De Hogepriesteres getrokken?! Jeetje, jouw bewustzijn gaat zich echt wel verruimen!! Mooi! Merk je dat ook echt aan subtiele signalen? Je zult nog wel even alleen blijven. Je bent bezig met thuiskomen bij jezelf en dat moet je eerst alleen doen. Daarna de rest hé :)
De Hogepriesteres geeft ook aan dat je hulp krijgt van een vrouw en/of fascinerende vrouw. Zegt jou dit iets?
Toevallig? voor vandaag heb ik De Hogepriesteres ook getrokken! Bij mij is het echter wel weer een tijdje geleden dat ik hem getrokken heb, ongeveer zes weken geleden!

Liefs van Leeuwin

Angelique

Nou Leeuwin ik kan maar één persoon bedenken die mij hulp biedt én op een voor mij  fascinerende manier kan ik wel zeggen en dat ben JIJ !!!! :D.

Mijn persoonlijke coach is ook een goede begeleiding maar ik geloof dat ik uit onze gesprekken (jou en mij) meer haal over mijzelf.

Weet je leeuwin ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat er iets gaat komen in mijn leven, op het gebied van de liefde dan.
Ik had ook kaarten gelegd met betrekking tot X:
1. staven 8  waar het om draait
2. zwaarden 7 (deze weet ik niet meer ::))
3. staven 7 wat andere er van vinden
4. bekers 3 waar het op uitdraait
kwintesse is 7 zegenwagen
en eruit viel de dood.

Ik kwam tot de conclussie dat hoe dan ook het wel goed komt met mij, en dat er wat te vieren komt en een nieuw begin of met X of zonder.

Vandaag had ik pentakels 8. Volgens mij een mooie kaart, in het boekje stond een nieuw begin. En toevallig trok ik bij boodachap van de engelen crystal. en Fiona viel eruit. Ik vond dat zeer toepasselijk. En ook zo verbazend wekkend na gister de dood te hebben getrokken. ;D

Ik was me ook zeer bewust van het goede nieuws niet meteen in een hokje te moeten stoppen maar gewoon moet kijken wat er gebeurt. en dat ik erin moet geloven en vertrouwen kan hebben in mijzelf.

verder kan ik dit zeggen leeuwin, ik probeer tegenwoordig aan mijn ouders te denken als mensen ipv mijn ouders, het lijkt dat ik dan meer begrip op kan brengen voor hoe ze met mij zijn omgegaan.
Voor hun problemen en gevoelens kan ik wel begrip op brengen, dat heb ik altijd gekunt. Maar om zo met je eigen kind om te gaan tja dat is moeilijk te bevatten. En terwijl ik dit opschrijf denk ik; misschien moet ik mezelf ook maar als mens gaan beschouwen in plaats van hun kind. (let wel niet een kind maar hun kind)

Ik wens je een fijne avond en verheug me op je antwoord
Liefs Angelique

- - beetje 'gekuist' door Carla, dit is een openbaar forum: geen namen noemen van anderen  :-*