wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Hoi hoi Leeuwin  :D

3. Hij gaat er gewoon vanuit dat je nog hetzelfde bent en wil misschien niet eens checken of je inmiddels bent veranderd. Is hij van nature ook erg koppig? IK GELOOF NIET DAT HIJ KOPPIG IS WEL EIGENGEREID EN EIGENWIJS. MAAR DAT BEN IK OOK. ALS HIJ NIET WIL WETEN OF IK VERANDERD BEN WAAR ZIT IK DAN OP TE HOPEN HE  ??? iN FEBRUARI KWAM HIJ NAAR ME TOE VOOR MIJ ZEI HIJ, IK MOEST MIJN HART LUCHTEN. HIJ HAD 2 BOSJES ROZEN BIJ VOOR MIJ. HIJ GAF GEMIXTE SIGNALEN. IK HEB MIJN HART GELUCHT EN GEZEGD DAT DE DEUR VOOR HEM ALTIJD OPEN STAAT EN DAT STAAT IE NOG. HIJ DACHT DAT IK NIET MEER VERLIEFD OP HEM WAS OMDAT HIJ ME PIJN HAD GEDAAN. HIJ ZEI TOEN DAT HIJ WEL ALS VRIENDEN MET ME OM WOU BLIJVEN GAAN. EN HIJ BOOD ZIJN EXCUSES AAN. TOEN WE ZO BIJ ELKAAR WAREN WAS ER NIKS VERANDERD QUA GEVOEL. IK VOELDE ME NOG STEEDS ENORM MET HEM VERBONDEN. DE VOLGENDE DAG HEB IK ZO EEN HELDERZIENDE LIJN GEBELD EN DIE MEVROUW ZZEI DAT HIJ OP EEN DAG VOOR MIJN DEUR ZOU STAAN. JIJ ZEI OOK DAT ER EEN KANS WAS DAT HIJ TERUG ZOU KOMEN WEET JE NOG JE HAD DE WERELD.

4. Kun je misschien aan hem vragen of hij ooit nog weleens over die brief heeft nagedacht? Misschien moet je hem zoiets maar eens mailen. IK ZIT ER AAN TE DENKEN DAT EEN VRIENDIN VAN MIJ ER IETS MEE TE MAKEN HEEFT. JIJ ZEI AL DAT ER WELLICHT 2 VROUWEN ZIJN DIE MIJ HET NIET GUNNEN EN ELKE KEER ALS IK BIJ DIE VRIENDIN BEN GEWEEEST MIS IK WIM HEEL ERG EN MOET IK HEEL VEEL AAN HEM DENKEN. ONZE VRIENDSCHAP IS OOK NIET MEER HETZELFDE.  ZOU JE DAAR EENS EEN KAARTJE OVER WILLEN LEGGEN? WAT ZIJN BEWEEGREDENEN ZIJN OM GEEN KONTAKT MET ME TE ZOEKEN. DAN WEET IK OF IK MOET VERGETEN OF OP ZIJN MINST NOG EEN POGING MOET ONDERNEMEN. DAT ZOU FIJN ZIJN  :-*

Hoe gaat het met jou? en met je teen? alles weer een beetje normaal?

Liefs van
Angelique
]

Leeuwin

@Angelique,

Het kan zijn dat een van die twee vrouwen er iets mee te maken heeft ja. Als je geen contact zoekt met hem dan zul je dat misschien wel nooit weten. Ik vind het namelijk nogal vreemd dat hij geen contact met jou opneemt terwijl hij dat naar mijn gevoel al wel had 'moeten' doen. Begrijp je moeten in deze context? Het feit dat ik niet de enige ben die denkt dat hij voor je deur zal staan sterkt mij alleen nog maar meer in dit idee.
Kun je die twee vrouwen misschien eens polsen? Of verder nog, een beetje uit hun tent lokken. Zeggen dat je hebt opgevangen dat hij een nieuwe vriendin heeft? Ik zeg maar wat hoor.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

hoi leeuwin een mail sturen heeft geen zin wij zijn wel van het face to face contact. een vrouw zit aan zijn kant en die aan mijn kant vertrouw ik hierin niet. Ik geloof dat ik wel begrijp wat je met dat moeten bedoelt. Ik denk dat daar ook mijn onrust vandaan komt. Dat plus onbegrip omdat ons gesprek goed ging toen hij is wel 2,5 uur geweest. En goed weggegaan. Mijn gevoel zegt me nog steeds dat als ik kontact zoek we dan geen gelijke zullen zijn. Ik ben bang dat ik dat tegen hem zal gebruiken. Ik wacht het nog wel even af. Als het zo moet zijn komt het wel goed toch? Fijn om er zo met je over te hebben. Dan voel ik me tenminste niet alsof ik GEK ben omdat ik nog zo met hem bezig ben. Dat zal toch ook niet voor niks zijn? Groetjes angelique xxx

Leeuwin

Mijn ervaring is dat je intuitie je bijna nooit bedriegt, zeker niet op dit punt. Je voelt intuitief aan dat er iets niet klopt en dat heeft totaal NIKS met gekte te maken. Ik ben een echte speurhond en ik had mogelijk al wat trucjes verzonnen om die vriendinnen van jou aan het praten te krijgen.
XXX

Angelique

ach lieve schat ik had het allemaal niet door, dacht niet verder na en deed al mijn gevoel af als wanhoop. Ik ben qua mijn eigen gevoel zelden serieus genomen en ik heb dat daardoor zelf ook niet meer gedaan, Leer dat nu weer langzaam maar zeker en als het mijzelf betreft weet ik het dan vaak gewoon niet meer. Dus daarom waardeer ik ons kontakt enorm. Ik leer en leer elke keer weer xxx

Leeuwin

@Angelique,

We leren allemaal van elkaar Angelique en wel tot aan onze dood toe! Maar toch fijn om te horen dat ik een goede leidraad voor je kan zijn/.

Liefs van Leeuwin

Angelique

@Leeuwin wat is dat is en als het goed is is het goed en mag je dat ook zeggen :-) Het is je gegund. xxx fijn weekend ga je nog iets leuks doen? Groetjes angelique

Leeuwin

@Angelique,

Ik ben vanavond in ieder geval naar een film geweest over een meisje die zich eigenlijk een jongen voelt en hier problemen door ondervindt. Morgen hoop ik nieuwe kleren te kopen. S'avonds heb ik een feestje van een partijgenootje van me!

Liefs van Leeuwin

Angelique

interessante film lijkt me. Ik heb dit weekend lekker vrij (stiekum :-) )Misschien dat ik morgen uit ga maar dat weet ik nog niet zeker veel plezier met shoppen ;-) Dat doet altijd goed xxx

Leeuwin

We horen van elkaar wel hoe we het gehad hebben! XX

Angelique

Hoi Leeuwin ben benieuwd of je nog leuke kleren hebt gevonden?
Het begin van het weekend was niet zo leuk ik werd wakker met migraine. Verder geloof ik dat er een einde is gekomen aan een 7 jaar durende vriendschap. De koek is op.
Zondag ben ik met een collegaatje een hapje wezen eten en naar de film Bodylanguage geweest. :-X ???
Echt een slechte film, maar ja Floris zat erin  ;D en daar was ik fan van bij So you think.
Maandag ben ik met mijn neef en de kids naar de Efteling geweest en dat was helemaal top.
Dus al met al een leuk weekend.

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Jij fan van Floris ??? Meid, wat vind je eraan :) Maar ja, smaken verschillen nou eenmaal. De Efteling is in de loop der jaren giga uitgebreid, het sprookjesbos valt daarbij in het niet vind ik. Ben jij nog in de achtbaan ofzo geweest? Ik ben al een paar keer in de wildwaterbaan geweest. Hóe ik het doe weet ik niet maar vaak ben ik degene die er het meest doorweekt uit komt :D

Ik heb nog leuke kleren gevonden; een grijze legging met een kleurrijk tenue erboven. Daaronder zit een paars t-shirt.

Shit van die migraine joh :( Komt dit door spanning omdat die vriendschap is beeindigd?

Groetjes van
Leeuwin

Angelique

hoi hoi Leeuwin  :)

Hahaha Ik was fan van Floris tijdens So you think you can dance vorig jaar. IK vond hem goed hoor  ;D
maar in de film was het niks ik vond het echt een slechte film. Heb jij hem gezien?

Dit jaar ben ik tot nu toe fan van Anthony en Nina. Kijk jij ook of vind je dat niet leuk?

De Efteling was leuk we zijn in de Python geweest (voor de kinderen 1e keer) en in Joris en de Draak (Super gaaf je valt gewoon naar beneden  8) ) Verder in alle dingen die de kinderen leuk vonden fata morganea, een of  ander huis en naar de voorstelling van Ravelijn. Dat nam best veel tijd in beslag dus daarna konden we nog in een ding en toen moesten we weer richtig huis.

Je nieuwe kleren horen leuk aan ik zou zeggen maak even een foto dan heb ik een beter plaatje  ;D

De migraine kwam niet door het einde van de vriendschap, eerder andersom, toen ik smste dat ik nog niet zeker wist of ik mee ging kreeg ik als antwoord : Dan wachten we af. weet je hoe laat je het wel weet want wij moeten 20 minuten rijden voordat we in de stad zijn.

En toen dacht ik kan je daar nou niet anders op reageren? Zelfs jij (leeuwin)zegt wat rot voor je, en wij "kennen" elkaar nog maar heel kort.
dus heb ik terug gestuurd: bedankt voor je medeleven, ik weet het niet want het is migraine. En toen stuurde zij terug: Laat maar wij gaan wel met zijn tweetjes.

Er zijn een heleboel van dat soort dingen gebeurt en ik heb er geen zin meer in. Dit was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen.
Door alles wat ik de laatste maanden heb ontdekt en zo ben ik gewoon veranderd. En misschien is het wel een te hoge verwachting om een beetje medeleven te verwachten van een vriendin maar dat is dan maar zo.

zaterdag kreeg ik een sms of ik al afgekoeld was en toen heb ik terug gestuurd dat ik dat na haar sms al was omdat ik vond dat die voorzich sprak. (omdit te begrijpen moet je al mijn redenen kennen en wat er allemaal is gebeurd natuurlijk, ik ben me ervan bewust dat ik een beetje bekrompen overkomt maar dat ben ik zeker niet.

Ik heb niks meer van gehoord.

Dit is het ongeveer kort maar krachtig. ;)

Mister right is ook nog niet in aantocht maar verder gaat het eigenlijk heel goed met me  :D
En dat is heel lang geleden dat ik dat kon zeggen en het ook echt meende.

Ik hoop dat het met jou ook goed gaat.
groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Die "vriendin" van jou lijkt mij een heel kort aangebonden typetje! Kan het zijn dat jij mondiger t.o.v haar bent geworden en dat ze daar moeite mee heeft? Ik heb in ieder geval wel het idee dat het niet in de migraine zit waarom zij zo bot tegen je doet.

Nee, ik ben geen fan van Anthony en Nina. Ik heb ook geen film van Floris gezien. Ik vond Idols eigenlijk veel leuker om te zien, het commentaar wat sommigen krijgen, wow :o Je bent trouwens wel een dappere hoor, dat je zo in die python durft!
Maar fate morgana is inderdaad heel erg leuk!!! Je moet daar eigenlijk een nachtje blijven slapen zodat je meer tijd hebt en ook meer kunt genieten!

Met mij gaat het verder prima. Ik ga komend weekend weer naar de film en ga zondag ook nog een dagje naar Delft. Een kennis van mij doet vrijwilligerswerk voor een anti-dierproeven organisatie en zij gaat hierover meer uitleg aan ons geven. Na afloop krijgen we bij haar een vegetarisch maal. Wie weet gaan we daarna nog wel gezelschapsspelletjes doen! Nee, geen ganzenbordspel want daar wordt een gans doodgescshoten ;D Maar Mens Erger Je Niet lijkt me ook wel toepasselijk :D

Liefs van Leeuwin

Angelique

goedemorgen Leeuwin,

ach mijn "vriendin" is gewoon egoistisch, en totaal niet in staat zich ook maar een beetje in een ander in te leven. Maar we hadden een aantal overeenkomsten vanuit het verleden. Ik werk eraan en zij niet.
Ik geloof weer in mezelf en kan eindelijk zeggen IK DOE ER TOE :) dat heeft lang geduurd. En daardoor ben ik veranderd. Ik merk het wel. Zodra ze kontakt zoekt zal ik er met haar over praten en als ik niks meer hoor is het ook goed.

Ik moest wel lachen hoor toen we de python in gingen het was heel rustig en ik had eigenlijk geen tijd om na te denken tot we erin zaten. Maar over het algemeen durf ik wel in dat soort atracties. wordt er gelukkig ook niet ziek van  :D

Ik heb vanavond een feestje en daarom nu een ochtendienst. Ik heb er wel zin in. het is van familie van mijn moeders kant en die heb ik lang niet gezien dus heel leuk.

Jouw weekend plannen klinken ook gezellig  :D Je gaat wel vaak naar de bios he? ;D
Ik stel voor om Wie of wat ben ik te spelen. Ken je dat? met zo'n bordje op je hoofd en dan moet je zelf raden wat je bent haha heel grappig.

Ben je vegetarisch? of is het alleen zondag een vegetarische maaltijd? Ik moet zeggen dat ik wel een vleesmonster ben eigenlijk  ::).

Heel fijn weekend toegewenst :D Veel plezier in Delft en ik hoor wel of je gewonnen hebt ;D
Groetjes Angelique