oudere spirits die kind in huis achterlaten

Gestart door raven67, augustus 28, 2011, 19:27:05 PM

raven67

De droom,
een zeer oud koppel, man en vrouw, waren in ons huis en lieten een prachtig kind  achter, terwijl ze zelf via de achterzijde van het huis weg "driften / verdwenen".

het algemene gevoel in de droom was rustig, maar wel met de wetenschap dat de 2 oude mensen spirits waren.
Het kindje was gewoon rustig aan het spelen als gelijk welk ander kind.

De droom is gedroomd door mijn vrouw, maar ze heeft hem onthouden als was het een film, zeer duidelijk.

groeten,
Raven.

IKKE***)

Dag Raven,

Het is wat summier wat je verteld over de droom maar ik zal toch mijn eerste gevoel weergeven.
Wat ik sterk voelde is dat de twee spirits je vrouw begeleiden. Ik heb  het gevoel dat 1 van de twee haar gids is of dat de man en vrouw door haar gestuurd zijn. Wat ze willen aangeven is dat ze niet moet vergeten dat ze gesteund wordt vanuit het Al. Ze doen er alles aan wat mogelijk is.

Ik heb het vermoeden dat er nog een tussenstukje is geweest in de droom, dat er gesproken is. misschien komt het nog naar boven als je vrouw dit leest. Weet dat als er een belangrijke boodschap wordt gegeven en hij niet geheel is aangekomen dat de boodschap in meestal een gelijkende droom weer wordt afgegeven net zo lang totdat je de essentie te pakken hebt.

Lana.

raven67

vanacht had ze weer een droom, dit keer was er een zeer donker gekleurde spirit, een vrouw, die alle kussens van de bedden vol gestopt had met spelden.
Ze zat haar (mijn vrouw), ook achterna in huis, en stond niet toe dat ze kon bidden, haar stem was weggenomen.

Het gevoel bij deze droom was typisch voor een nachtmerrie, en heel duidelijk te onthouden.
We hebben pas nog het huis met wierrook doorlopen, maar het voelt regelmatig nog onrustig aan.

Het vreemde is, zo mooi als de eerste droom was, zo lelijk was de laatste.
Ik denk zelf ook aan een boodschap, maar kan het niet plaatsen.

Groeten, Raven en vrouw.

IKKE***)

Dag Raven,

Graag zou ik meer informatie willen hebben over de dromen. Een donkere vrouw, wat houdt dat in bijvoorbeeld. Was ze donker van huidskleur of kwam de vrouw negatief over. Kortom hoe zag ze eruit en wat droeg ze? Hoeveel bedden waren er, wat voor een beddengoed lag er verder op het bed, kleur of patroon van bijvoorbeeld de hoeslakens en slopen.Was het huis gelijkvloers, waar bevinden zich de kamers? Wat stond er verder in de kamer enz. Ook ben ik benieuwd hoe er achter je vrouw werd aangegaan, waar " vluchtte" ze heen. Hoe meer details je weergeeft hoe prettiger het is om te kunnen duiden. Ook zullen er dan meer mensen kunnen reageren met hun kennis. Zodoende kom je dan veel dichter bij de betekenis van de dromen.

Je schrijft dat je het een lelijke droom vind. Het hoeft niet persé lelijk te zijn. Uit de droom zou je ook kunnen halen dat je vrouw zich erg angstig maakt over bijvoorbeeld wat er eventueel in het huis aan energieen is en dat dit misschien negatieve energieen zouden zijn. Bang om er over te spreken.

Je schrijft ook dat jullie het huis met wierook hebben gezuiverd. Wat was hier de reden voor en wat houdt  "het huis voelt onrustig" voor jullie in?

Lana.

raven67

Als ze er over verteld heeft ze het niet over details, ik heb echt het idee dat wat ze ervaart in de droom ook de voor haar de belangrijke "details" zijn.
Wat we bedoelen met onrustig in huis is dat zo nu en dan we beiden aanvoelen dat er negatieve energieen aanwezig zijn, zo sterk dat we het allebei gewoon "voelen".
Dat zijn dan momenten waarbij ik alle kamers van het huis even doorloop met wat wierrook, wat vaak wat rust geeft.
Nu is het b.v. wel rustig, en vredig, het komt met vlagen.
Dat zijn ook de tijden dat ze de dromen heeft, en ik onrustig slaap.
Mijn dromen gaan vaak over kleine details die niet kloppen, en waarvan ik dat dan ook weet, maar er niets aan kan doen.

Terugkomend op jou vragen over de droom,
de vrouw in de droom was zeer donker van kleur, donker als een schaduw.
de bedden zijn de bedden die in ons huis aanwezig zijn, zonder detail van kleur of vorm, maar echt met de wetenschap dat de kussens vol speldjes zitten die gevaarlijk zijn.
Het huis heeft verdiepingen, de ontmoeting met de "donkere vrouw"heeft beneden plaats in de woonkamer, en mijn vrouw vlucht dan naar boven naar de slaapkamers van ons en van ons kindje.
Ook bleef haar ook heel goed bij uit de droom dat haar stem was weggenomen, ze kon niet om hulp roepen.

Ik hoop dat dit wat meer licht op de droom werpt,

IKKE***)

Hoi Raven,

Vervelend allemaal voor jullie. Zorg ervoor dat je witte salie gebruikt voor het zuiveren met wierook. Op laten branden in bijvoorbeeld een schaaltje en desbetreffende kamer afgesloten houden voor ongeveer een half uurtje voordat je gaat luchten.

Van je dromen blijven vaak de heftigste gebeurtenissen je bij, de " kleinere" details vertellen vaak veel meer dan de angst die je bij je draagt. Dus schroom niet om in jouw ogen kleine details te vertellen.

Lana.

raven67

Dank je, we gaan erop letten, zover dat gaat.

Voor het wierroken heb ik ook witte salie, dat is idd wat "zwaarder" .
Gelukkig is het de laatste dagen al heerlijk rustig, dat voelt ook goed aan.

Als er weer wat nieuws is in onze dromen, of een vervolg op, laat ik het weten, evt met details.

Een goed half jaar geleden heb ik zelf echt 2 nachten opeen een zeer duidelijke droom gehad over de raaf, zie mn oude posts.
Die was echt zeer duidelijk, bijna als een visioen.
Maar dit komt bij mij maar zelden voor.

groeten, en bedankt voor de antwoorden,
Raven en vrouw.

Kiwiwoman

Droom 1: Vrouw Raven krijgt een opdracht, een heel mooie opdracht!

Droom 2: Maar tijdens de opdracht wordt ze gedwarsboomd.  :(

Er zou nu nog een derde droom moeten komen, waarin ze de opdracht heeft uitgevoerd. :D

Ik denk, dat ik weet, wat het gaat worden, maar ik zeg het niet, want dat zou de droom kunnen beinvloeden en dat is tegen de wet.   :-X

IKKE***)

Hey Hoyma,

Ben het helemaal met je eens dat de dromen met elkaar te maken hebben, ook die vanuit de andere topic mijns inziens. Je verwoord wat ik gisteren voelde en waarschijnlijk al bij de eerste droom, maar ik durf nog niet altijd. Dat dwarsbomen is volgens mij aardig aan het oplossen, is nog gedeeltelijk van invloed zoals ik het voel. Wie het is heb ik nog niet helemaal duidelijk. Maar.... bedankt.

Lana.