wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Leeuwin

@Angelique.

Het is inderdaad een beetje vreemd dat hij dan wel zijn kinderen binnen een week voorstelt aan jou maar er dan niet snel voor wil gaan. Waarom vraagt hij dan waar jullie gaan wonen? Vreemd dat hij dan wel snel van start mag gaan en jij niet.

Ik heb zoiets als intuitie ;D en daar haal ik e.e.a uit. Ik vind het fijn om te lezen dat ik jou hier zo'n goed mee doe.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

haha hele goeie van jou over die intuitie ;D maar waar ik echt van onder de indruk ben is dat je daar zo goed mee om kunt gaan.

Er is mij al heel vaak gezegd dat ik heldervoelend ben. alleen hoe ik daar mee om moet gaan is me een raadsel. Meestal denk ik na een bepaalde situatie hee ik wist dat dit zou gaan gebeuren.

Ik heb me een keer opgegeven om bij een cursus intiutieve ontwikkeling en toen zei die mevrouw die ik aan de telefoon had mijn intuitie zegt mij dat jij al heel intuitief bent en deze cursus niet nodig hebt.

haha nou daar stond ik mooi te kijken  ;D

Mijn wil en gedachten zijn heel sterk en ik merk vaak dat ik iets denk maar het dan afdoe als iets wat ik zelf bedacht heb, en ik weet niet goed hoe ik die 2 moet scheiden.

Ik ben 1,5 jaar in therapie geweest en de diagnose was ernstige emotionele verwaarlozing
en toen die therapeut dat zei barste ik in een heftige huilbui uit, omdat ik eindelijk erkent werd in mijn pijn. maar er werd ook veel duidelijk.groetjes Angelique

Carla

Citaat van: Angelique op september 13, 2011, 13:05:42 PM
Mijn wil en gedachten zijn heel sterk en ik merk vaak dat ik iets denk maar het dan afdoe als iets wat ik zelf bedacht heb, en ik weet niet goed hoe ik die 2 moet scheiden.

Ik weet hoe belangrijk het is om woorden te geven. Ik herken ook het probleem van hoe je dingen moet scheiden. Wat mij hielp was schrijven. Wat 'onzin' was kreeg bij mij een oranje kleur en waar ik op durfde te vertrouwen een blauwe. Het werd steeds blauwer in mijn schrijven..  ;D

Misschien helpt het je wel als je de tijd gaat nemen dat soort gedachten gelijk op te schrijven, en even helemaal los te laten of jij denkt dat het verzonnen is of helderwetendheid. Gewoon opschrijven. En dan achteraf evalueren (zonder waardeoordelen, gewoon kijken)?

Leeuwin

Door gedegen zelfonderzoek kan ik daar goed mee omgaan. Regelmatig laat ik mijn antennes schoonmaken zeg maar, weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.

Leeuwin

Angelique

Ik weet hoe belangrijk het is om woorden te geven. Ik herken ook het probleem van hoe je dingen moet scheiden. Wat mij hielp was schrijven. Wat 'onzin' was kreeg bij mij een oranje kleur en waar ik op durfde te vertrouwen een blauwe. Het werd steeds blauwer in mijn schrijven.. 

Misschien helpt het je wel als je de tijd gaat nemen dat soort gedachten gelijk op te schrijven, en even helemaal los te laten of jij denkt dat het verzonnen is of helderwetendheid. Gewoon opschrijven. En dan achteraf evalueren (zonder waardeoordelen, gewoon kijken)?

Hoi Carla,
Wat een goed idee  :D Ik ben er meteen mee begonnen. Het mooie is dat ik ook meteen gemerkt heb dat ik een heleboel dingen zelf al afdoe als "onzin". En daarmee mezelf dus al niet serieus neem.
Bedankt voor de tip  :-* Groetjes Angelique

Angelique

Hoi Leeuwin,

Nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd hoe je die antennes schoonmaakt?

Ik geloof dat ik gewoon te snel en teveel wil  ??? zoals gewoonlijk  ;D
zodra ik het klein hou gaat het steeds beter.

meestal komen de "weet ik gewoon" dingen onverwacht en nooit als ik het bewust probeer op te roepen.
en daardoor weet ik niet waar ik op kan vertrouwen, best verwarrend allemaal.

Groetjes Angelique

Carla

Citaat van: Angelique op september 15, 2011, 21:11:29 PM
Hoi Carla,
Wat een goed idee  :D Ik ben er meteen mee begonnen. Het mooie is dat ik ook meteen gemerkt heb dat ik een heleboel dingen zelf al afdoe als "onzin". En daarmee mezelf dus al niet serieus neem.
Bedankt voor de tip  :-* Groetjes Angelique

Goh, wat leuk!
Ik hoop dat het je lukt, om die oordelen om te ruilen voor nieuwsgierigheid. Gewoon kijken wat het is of (later) blijkt te zijn. Succes ermee.

Liefs,
Carla

Leeuwin

Hoi Angelique,

Als ik op het punt sta dat ik wat vaker ga twijfelen, emoties wat moeilijker uit dan weet ik dat het tijd wordt voor een schoonmaakbeurt van mijn antennes. De ontvangst van mijn antennes raakt verstoord als ik te lange tijd te veel van mijn omgeving heb opgepikt. Soms speelt hierin het boos worden om niks een rol.

Om te beginnen neem ik dan een dag vrij. Vervolgens ga ik al vroeg naar een natuurgeneeskundig masseur/therapeut. Daarna ga ik fietsen, slapen of anderszins relaxen. Aan het einde van de dag naar een tarotist die een uitgebreide persoonslegging voor me doet. Werkt voor mij heel heilzaam!

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Lieve Leeuwin,

Dank je wel voor je uitleg, Zoals ik al zei heb ik jaren lang een gevecht met mezelf gevoerd ???
langzaam maar zeker wordt dat steeds helderder (?) en begin ik steeds meer op mezelf te vertrouwen.
Naast de Tarot kaarten heb ik Engelen kaarten aangeschaft. En die geven me zoveel ook om over na te denken. En jij natuurlijk ook  :D. Dit alles is geheel nieuw voor me maar ik beleef er veel plezier aan.

Liefs Angelique

Angelique

Hoi Carla, leuk he  ;D Ik schrijf al heel lang hoor maar als ik terug lees was het altijd waarom overkomt mij dit nou of juist niet en waarom houdt hij niet van mij.

Ik heb een jaar van intensieve therapie achter de rug, en eindelijk begin ik te geloven.
Het is ook heel leuk en ook verdrietig om terug te lezen, maar wel goed voor mezelf.

Ik heb een heel groot gevoel voor humor en als ik dan aan het lezen ben dan kan ik weer om mezelf lachen.

Bedankt voor je feedback en dat je zo spontaan reageerd.

Groetjes Angelique

Carla

Hallo Angelique,

Dat heb ik ook lang gedacht, en ik bevond me ook in een omgeving waarin dat werd gezegd enzo, maar een van mijn grootste ontdekkingen was denk ik wel dat vechten tegen jezelf, of met jezelf, dat kan natuurlijk helemaal niet. Er zit volgens mij maar één ding op: vrede sluiten met jezelf  ;D

Humor is erg belangrijk, en als je kunt schrijven is dat ook erg handig om dingen helder te krijgen. Dus het belangrijkste heb je al, goed gereedschap!  ;)

Ik herken ook wat je schrijft over de waarom-overkomt- mij-dat-(niet-)vraag, maar voor mij bleek dat een hele verlammende vraag te zijn, eentje waar ik niet veel mee opschoot. Toen ik er vanuit ging dat alles een reden heeft, ook al kan ik die vaak (nog) niet zien, drong de wat-kan-ik-hiervan-leren-vraag zich wat meer op de voorgrond. Verdriet, pijn en angst.. dat hoort allemaal bij het leven, net als blijdschap, geluk en vertrouwen. Het zijn gemoedstoestanden en ze komen in golven, het een kan in onze wereld niet bestaan zonder ook het andere te (er)kennen. Ik wens je veel nieuwsgierigheid en een wijdse blik.

Angelique

Hoi Carla,

Wart bekend allemaal he :D. Ik weet dat verdriet en pijn en telleurstelling bij het leven hoort maar ook geluk en liefde en geborgenheid, na 38 vroeg ik me af hoe het toch kan dat ik alleen blij kan zijn voor een ander, mijn gun factor is erg groot gelukkig waardoor ik ook oprecht blij kon zijn voor een ander.

middels ook door de therapie kwam ik tot de ontdekking dat ik mezelf een slecht mens vond die straf verdiende (door mijn levensloop eigenlijk, ik bedoel hoeveel moet een mens doorstaan om te leren? op een gegeven moment had ik wel genoeg geleerd van ellende, veel dood en verdriet) alleen wist ik niet wat ik zo fout had gedaan om zo gestraft te moeten worden. En hoe ik ook mijn best deed het goed te doen, er kwam geen liefde of geluk op mijn pad.

Kennelijk trok ik door die gedachte ook nog eens nog meer ellende aan, maar ja ik sprak met niemand over mijn gevoel dus hoorde ook niet dat het anders kon, en als je 20 jaar in de overtuiging hebt geleefd dat je een slecht mens moet zijn om zoveel shit over je heen te krijgen dan is het vrij moeilijk dingen anders te zien. Dus dat ben ik eigenlijk aan het leren. En daarom vind ik  dit forum zo prettig, er zijn zoveel andere mensen met vragen en onbegrip, ik ben niet alleen  ;D . Dus goede tips zijn altijd zeer welkom  ;) daar kan ik alleen maar van leren.
Groetjes Angelique

Carla

Hoi Angelique,

Even een snelle reactie omdat ik wat anders moet doen nu, maar heb je het topic gedachtekracht van Ricca al gelezen? Dat kan ik je echt van harte aanbevelen. De manier waarop wij denken is zo belangrijk, denk maar aan wanneer je iets kwijt bent en je gaat 'zoeken' dan vind je het niet, je blijft er overheen kijken al ligt het vlak voor je neus (je moet echt willen 'vinden')  :)

Liefs van Carla

Angelique

@ Leeuwin,

Hoe gaat het met je?

Deze uitspraak van jou houdt mij nogal bezig:

Kelken Aas duidt ook nog eens op een liefdevolle, duurzame verbinding met iemand. Of die verbinding tot stand komt hangt grotendeels van jou af. Ik krijg het gevoel dat dit eerst een kennis van je wordt en dat die vriendschap tot een relatie uitgroeit. Misschien ontmoet je hem wel in een café of zo.

Betekend dit dat ik een keuze moet maken of moet handelen of juist niet?

Zou je voor mij eens een uitgebreide persoonslegging willen doen?
Er gebeurt zoveel op dit moment lijkt me heel spannend.

Groetjes Angelique

Leeuwin

@Angelique,

Met mij gaat het héél goed, dank je voor je belangstelling voor mij. Jammer genoeg heb ik vanmiddag mijn kleine teen gebroken, is nu gespalkt en pijnlijk! Ik heb mijn grote potplant erop laten vallen, oei!

Kelken Aas. Het hangt van jou af, in die zin in hoeverre jij bereid bent om je zelfstandigheid op te geven voor die verbinding. Wat is voor jou belangrijk en wat niet. In hoeverre wil je iets opgeven of niet.

Ik heb hier een persoonlijke planetenlegging voor je gedaan, ben benieuwd hoe je het vindt.

1. De Zon: Zwaarden 3
2. De Maan: Zwaarden Koning
3. Mercurius: Zwaarden Koningin
4. Venus: De Zegewagen
5. Mars: Staven Koningin
6. Jupiter: Pentakels Schildknaap
7. Saturnus: Zwaarden 9
8. Uranus: Staven 3
9. Neptunus: Kelken 9
10. Pluto: Pentakels 9

Alleen al aan Zwaarden 3 te zien heb je heel veel tegenslag op emotioneel gebied gehad, met name op het liefdesvlak. Ik krijg het gevoel dat je vaak tegen je gevoel in hebt moeten handelen. Relaties kwamen niet tot stand omdat het niet klikte maar omdat er door externe factoren altijd wel iets was waardoor het 'feest' niet door ging. Misschien een hele rare vraag maar heb je vaak last van je maag?

Zwaarden Koning. Je bent heel onverbiddelijk geworden in het aangaan van verbintenissen. Je laat iemand alleen toe als hij voor 200% voor je gaat en jij op de eerste plaats komt. Geen gedonder meer lijkt jouw motto.

Maar Zwaarden Koningin heeft een scherpe neus voor ingewikkelde situaties, vooral die situaties die een verbintenis kunnen verhinderen. Zodra zij die opmerkt ga je er al vanzelf als een spreekwoordelijke haas vandoor.

De Zegewagen geeft een ondernemend type aan, die tevens een hoop nestwarmte zoekt. Als tegenpool zie ik hier toch een Steenbokachtig figuur op de voorgrond treden. Volgens mij ben jij op je werk ook hard aan het groeien of niet?

Staven Koningin: volgens mij ontmoet jij op dit moment heel veel nieuwe mensen. Mensen die zich goed voelen bij jou vanwege je levenslust en geestdrift.

Pentakels Schildknaap: door veel positieve verandering in je leven, krijg je nu voorzichtige hoop op een nieuwe kans in de liefde. Je bent je nu in ieder geval voorzichtig aan het orienteren op wat en hoe je het ongeveer wilt hebben.

Zwaarden 9: ook nog eens op een Saturnusplaats is voor mij een hele belangrijke indicatie dat het zeer verstandig is om je van het verleden en alles wat daarin is gebeurd los te maken. Het moet in ieder geval een betere plaats in je leven krijgen. Ik krijg ook het gevoel dat bepaalde mensen je vroeger veroordeeld hebben, jou eigenschappen hebben toegedicht die je niet of maar half in je hebt. Ik sluit niet uit dat je hierdoor een flinke knauw hebt gekregen, hetgeen op een gegeven moment een rol is gaan spelen in jouw relationele leven. Dit kan er zeker de oorzaak van zijn dat relaties vaak niet door gingen. Nogmaals: het is zeker raadzaam om al het gebeuren hieromtrent een plek te geven.

Staven 3: ik krijg het idee dat tussen die vele nieuwe kennissen iemand zit waarmee het meer wordt dan vriendschap. Ook dat jij je onafhankelijkheid gaat opgeven. Ik krijg ineens het gevoel dat het iemand uit het buitenland is, in ieder geval iemand die uit een heel ander milieu komt dan jij.

Bekers 9: je hebt hard aan jezelf gewerkt en je bent al een stuk vooruit gekomen. Allleen die Zwaarden 9 nog hé :( Je hebt nu al zoveel aan jezelf gedaan, dit kun je als laatste ook nog wel hoor! Nog even de moed erin houden! Pas op dat je niet teveel geld uitgeeft en blijf goed voor jezelf zorgen. Dus niet teveel naar de snackbar ofzo! Gezond eten is zeker belangrijk als je in zo'n enorm veranderingsproces zit, daar dat veel vraagt van je lichaam.

Pentakels 9: een zeer liefdevolle, langdurige relatie. Een relatie die veel meer uit je haalt dan dat je ooit gedacht had.

Drie negens in de legging geven succesvolle ondernemingen aan. Pas alleen op voor oneerlijke zaken met geld. Twee vrouwen in de legging geven mij het gevoel dat sommige mensen jouw nieuwe geluk niet echt gunnen. Vooral op je toekomstige partner zullen ze enig commentaar hebben en.of geven.

Groetjes van Leeuwin