wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Nou dat klinkt naar meer zou ik zo zeggen.
Het weer is ook prachtig vandaag he ongelofelijk :D
Nog 2 uurtjes en dan ben ik klaar met werken en ga ik naar huis.

Op dit moment zit feesten er even niet voor me in.
Ik help mijn neef met het zorgen van zijn kinderen. Zijn vrouw (hun moeder) heeft in juni een hersenbloeding gehad. Dus ik heb mijn rooster omgegooid en werk nu elk weekend zodat ik de kids op kan halen op maandag dinsdag en woensdag. Dus ik ben wel vrij maar anders  ;D

ik werk normaal gesproken de ene week 4 dagen en de andere week 5 en nu heb ik het zo geregeld dat ik in mijn 5 daagse werkweek een snipperdag neem. dus werk donderdag vrijdag zaterdag en zondag.

Zodat er ook wat vastigheid voor de kinderen komt. Maar ik vermaak me prima, de prioriteiten liggen dus even anders dan normaal.

Ik merk wel dat ik van een heel ander genre films hou  ;D
Hoe gaat het met je teen? heeft die al het feestgedruis ook overleefd?

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Met mijn teen heb ik weinig gedruist ;D maar desalniettemin is het toch leuk geweest.

Tof van je dat je je neef zo helpt joh! Hij is hier vast en zeker heel erg blij mee. Wat rot voor haar dat dit haar overkomt :( Ik hoop voor haar dat ze er goed vanaf gekomen is.

Van welke films hou jij dan ;)

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi hoi Leeuwin,

Sorry voor de late reactie, maar ben erg druk geweest, de dagen vliegen voorbij.
Ik heb maandag even aan de bel getrokken bij mijn neef want het loopt een beetje de spuigaten uit, ik ben er op zondag avond, maandag, dinsdag en woensdag van 15.00 tot 22.00. En donderdag vrijdag en zaterdag avond werk ik en dan zondag ochtend.
De afspraak was ma en di, en ik doe dit nu al 4 maanden en tja ik hou zelf geen leven over. Het is mijn eigen keuze om te helpen en ik heb dus heel veel moeite met nee zeggen  ::) (zou je denken?  ;D).

Helaas is ze er niet zo goed afgekomen, hele linker kant verlamd en hoe het verder gaat weten we nog niet. komt ze weer naar huis of juist niet. Dus ook wel begrijpelijk dat het heel moeilijk om nee te zeggen.

Ik hou van thrillers, en actiefilms, maar ook van dansfilm, en die echte chinese vechtkunst vind ik ook prachtig  ::), heerlijk zo'n spannende film waar je op het puntje van je stoel zit.

Ik heb ook alle delen van Harry potter gezien en gelezen.
En natuurlijk de lord of the rings. Heb jij die ook gezien? Ik al 24 keer geloof ik. meestal rond de kerst als het donker en koud is lekker op de bank alle delen achter elkaar kijken. daar kan ik me echt op verheugen  ;D.

Had ik al verteld dat ik engelenkaarten heb aangeschaft? Ik vind het helemaal fantastisch. Zo vaak als ik kaarten trek over iets waar ik net mee bezig ben of mee zit, ik kan me dan echt verbazen haha. En wat ook spannend is ik heb een nieuw begin getrokken, en tweelingziel al een paar keer. En gister had ik NIEUWE LIEFDE  ;) Wat vind je daar nou van  :o? Ken je de engelen kaarten?

Hoe gaat het met je teen? Mag de spalk er al af?
Ik hoop dat het goed gaat in ieder geval.
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Wat erg dat ze linkszijdig verlamd is :o :'( Ik hoop echt voor haar dat het weer goed komt! Helpen is heel mooi van jou maar ook jij hebt nog je eigen leven. Maar ik begrijp wel zeker dat het moeilijk is om nee te zeggen tegen het geven van hulp aan haar.

Ik vind thrillers en films over Chinese vechtkunst ook heel mooi hoor! Harry Potter heb ik zeer zeker gezien 8)

Ik ken engelenkaarten ja! Jij hebt het nu in dit bericht over een nieuwe liefde, ik heb bij jou ook al enige tijd een idee dat er nieuwe liefde voor jou in de lucht zit. Dit verbaast me dus niet echt. Die Tweelingziel zegt mij dat die liefde langdurig en met zeer veel diepgang zal zijn.

Liefs van Leeuwin

Angelique

hoi leeuwin, nou moet ik zeggen ik ben een beetje door de war. Ik heb zelf namelijk altijd het idee gehad dat ik en wim weer samen zouden komen, maar nu is een man op het werk die daar al lange tijd elke week komt, en het klikt wel leuk tussen ons maar hij heeft nooit toenadering gezocht. wel grapjes gemaakt en zo en ook over samen een biefstuk eten. Maar nooit echt actie ondernomen.
Vandaag leek er iets veranderd vraag me niet wat maar zo voelt het gewoon.

Ik heb niet de diepe gevoelens die ik voor wim wel meteen had maar ik heb wel zoiets van hmmmm  8) ;D

hoe is jouw gevoel daarover?

Groetjes van mij, ik ga wel afsluiten want mijn dienst zit er bijna op en ik moet nog een aantal dingen doen. Vol verwachting op jouw antwoord.
xxx

Angelique

@ Leeuwin,
Geen reactie meer   ::)
Gaat alles goed met je?
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hi Angelique,

Sorry meid, ik was je even vergeten maar je bent nog lang niet uit mijn bestand gewist hoor!

Wie weet moet je maar meteen de daad bij het woord voegen en gelijk maar voorstellen om een afspraak te maken voor die biefstuk! Het kan zijn dat hij een duwtje in de rug nodig heeft om een vrouw mee uit te vragen. Als hij niet wil heel vervelend maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Heb je hem nog gezien of niet?

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi hoi geen probleem hoor was effe benieuwd.

Ik heb hem niet meer gezien. En het is ook niet zo dat ik niet durf te vragen, maar weet je ik ben altijd diegene geweest die actie ondernam in het verleden en ik heb eigenlijk nu zo iets van nu is het mijn tijd. Ik ben ook de moeite waard en als een man interesse heeft dan kan hij ook actie ondernemen. Wacht ik rustig af.  ???  8)  ;D (probeer ik dan he  ;) )
En daar sta ik nog steeds 100 % achter.

Maar het is natuurlijk wel prettig als jij je kaartjes er even over kunt laten gaan  ;D

Groetjes Angelique



Leeuwin

Ik laat mijn kaarten eens over jou en die man op je werk gaan.

1. Waar het om gaat: Matigheid
Jouw gevoelens voor hem zijn een goede mix van afstand vs nabijheid.

2. Wat jou innerlijk beweegt: Kelken 2
Je hebt het gevoel dat je een diepere verbinding met hem wilt.

3. Hoe hij tegenover jou staat: Zwaarden 6
Deze man zal op een hele langzame maar gestage manier naar je toe komen. De verbintenis die jullie krijgen zal denk ik ook zeer langzaamaan ontstaan.

4. Advies van het orakel: De Kluizenaar
Ik wil je op je hart drukken om je vooral niet anders voor te doen dan je bent. Deze man is wars van gemaaktheid! Blijf ook bij je eigen gevoelens en verlangens; hoe ver wil je gaan om tegemoet te komen aan zijn gevoelens,-verlangens en eisen? Onderzoek dit op je gemak en neem zeker geen overhaaste beslissingen!

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Nou dat is niet erg positief he ::)

Ik zou hem wel beter willen leren kennen maar verliefde gevoelens heb ik (nog) niet .

Een ding kan ik je verzekeren Leeuwin ik heb me nog nooit anders voor gedaan dan dat ik ben, dat zit niet in mijn aard. Ik zal ook mezelf niet verliezen voor een man. Ik voel dan wel duidelijk aan wanneer het genoeg is. Maar het advies van de kluizenaar lijkt te zeggen dat deze man niet voor mij zal zijn.
of lees ik het verkeerd?

Kun je dan ook eens de kaarten leggen over wim?
wat/of hij nog iets voor mij voelt? Of hij spijt heeft? Eerder trok je de wereld toen ik vroeg of hij terug zou komen bij mij is dat nog steeds zo?

Ik weet echt niet wat ik nog moet leren in deze situatie, misschien brengt het een beetje licht in de duisternis  :D

Hoe gaat het met je teen? Doet ie het nog?
Groetjes Angelique

Leeuwin

Bij deze een legging voor jou en Wim

1. Waar het om gaat: De Maan
Om weer opnieuw naar elkaar toe te groeien maar je nog helemaal niet weet hoe.

2. Wat jou innerlijk beweegt: De Keizer
Het liefst zou je t.o.v Wim het initiatief nemen en zo de band met hem weer heel close aanhalen.

3. Hoe Wim tegenover jou staat: Pentakels Schildknaap
Wim staat open voor een nieuwe impuls van jouw kant maar wel voor een hele concrete en serieuze!

4. Advies van het orakel: Pentakels 8/Pentakels 3
Als je je voor jullie inzet zal het lukken! Mits er een andere, rijpere houding ten aanzien van de relatie wordt aangenomen. Zeker in het begin, is veel en lang met elkaar praten belangrijk!

Wat die legging over jou en die man op je werk betreft: ik heb niet geschreven dat het niks zal worden tussen jou en hem. Alleen gesteld dat mega geduld een schone zaak is ;) Ik had ook al een echte indruk van je maar het gaat er natuurlijk om wat hij van jou vindt.


Lie

Angelique

@ leeuwin

Bij deze een legging voor jou en Wim

1. Waar het om gaat: De Maan
Om weer opnieuw naar elkaar toe te groeien maar je nog helemaal niet weet hoe. DAT KLOPT ALS EEN BUS. ALHOEWEL IK GELOOF DAT ALS WE ELKAAR ZIEN HET GEWOON GOED IS.

2. Wat jou innerlijk beweegt: De Keizer
Het liefst zou je t.o.v Wim het initiatief nemen en zo de band met hem weer heel close aanhalen.  ;D HAHA DAT IS GEEN VERASSING. DAT ZOU IK INDERDAAD HET ALLERLIEFSTE DOEN.

3. Hoe Wim tegenover jou staat: Pentakels Schildknaap
Wim staat open voor een nieuwe impuls van jouw kant maar wel voor een hele concrete en serieuze! IK BEGRIJP DEZE UITSPRAAK NIET. IK BEN ALTIJD OPRECHT EN SERIEUS GEWEEST. EN ALS HIJ WEL OPEN STAAT VOOR EEN IMPULS VAN MIJ WAAROM DOET HIJ DAN ZELF NIKS?

4. Advies van het orakel: Pentakels 8/Pentakels 3
Als je je voor jullie inzet zal het lukken! Mits er een andere, rijpere houding ten aanzien van de relatie wordt aangenomen. Zeker in het begin, is veel en lang met elkaar praten belangrijk! IK ZAL ME ALTIJD 100% INZETTEN DAAR HOEFT EEN MAN WAAR IK VOOR GA NIET AAN TE TWIJFELEN, MAAR IK HEB ZO VAAK EEN SMS GESTUURD (GEWOON MET HOE GAAT HET MET JE?) EN GEEN REACTIE, EN DAN INEENS KWAM ER WEER IETS. MAAR IK VIND EIGENLIJK DAT IK GENOEG HEB LATEN ZIEN DAT IK SERIEUS EN EERLIJK BEN. EN IK VOEL DAT HIJ DE EERSTE STAP ZAL MOETEN ZETTEN ANDERS KUNNEN WE NOOIT GELIJKE ZIJN. ALS IK NU WEER DIEGENE BEN DIE KONTAKT ZOEKT DAN LOOP IK MEZELF VOORBIJ. EN DAT WIL IK NIET DOEN HEB IK BESLOTEN. EEN TEKEN VAN HEM EN IK STA ER HELEMAAL VOOR OPEN, MAAR NA AL DIE KEREN DAT IE GEWOON GEEN ANTWOORD HEEFT GEGEVEN VOELT HET NIET GOED OM NU WEER HET HEFT IN EIGEN HANDEN TE MOETEN NEMEN. MISSCHIEN KUN JE EEN KAARTJE LEGGEN OM TE KIJKEN OF DIE KANS ER IN ZIT  ::)

Wat die legging over jou en die man op je werk betreft: ik heb niet geschreven dat het niks zal worden tussen jou en hem. Alleen gesteld dat mega geduld een schone zaak is ;) Ik had ook al een echte indruk van je maar het gaat er natuurlijk om wat hij van jou vindt. JE SCHREEF DAT IK MIJN GRENZEN GOED  MOET BEWAKEN EN ECHT BIJ MEZELF MOET BLIJVEN EN DAT VOND IK NIET ECHT POSITIEF DUS DAAROM DE CHECK OF IK DAT VERKEERD LAS.

ZOWIEZO BEDANKT VOOR JE LEGGING MET WIM DIE HEEFT ME TOCH GOED GEDAAN, AL WAS HET MAAR OM TE LEZEN DAT HIJ WEL OPEN STAAT VOOR EEN IMPULS VAN MIJ DAT BETEKEND TOCH DAT HIJ ME NOG NIET VERGETEN IS EN DAT VOELT ZOOOOO GOED. XXXX DIKKE KUS VAN MIJ  :-* :-* :-*


LLIEFS ANGELIQUE
[/quote]

Leeuwin

@Angelique,

3. Ik heb het gevoel dat er dingen zijn die Wim anders wil hebben als jij weer een relatie krijgt met hem. Hij wil op dit punt gehoord worden en ik denk dat hij dat nu nog niet voldoende ervaart bij jou. Het kan ook zijn dat hij geen hoop meer heeft dat die verandering bij jou nog komt. Ik denk dat hij dit nog aan het aftasten is. Of is Wim iemand die van nature veel bevestiging nodig heeft?

4. Ik denk niet dat hij wil horen hoe gaat het met je maar dat er naar hem geluisterd wordt, dat jij kenbaar maakt te weten dat sommige dingen anders gaan worden. Hij weet inmiddels wel dat je serieus en eerlijk bent. Nogmaals: ik krijg eerder het gevoel dat hij een blijk wil van gehoord te worden.

Wim is je in ieder geval nog niet vergeten 8)

Liefs van
Leeuwin :-* :-* :-* :-*

Angelique

@Leeuwin,

3. Ik heb het gevoel dat er dingen zijn die Wim anders wil hebben als jij weer een relatie krijgt met hem. Hij wil op dit punt gehoord worden en ik denk dat hij dat nu nog niet voldoende ervaart bij jou. Het kan ook zijn dat hij geen hoop meer heeft dat die verandering bij jou nog komt. Ik denk dat hij dit nog aan het aftasten is. Of is Wim iemand die van nature veel bevestiging nodig heeft? iK DENK DAT DIT VOOR ONS ALLEBEI GELDT. WE HEBBEN ALLEBEI NIET GOED GELUISTERD. HIJ IS WEL IEMAND DIE VAN NATURE BEVESTIGING NODIG HEEFT. HIJ WEET OOK DAT IK IN THERAPIE ZIT. IK HEB HEM AL SINDS FEBRUARI NIET GEZIEN DUS HOE KAN HIJ WETEN HOE IK NU BEN?
WIJ HEBBEN ALLEBEI NIET GOED NAAR ELKAAR GELUISTERD IK DENK DAT WE ALLEBEI TE VEEL BEZIG WAREN MET ONZE EIGEN GEVOELENS. MAAR IK HEB HEM NOOIT GENEGEERD. EN HIJ MIJ WEL TERWIJL HIJ WIST HOE ERG IK DAT VOND. IK KAN OOK MAAR NIET BEGRIJPEN HOE HET KOMT DAT IK ER NOG ZOVEEL MEE BEZIG BEN.

4. Ik denk niet dat hij wil horen hoe gaat het met je maar dat er naar hem geluisterd wordt, dat jij kenbaar maakt te weten dat sommige dingen anders gaan worden. Hij weet inmiddels wel dat je serieus en eerlijk bent. Nogmaals: ik krijg eerder het gevoel dat hij een blijk wil van gehoord te worden. DAT DE DINGEN ANDERS MOETEN VIND IK OOK EN IK WEET NU OOK VAN MEZELF DAT IK DAT KAN EN HOE IK DAT KAN. IK HEB HEM EEN BRIEF GESCHREVEN WAAR IK MIJN HART EN ZIEL IN HEB GESTOPT EN HIJ REAGEERDE ER NIET EENS OP. DAT IS WEL AL HEEL LANG GELEDEN HOOR TOEN HET NET OVER WAS.

Wim is je in ieder geval nog niet vergeten 8) IK HEM OOK NIET EN DAT ZAL IK OOK NOOIT DOEN. IK HOOP ALLEEN DAT HIJ EENS IETS VAN ZICH LAAT HOREN. GEWOON ZONDER DAT DAAR EMETEEN EEN RELATIE AAN VAST HOEFT TE ZITTEN.

Liefs van
LANGELIQUE

Leeuwin

Hoi Angelique,

3. Hij gaat er gewoon vanuit dat je nog hetzelfde bent en wil misschien niet eens checken of je inmiddels bent veranderd. Is hij van nature ook erg koppig?

4. Kun je misschien aan hem vragen of hij ooit nog weleens over die brief heeft nagedacht? Misschien moet je hem zoiets maar eens mailen.

Liefs van
Leeuwin