wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Hoi hoi Leeuwin,

Fijn te horen dat het goed met je gaat :D, alleen die teen he :-\ moet je nu ook thuis blijven? Kun je je goed redden?
Met mij gaat het eigenlijk ook heel goed. Er gebeurt zoveel met me de laatste tijd ongelovelijk.

Ik heb je legging uitgeprint, ga ik straks thuis even rustig voor zitten.
Er zit veel bekend in.  ;D

Ik kan al wel zeggen dat ik geen last van mijn maag heb (gelukkig ;))

Ik ga er verder nog op reageren.
Beterschap voor je teen  ;D en een kusje tegen de pijn  :-*

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik moet een paar dagen zittend werk doen want veel lopen kan ik nu even niet. Morgen worden er in ieder geval boodschappen voor me gedaan en dat vind ik wel fijn! Dank je voor je kusje tegen de pijn 8)

Ik nu wel heel erg benieuwd naar wat je allemaal uit je legging haalt  :D :D Gelukkig heb je geen last van je maag! Kan namelijk erg vervelend zijn.

Groetjes van Leeuwin

Angelique

Goedemorgen Leeuwin,

Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd  :D
Hoe lang gaat het ongeveer duren? Ik doe zittend werk en dat is best vol te houden  ;)gelukkig mag ik wel van mijn stoel af anders zou ik gek worden  :D Ik werk achter de receptie.

Wat ik uit jouw legging haal;

Ik heb inderdaad veel meegemaakt op emotioneel vlak, op het liefdesvlak maar ook op het overlijdensvlak. En wat betreft het tegen me gevoel moeten handelen niks is minder waar. Ik kom er nu pas achter hoeveel eigenlijk. (best confronterend als je niet eens aan kunt geven waar je gelukkig van wordt en wat je behoeftes zijn). Relaties kwamen vaak niet verder dan een paar weken omdat ik eigenlijk nooit naar mijn eigen gevoel handelde maar naar wat ik dacht dat de man van me verwachtte (zodat ik het goed kon doen)
Behalve dan met Wim, daarom is hij ook zo speciaal voor me omdat alles wat ik voor hem voelde echt uit mezelf kwam.
Ik heb wel heel lang last gehad van "een steen op mijn maag gevoel" dus dat verklaard misschien e.e.a.

Ik heb het nooit zo gezien als dat ik onverbiddelijk ben geworden, maar zoals jij het brengt zit er wel wat in.
Men moet wel bewijzen dat men te vertrouwen is.

Ik heb inderdaad een neus voor moeilijke situaties maar ik ben er nooit voor weggelopen juist andersom. Ik "zou het wel even oplossen" door mijn levenservaring en inlevingsvermogen had ik er wel heel veel vertrouwen in dat ik dat kon. (van de week Heel toevallig  :D heb ik ontdekt dat grenzen hebben, ze voelen en daar naar handelen mij geheel onbekend is, nu begin ik langzaam maar zeker te leren  8)
maar dat hield ook in dat ik die van andere niet hoorde of serieus nam. Als een man tegen mij zei dat ik het rustig aan moest doen dan ging ik er vanuit dat hij bij me weg zou lopen (rustig aan het toverwoord) en dan ging ik plaats van een stapje terug te doen er nog 100 bij maken. Dat inzicht heeft me zoveel goed gedaan en het maakt ook heel veel dingen heel begrijpelijk.

Op mijn werk ben ik niet aan het groeien maar in het algemeen ben ik de afgelopen 4 maanden wel een halve meter gegroeid  ;D ;)

Ik ontmoet veel nieuwe mensen (aan de balie). Maar verder gebeurt er op dat vlak nog vrij weinig in mijn leven. Wat wel heel opvallend is, is dat ik mensen opnieuw ontmoet, mensen waar ik vroeger mee gewerkt heb en zo. Mensen die positieve gevoelens naar mij uiten, dus dat is heel speciaal.

Ik bezit inderdaad wel veel levenslust en geestdrift. (opnieuw hervonden gelukkig )

Mijn verleden begint langzaam maar zeker een plek te krijgen zoals je kunt lezen. Wat dat betreft is dat meer het afgelopen jaar dat ik echt over veel dingen helderheid heb gekregen of het een plekje heb kunnen geven. Nu ben ik wel heel benieuwd of ik het ook in de praktijk ten uitvoer kan brengen  ::)  ;D

Daarmee wil ik maar zeggen dat ik voor die zwaarden 9 niet bang ben. Ik ben zeer realistisch en heb veel eigenkennis. (heb ik gehoord  :D)

Over die snackbar geen zorgen dat doe ik zelden, met geld ga ik ook best  ;) goed om. En wat dat commentaar betreft ; als ik er voor ga praat niemand mij wat anders aan  ;D :-\

Ik hoop dat je hier iets mee kunt,  indien er iets in jou opkomt ( met name over Wim)dan hoor ik dat ook graag  ;)
Geeft weer genoeg om over na te denken.

Een hele fijne dag toegewenst en ik hoop voor jou dat je een beetje geslapen hebt.
als dat kusje goed doet dan krijg je er gewoon nog een  :-*

Dikke kus van Angelique



Leeuwin

Hoi Angelique,

Hartelijk dank voor je kusje en voor je uitgebreide feedback richting mij!

Wat fijn dat je die halve meter gegroeid bent 8) Zal er nog een halve meter bij komen of niet :) Alleen maar fijn toch? Maar bij deze halve meter alleen is het ook al goed hoor! Weten wat je niet wilt (relaties) maar niet weten wat je wel wilt kan inderdaad heel lastig zijn, vooral als je het niet aan die ander kunt tonen! Ondertussen gaan die relaties dan weer over en blijf je steeds met dat nare gevoel zitten van waarom nou, wat doe ik fout?! Zo raak je, als je niet uitkijkt tenminste, in die neerwaartse, negatieve spiraal. Maar gelukkig ben jij daar al een heel eind uit toch?! :)

Iedereen heeft zo zijn leerpunten en bij jou is dat het leren omgaan met grenzen. Je zult dit steeds beter in de praktijk kunnen brengen, wedden?

Ik heb er ook nooit 'over in' gezeten dat je je snel omver zou laten praten ;D Hoe komt dat toch ;) ;D Vertrouw er dan maar op als mensen zeggen dat je veel eigenkennis hebt. Mooi toch!

Ik heb gelukkig heel goed geslapen. Het is wel een beetje jammer dat mijn zwarte kater in mijn haar zat te happen vanmorgen, zodat ik vroeger dan ik eigenlijk wilde, wakker werd. Maar ja, hij moet ook eten :)
Ik moet volgende week terug komen om te kijken hoe het dan gaat. Dan hoor ik wel verder. En dan hoor jij het ook hoor!!

Kus van Leeuwin




Angelique

Ha die Leeuwin  :D
Mijn dag zit er lekker op nu  ;D
Wakker gemaakt worden door een kat lijkt me ook niet alles maar een wekker die gaat om 5.45 is helemaal niks dat kan ik je wel vertellen  :'(

vandaag mijn eerste dag van mijn 40e levensjaar  ;D hieperdepiep hoera. Het was een hele mooie dag met leuke verassingen en als afsluiting een gezellig diner met mijn familie heel gezellig en positief  ;D

Het wordt elke dag een beetje beter. Ik weet nog dat ik vorig jaar rond deze tijd dacht als ik me volgend jaar op mijn verjaardag nog zo voel als nu dan geef ik een groot feest en maak ik er de volgende dag een eind aan. Gelukkig sta ik nu 180 graden anders in het leven en heb ik veel zin in de komende 40 jaar. In plaats van me te concentreren op het negatieve ga ik nu voor al het goede wat het leven te bieden heeft.

Je kunt zelf heel veel doen om je gelukkig te voelen en dat heb ik in ieder geval al gewonnen. De rest komt vanzelf  :D

Jij ook bedankt voor je gezellige antwoord ik beleef veel plezier aan onze tja hoe moet je het noemen. berichtjes dan maar  ;D.


Voor nu zeg ik weltrusten en ik hoop dat je teen niet al te lang zal duren. Slaap lekker en tot het volgende positieve bericht maar weer.  :D

Groetjes Angelique :-*

Leeuwin

Hoi Angelique,

VAN HARTE GEFELICITEERD JOH!!! Je hebt er al een fijn etentje met je familie opzitten. Nu de rest nog hé, je hartewens de komende veertig jaar ;)

Het is zeker niet alles als een kat in je haar zit te happen maar nog minder is als je ze in huis kwijt bent geraakt, je bij god niet meer weet waar hij is en na een uur zoeken ze eindelijk eens vanachter de dikke pijp van je afzuiger vandaan komen op het moment dat je staat te koken :)

Wie weet zullen we nog veel berichtjes met elkaar uitwisselen.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin Dank je wel voor je felicitaties
Het was een super mooie dag, heerlijk gegeten en het was ontspannen en gezellig.

Grappig verhaal van je kat  ;D, maar goed dat je hem niet in de pot vond haha.
Hoe gaat het met je teen? Hou je het nog een beetje vol thuiszitten? Of hoef je niet thuis te zitten?

Ik had vroeger altijd een hond, en die dood was heb ik ook een katje genomen. Die was toen uit het raam gevallen oh mijn god totale paniek had ik. De kat had gelukkig niks.
Ik bleek heel erg allergisch dus een vriendin van mij heeft hem overgenomen.

Het grenzen aanvoelen en toegeven is heel leuk, maar soms ook zeer verwarrend  :-\ vooral hoe er dan mee om te gaan. Dat vind ik eigenlijk nog wel het verdrietigste dat ik me er gewoon nooit van bewust ben geweest, ik heb altijd gezorgd voor anderen en mezelf op de 2e of 3e plaats gezet. Het is ook best moeilijk om mezelf op de eerste plaats te zetten. Maar ik doe mijn best  :).

Ik zal nog een kusje doen voor je teen  :D als het zooo goed helpt wil ik het je beslist niet onthouden  ;)

Hier komt ie dan  :-*  tot de volgende keer maar weer  ;D
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Gelukkig niet in de pot nee :D Ik hoef nite persé thuis te zitten want ik kan onze secretaresse helpen. Heb dus zittend werk gedaan vandaag.

Katten zijn sterke en lenige beesten, ze hebben niet gauw wat als ze springen.

Doe jij je best maar om jezelf op de eerste plaats te zetten hoor! Ook jij verdient het om op zijn tijd op nummer een te staan.

Liefs van Leeuwin :-*

Angelique

Hoi Leeuwin,

Heb je een goede dag gehad vandaag? gaat het al wat beter met je teen?
De secretaresse zal wel blij zijn met jouw hulp, die moet straks weer alles alleen doen.
Kijk maar uit dat zij niet ook een pot op de andere voet gooit  ;D.

Mezelf op nummer 1 zetten. Tja hoe doe je dat? Ik zou het niet weten. maar goed ik werk eraan.
Ik zie dat onze berichten al vaak gelezen is dus mensen die ons volgen als jullie tips hebben ze zijn welkom hoor  ;) zijn er nog meer mensen met dit "probleem"?

heb je krukken leeuwin? Of moet je hinkelen? Hoe ga je naar je werk?
Ik kruip even lekker voor de tv. Effe relaxen na een drukke dag.

Weltrusten en tot spreeks  :D (gezellig)
Dikke kus van Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ze is reuze blij met mijn hulp. Het was erg druk vandaag, heb weer veel zittend werk gedaan. Het gaat iedere dag een beetje beter. Ik word opgehaald door een collega die niet zo heel ver uit de buurt woont en na werktijd word ik iedere keer door een andere vriendin opgehaald. Ik heb zelfs al een dienstrooster opgesteld ;D
Van thee krijgt ze luizen beweert ze dus dan is het eerder de koffiepot!

Liefs van Leeuwin :-*

Angelique

hoi hoi Leeuwin,

Wat fijn te lezen dat je zo goed verzorgd wordt  :D, Je boft maar met zulke vriendinnen.
Gaat het al wat beter nu? Ik ben aan het werk nog 3 kwartier en dan mag ik naar huis.
Ben gister een beetje te laat naar bed gegaan en daar heb ik nu een beetje spijt van ::)  ;D gister totaal niet natuurlijk. Prettig weekend alvast staat er nog iets leuks op de planning?

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hi Angelique,

Morgen eerst een ontmoeting met een oude schoolvriendin van me. Zij heeft mij gevonden via Schoolbank.nl Daarna een etentje, mijn moeder is jarig. Daarna naar de film.

Liefs van Leeuwin


Angelique

Citaat van: Carla (aka Catharina) op september 19, 2011, 23:21:08 PM
Hoi Angelique,

Even een snelle reactie omdat ik wat anders moet doen nu, maar heb je het topic gedachtekracht van Ricca al gelezen? Dat kan ik je echt van harte aanbevelen. De manier waarop wij denken is zo belangrijk, denk maar aan wanneer je iets kwijt bent en je gaat 'zoeken' dan vind je het niet, je blijft er overheen kijken al ligt het vlak voor je neus (je moet echt willen 'vinden')  :)

Liefs van Carla

Hoi Carla, aan het willen vinden ligt het zeker niet hoor  ;) misschien wel teveel en te snel. Ik heb Rica's stuk gelezen en vond het heel interessant. Ik weet het ook wel maar soms heb je het gewoon nodig om een beetje bevestiging te krijgen. Ik bedoel ik (op het moment dat ik het schrijf voel ik al IK WIL HET GOED DOEN en ook daarvan kan ik nu gelukkig zeggen  IK BEN GOED GENOEG. haha ik vind het zo leuk wat dit soort gesprekken "los" kan maken.
Groetjes Angelique

Angelique

@ Leeuwin,

Goedemorgen, nou jij hebt een druk weekend he  ;)
Welke film ben je geweest?

Ik heb weekend dienst zaterdagavond en dan een zondagochtend erachter aan.
Dan zit feesten er niet in  :)
Ik hoop dat het zonnetje vanmiddag schijnt als ik klaar ben dan ga ik beginnen met mijn nieuwe boek.

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik heb een druk maar gezellig weekend :) Ik ben naar Gianni E Le Donne geweest; een gepensioneerde man, wonend in een comfortabel appartement in Rome, voelt zich behoorlijk uitgeblust. Zijn goede vriend Alfonso stort zich in een tweede jeugd en gaat met behulp van *** op zoek naar jonge vrouwen. Vervolgens neemt Gianni de leefstijl van zijn goede vriend over maar of de vrouwen hem nog willen :) Een tragikomedie  8)

Jammer voor jou dat feesten er niet in zit maar volgend weekend beter moet je maar denken. Ben je aankomende week nog een dag vrij of niet?

Die oude schoolvriendin van me blijkt net zo gek te zijn als ik ;D reken maar dat dit lekker opgeschoten heeft!

Kus van Leeuwin