wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Hahahaha ja ik voel de Bal al hangen  ;D

Arme kat geen eens een kerstbal om mee te spelen.....

Ik mis niet het gemis aan geduld bij mezelf. Ik ken dat gewoon niet dat iets rustig uitgelegd wordt. Meestal is het van ja Angelique jij betrekt alles op jezelf, jij bent negatief, jij snapt ook niks, dus vandaar dat ik het fijn vind dat ik van jou niks van dit alles hoor maar gewoon uitleg krijg.  :-*
Juist daardoor gaan de oogjes open om dingen anders te bekijken. Ik heb dat ook al zo vaak op therapie gezegd ik weet wel dat ...... maar ik weet niet hoe ???
Jammer genoeg kreeg ik van mijn psycholoog weinig tot helemaal geen respons. Bij de coach wel.

Agressie training is niks voor mij :P Ik verafschuw geweld en schreeuwen en zo dus daar heb ik geen interesse in. Wel denk ik dat ik in staat ben om voor andere te kunnen zijn wat mijn coach voor mij is.  :D

De opleiding duurt nog een jaartje hoor leeuwin  ;) dus ik kan eerst nog even aan mezelf werken :D

Maar ik wordt er hoe langer hoe enthousiaster over dat kan ik je wel vertellen.

Fijne avond nog en tot snel maar weer.
Vandaag had ik staven 8 en gerechtigdheid.

Dikke kus Angelique  :-*

Leeuwin

Hoi Angelique,

Kan het misschien zo zijn dat jij geduldiger bent dan jijzelf denkt? Ik heb het idee dat er wat mensen in jouw omgeving zijn die ongeduldig van aard zijn en dat deze mensen voor jou niet goed voelen. Ik krijg ineens een beeld van Pentakels Ridder. Waarom zit die psycholoog daar dan als ze geen respons geeft?! Daar heb je dan ook geen (kerst ;)) bal aan ::) Vind je het gek dat je het dan op een gegeven moment nog niet snapt?

Okay, je gaat mensen dan anders coachen, wie weet ga je daar ook nog weleens in verder!

Staven 8/Gerechtigheid: na een periode van uiterste concentratie zal je enthousiasme alleen maar toenemen! Kan een bericht van een instantie hier ook mee te maken hebben? Vandaag trok ik Pentakels Schildknaap die overduidelijk een nieuw begin aangeeft. Ja, daar komt mijn verkeerd gebruik van energie om de hoek kijken (2X Staven 10). Het liefst ga ik nu met het nieuwe begin aan de slag maar weet nog niet waar ik aantoe ben ::) Moet dus leren om geduldiger te worden!

Liefs van Leeuwin :-*

Angelique

Hoi Leeuwin,

Dat heb ik nou ook altijd dat je denkt HOE moet ik dat dan doen. En 9 van de 10x wordt ik gewoon in mijn gezicht uitgelachen als ik dat dan hard op zeg :-\ dus ja dan laat je het op een gegeven moment wel.

Wat denk jij wat jouw nieuwe begin is?

Ik had vandaag ook staven schildknaap en pentakels ridder.
Toeval wil dat ik W een kerstkaart heb gestuurd. En dat vind ik heel spannend. Maar ik had zelf het gevoel dat het het juiste moment is. En ik mis hem gewoon dus zou hem graag in mijn leven willen. Ook al komt er geen relatie.
Dat gevoel was ook heel sterk dus ik heb het er maar op gewaagd.

Verder was het in het weekend weer eens stervensdruk op het werk en dat begint me steeds meer tegen te staan. Met name omdat ik altijd alleen zit en dus op niemand terug kan vallen.

Verder sta ik nog steeds heel positief tegenover de opleiding dus daar ga ik me verder in verdiepen. Ik heb mijn oom gevraagd om er ook eens naar te kijken en hij denkt ook dat het wel ok is. (Met jouw waarschuwing in mijn achterhoofd ben ik ook hierin voorzichtig  :D. Verder heeft het mijn oom ook goed gedaan. Hij is de oudste broer van mijn vader en al 83 jaar oud dus hij vond het fijn dat hij zich nuttig kon maken voor mij. Dat kon ik uit zijn reactie opmaken.

De vrouw van mijn neef verhuist morgen naar een verzorgingshuis. Dus daar krijgen we een nieuwe situatie. Ik hou mijn rooster nog maar even zoals het was, want hij kan me nog goed gebruiken  ;D
Maar ik ben ontzettend trots op hem want hij doet het heel erg goed. Ik merk ook dat nu hij de situatie wat beter onder controle krijgt hij een stuk rustiger wordt. En dan voel ik me nog blijer dat ik er al die tijd voor hem ben geweest. EN ik begrijp zijn reacties stukken beter.

Tja die psycholoog waar ik ben geweest, die zou ik niemand aanraden. Echt daar kwam niks uit. Ik praate een uur lang en zij luisterde, ik ben er gebleven omdat mijn familie daar blij mee was. en gerustgesteld, niemand wilde dat ik een einde aan mijn leven maakte natuurlijk. En dat praten heeft me wel heel goed gedaan. Er zijn een heleboel dingen geweest die ik nog nooit hard op had uitgesproken en door dat nu wel te doen kwamen er ook weer een heleboel emoties los, dus wat dat aangaat heeft het me goed gedaan.

Zo ben je weer helemaal op de hoogte  ;D.
Er is een zin uit de engelen kaarten die me steeds bij blijft en ik dacht misschien heb jij daar ook wat aan in verband met je ongeduld.
"Probeer de controle van de uitkomst van de situatie los te laten" Ik vind dat een hele goeie. Want dat is wat je doet toch als je onzeker bent, alvast proberen na te denken over wat komen gaat. Althans ik doe dat veel. Eigenlijk zou ik over alles eerst willen oefenen en dat het echie doen. Helaas zit dat er in het echte leven niet in  :-\ Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Veel liefs en een dikke kus van mij
xxx  :-*

Leeuwin

Hoi Angelique,

Als ik nu eens wist wat mijn nieuwe begin is, wat ben ik dan blij! Helaas, ik weet het echt nog niet.

Staven Schildknaap en Pentakels Ridder zegt mij dat je in ieder geval iets van hem gaat horen. Niet meteen want hij wil zijn reactie gtoed overdenken! Als hij in je leven komt dan zullen jullie zeker eerst vreinden zijn (Pentakels Ridder).

Ik hoop voor jou dat de drukte op je werk minder wordt hoor!

Het lijkt me verschrikkelijk voor zo'n vrouw om naar een verzorgingshuis te moeten :o Ik hoop dat hij zich goed kan houden.

Wat doet die psycholoog daar dan als ze niks zegt :-\

Met dat engelenzinnetje sla je werkelijk de spijker op- zijn kop! Want juist dat loslaten is deze week het hot item voor mij! Dit is zelfs al uit een persoonlijke legging van mij gebleken! Ik ben inderdaad wel wat onzeker over wat komen gaat ;D maar anderzijds vind ik het ook wel weer op een leuke manier spannend! Ik kan hier zeker wat mee!

Jij ook een dikke kus van Leeuwin :-* :-*

Angelique

Hoi Leeuwin  :)

Nou het was hartvescheurend hoor  :'( het was vreselijk om E achter te laten tussen al die bejaarde mensen. Zo oneerlijk allemaal. Wat moet er in godsnaam van worden. Ik was zo trots op haar. Ze vroeg aan een verzorgende of zij haar even wilde voorstellen aan de bewoners, en zoals ze daar rond ging hallo ik ben E en ik ben de nieuwe bewoonster echt waar RESPECT. Hoe ze dan ook veranderd is, en hoe weinig ze zich ook uit het moet vreselijk zijn om afscheid te nemen van ons en daar alleen achter te blijven (ik was met de kinderen) het brak mijn hart echt waar.

Als ik iets van W hoor is dat goed en als ik er niks van hoor dan kan ik alleen maar trots op mijzelf zijn dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb. Het is ook niet meer zo dat ik denk hij is mijn ALLES Maar nog wel is hij de enige waar ik ooit gevoelens heb gehad die mij totaal onbekend waren en dat maakt dat hij dan wel uit het oog mag zijn maar nooit uit het hart. Ik mis hem en zou hem graag terug willen in mijn leven, op wat voor een manier dan ook.

Misschien is jouw nieuwe begin wel het nieuwe jaar  :D. Zit je aan een verandering te denken? Wat zeiden de kaarten dan? Nu vind ik het ook spannend voor jou  ;D

Mijn psycholoog noemde ik dokter botox  ::) niet in haar gezicht natuurlijk maar wel gewoon in het dagelijks leven. Ik had totaal geen klik met die vrouw en ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat met ook maar iemand heeft. Ik zou echt niet weten waarom die vrouw voor dat vak heeft gekozen maar goed ieder zijn ding. ;)
God weet wat ze van mij zullen zeggen als ik die counseling richting inga  ::) maar in ieder geval niet dokter Botox haha dat weet ik wel zeker.

Mij doet die zin ook veel goed hoor ik gebruik hem vaak  :D. En ook wat doet dat met mij? die heb ik van mijn coach geleerd. Zij vroeg dat aan me en ik keek haar aan of ze gek geworden was. Zo van wat bedoel je wat doet dat  met mij? Nog nooit bij stil gestaan.  :o Dat zijn van die momentjes haha waar je wordt geconfronteerd met een soort van schrik van je leven. haha.

Vandaag had ik bekers koningin en wederom pentakels ridder.

de drukte op mijn werk wordt nu wel minder want het is een rustige tijd he zo vlak voor kerst. Ik moet morgen donderdag en vrijdag werken en dan heb ik het weekend vrij dus een rustige week deze week. En volgende week trouwens ook. Dan hoef ik alleen dinsdag woensdag donderdag en zondag. Makkie  ;D

Slaap lekker voor straks en veel succes met het nieuwe  ;D
:-* :-* Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Bedankt voor je succeswensen! Zal ik misschien nog hard nodig hebben :)

Ik weet wel zeker dat je ook verzorgingshuizen voor jonge mensen hebben hoor! Ik kan het je aanraden om voor haar eens nader te informeren, in Rotterdam zit er in ieder geval één dat ik weet. Dat is toch voor haar ook veel beter?!

Ik weet nog niet hoe en wat precies maar wel dat er qua werk e.e.a gaat veranderen voor mij. Op het relationele vlak ga ik nu al stapsgewijs vooruit dus ook hiervan heb ik het gevoel dat dit in 2012 helemaal goed komt.

Bekers Koningin/Pentakels Ridder
Jij trekt ineens wel veel persoonskaarten, zegt mij ook dat je iets gaat afsluiten. Iets in mij zegt dat je meer ondersteuning zult krijgen, mogelijk tijdens het volgen van je opleiding.
Ik heb het gevoel dat W. je in ieder geval een aardige reactie geeft, iets in mij zegt ook dat je niet te hard van stapel moet lopen bij hem maar weet niet waar dit vandaan komt.

Weet dokter Botox zelf wel waarom ze dat vak gekozen heeft ;D

Lekker makkelijk heb jij het met al die vrije dagen mazzelaar ;D :o

Groetjes en liefs van Leeuwin :-*

Angelique

Hoi Leeuwin,

Fijn dat je weet dat het in ieder geval met je werk te maken heeft  ;) Dat geeft al wat meer rust denk ik zo  ;D.

Ook bij hengelo zit een verpleeghuis voor jongere mensen, maar dan kan ze de kinderen alleen nog in het weekend zien. Daar zit hem de kneep. Dat is HEEEEEL  belangrijk dat ze die kan zien. Ik denk zelf dat die haar grotendeels op de been houden als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat W betreft snap ik wel waar dat vandaan komt  ;D Ik zou zeggen lees maar eens terug over wat ik allemaal heb geschreven.   ;) Maar echt je hoeft je geen zorgen te maken, ik was niet van plan om hard van stapel te lopen. Ik ben nu zeer goed in staat om het op zijn beloop te laten, en naar mijn eigen gevoel te luisteren. Maar als hij inderdaad iets laat horen dan heb ik jou ook hard nodig hoor  :-[ om met 2 beentjes op de grond te blijven. En om je rustige duidelijke antwoorden die me helpen me niet te schamen voor wat ik voel en die voorkomen dat ik wegloop van mijn eigen gevoel. dat ik de kop in het zand steek zal ik maar zeggen  ;D

Ik had vandaag zwaarden 2 (op de kop) en weer die pentakels ridder (alleen nu ook op de kop)

En helemaal frapant is dat ik toen ik vandaag op het werk kwam die man (M) weer tegen kwam je weet wel die waarvan jij zei dat ik gewoon mezelf moest blijven en vooral duidelijk bij mijn eigen gevoel.
Hoe toevallig is dat? Zou dat met elkaar in verband staan?  ::)

Ik weet wel dat ik momenteel lekker in mijn vel zit. En dat terwijl de feestdagen voor de deur staan. Dat is me in geen jaren overkomen  :D.

Fijne avond
Groetjes Angelique  :-* :-*

Angelique

@ Leeuwin,

Ik wil je evenhelee fijne feestdagen wensen en een goed 2012.

Veel succes met jouw nieuwe begin  :-*

En ook alle andere forum lezers de allebeste wensen en fijne feestdagen
Groetjes angelique

Leeuwin

Hoi Angelique!

Jij ook hele fijne feestdagen en een zeer voorspoedig 2012 toegewenst!
Jij ook succes met jouw nieuwe begin hé ;)

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Hoe waren je kerstdagen? Ben je ze goed doorgekomen?
Ik wel  :) Kerstavond heerlijk thuisgezeten in mijn joggingpak haha dan voel ik me zo "stout"iedereen in zijn beste pak en ik lig in een fleece pak op de bank met allerlei hapjes en drankjes binnen handbereik ;D
1e kerstdag bij mijn beste vriendin geweest en haar familie lekker allemaal doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg . OOk helemaal goed.
En 2e kerstdag met mijn neven gegeten en hun vrouwen en kinderen natuurlijk we hebben gegourmet en het was gezellig.

Al met al een goede kerst zeker in tegenstelling tot vorig jaar. Toen heb ik drie dagen gehuild  :-\  (niet eens door depressie maar door reacties van mensen om me heen) maar goed dat is geweest.

Van W niks gehoord. Jammer maar helaas, dat was ook niet de insteek.

Mijn vriendin stuurde me wel een sms met daarin de vraag: "is het kontakt tussen ons nu voorgoed verbroken? als je dat wilt dan moet je het gewoon zeggen dan weet ik het ook".

Nou daar heb ik even mee in mijn maag gezeten, wie doet zoiets nu op zo een manier  ::) Maar goed ik heb het even besproken met collega's wat zij er van vonden en daar door heb ik gereageerd met de vraag wat ze zelf wil en dat ik dit niet iets vind om via een sms te bespreken.

Lang verhaal kort te maken we hebben afgesproken voor 2 januari. Ik ben benieuwd.

Verder had ik vandaag bekers aas en staven aas. Naar mijn idee een speciale combinatie met veel kansen  ::) Ben je het daar mee eens?

Weet je trouwens als wat jou nieuwe begin gaat zijn?

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik ben goed de kerstdagen door gekomen: gezeten en gevreten :-[ :-X Ik was bij verre familie in Zeeland en ook zij zijn van doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Er werd lekker gekookt voor ons en het was bere gezellig.

Heb je het nu over die vriendin die het je kwalijk nam dat je migraine had? Ik hoop voor jou dat je vanaf 2 januari weer goed met haar om gaat! Wat heb je aan al die narigheid met elkaar?!

Bekers Aas en Staven Aas! Dit duidt op een hele stabiele situatie en geluk! Ik ben het met je eens! Vandaag trok ik trouwens Het Oordeel! Vind ik ook een hele mooie.

Ik weet in ieder geval dat er op het werkvlak e.e.a gaat veranderen, misschien zelfs wel een nieuwe baan! Maar op andere vlakken gaat ook e.e.a gebeuren, in ieder geval een jaar vol veranderingen voor mij. Ik ben benieuwd welke jaarkaart ik zaterdag voor mezelf trek!

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Langs deze weg even de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Angelique

Leeuwin

Jij ook nog heel veel geluk in 2012!

Groetjes van Leeuwin

Angelique

Ik heb geen nieuwe kaarten meer getrokken na die bekers aas en taven aas, Ik dacht die laat ik mooi even liggen  ;D. Heb nog niet met mijn vriendin gesproken. we hebben de afspraak verzet naar volgende week. Ik ben benieuwd.

Verder was "de man"vandaag weer op mijn werk, hij heeft wel wat hoor  ;D
Ik heb besloten om te stoppen met W. In ieder geval hem minder belangrijk te maken dan dat ie is. Wat dat aangaat heb ik wel nog een kaartje gelegd en daar stond wat ik in ieder geval moest doen is resoluut stoppen, er een streep doorheen zetten. Ik ben slachtoffer geworden van valse beloftes. (dat vond ik wel een mooie zin, ik hou wel niet zo van het woord slachtoffer maar toch)

Verder heeft een man waar ik vorig jaar mail kontakt mee had weer kontakt met me gezocht, hij zei dat ie me mist en onze gesprekken ook. Ik weet het niet zo goed wat ik daar mee moet. Wil jij eens een kaartje leggen?

Wat een gebeurtenissen toch weer allemaal he  ;D maar wel positief, ik heb er geen slecht gevoel bij.

Bij jou al iets duidelijk over 2012?

Groetjes Angelique

Leeuwin

Ik ben ook heel benieuwd naar wat dat gesprek met je vriendin je gaat opleveren.

Het is heel moedig van je om W. minder belangrijk te maken voor jezelf. Heb je misschien Kelken 7 getrokken  :) Slachtoffer vind ik ook wel een zwaar woord. Ik denk namelijk dat jij jezelf mogelijk te lang aan een illusie hebt vastgehouden.
Je hebt "de man" op je werk zeker wel héél hartelijk gelukkig nieuwjaar gewenst ;D

Die man die weer contact met jou heeft opgenomen..hij mist jou en de gesprekken die jullie hadden maar wat wil hij dan verder? Is de reden waarom het contact toentertijd is gestopt verdwenen?

Ik heb er ook geen slecht gevoel bij.

Dit jaar gaat er op mijn werk e.e.a veranderen maar de richting is nog niet helemaal duidelijk. Ik heb dit ook via illegale kanalen gehoord om het zo maar eens  te zeggen ;D Ook hierbij heb ik geen slecht gevoel. Ik zie die verandering(en) eerder als een leuke uitdaging.
Wat mijn toekomstig liefdesleven betreft, ik heb pas doorgekregen dat dit iemand uit een (ver) verleden wordt. Ook dit ga ik voor mezelf eens nader uitzoeken en ook hier heb ik geen slecht gevoel bij.

Liefs van
Leeuwin