Verzoek of iemand voor mij een liefdeslegging kan doen..

Gestart door Jane26, augustus 26, 2011, 10:51:18 AM

Jane26

Durf het haast niet te vragen..

Ik wil graag inzichten over mijn huidige situatie op liefdesgebied en de nabije toekomst. Ik merk dat ik veel te subjectief ben wanneer ik voor mezelf leg. Alvast bedankt!

Liefs

Leeuwin

Hoi Jane,

Hier voor jou een legging volgens het Keltisch Kruis.

1. Situatie: Pentakels 10
2. Obstakel: Staven Ridder
3. Eerste ontwikkeling: Zwaarden Koningin
4. Fundament: De Zon
5. Verleden: Het Rad van Fortuin
6. Toekomstige ontwikkeling: De Geliefden
7. Persoonskaart: Zwaarden 2
8. Omgevingskaart: Zwaarden 8
9. Hoop/angst: Het Oordeel
10. Uitkomst: Kelken 10

Pentakels 10/Staven Ridder geven mij het gevoel dat je problemen hebt (gehad) in je gezinsleven of met een groep vrienden. Staven Ridder geeft mij het gevoel dat jij verliefd bent geworden op een jonge man, donker haar, blank, lichte ogen.
Voor mij overduidelijk dat je hierdoor veel tegenstand van je omgeving hebt ervaren (Het Rad van Fortuin en Zwaarden 8) Ik heb zelfs het gevoel dat je door de rest van je omgeving genegeed wordt (Zwaarden 8).

De Zon geeft voor mij aan dat je in essentie goed in je vel zit en zelf best wel weet wat je wilt maar dat je in de huidige situatie niet gelukkig bent. Je ervaart je huidige situatie als saai en je verveelt je vaak heb ik het idee. Je wilt weer jezelf kunnen zijn en jezelf meer kunnen ontplooien. Heb jij het gevoel dat alle ballas op jouw schouders neerkomt? Zo van, het zonnetje in huis die kan dat toch allemaal wel aan?

Gelet op Zwaarden Koningin ga jij voor jezelf eerst afstand nemen van de situatie om vervolgens een definitieve keus te gaan maken (De Geliefden). Ik heb het gevoel dat je een soort bang bent dat je het niet volhoudt als je ervoor kiest om met je huidige situatie verder te gaan (Het Oordeel). Als je voor het nieuwe kiest dan ben je een soort bang voor de reacties van je omgeving. Het is dus goed om afstand te nemen (Zwaarden Koningin) en alleen voor jezelf een beslissing te nemen. Je wilt in ieder geval jezelf zijn en niet meer het gevoel hebben dat je masker moet opzetten of bepaalde rollen moet spelen.

De Geliefden/Kelken 10 zegt mij dat uiteindelijk toch (weer) voor je gezin gaat kiezen MAAR: ga eerst goed bij jezelf te rade of je dat wel wilt. Al zal er wel e.e.a veranderen.

Ik zie maar één aardekaart wat mij het gevoel geeft dat jouw relatie(s) momenteel niet goed geworteld zijn. Daarbij in aanmerking genomen dat er drie tienen in de legging voorkomen, denk ik ook dat er financiele problemen zijn die een druk op je leggen. Dit kan er ook de oorzaak van zijn dat je het gevoel hebt niet meer te kunnen doen wat je wilt. Dit kan er ook de oorzaak van zijn dat je hang krijgt naar avontuur en daarom voor die Staven Ridder bent gevallen.
De samengestelde waarde van deze legging is 85=13-4. Voor je gezin/groep is het erop of eronder; of je gaat scheiden of de relatie vernieuwt zich totaal!! Je zult dus nog e.e.a meemaken voor je over ongeveer een half jaar/iets later een beslissing neemt.

Liefs van Leeuwin

Jane26

Lieve Leeuwin,

Dank voor het leggen.. :-*

Momenteel heb ik helemaal geen relatie. Gelukkig wordt ik ook niet door mijn omgeving genegeerd, of voelt dat zo. Ik herken het financieel stukje, heb sinds een half jaar een heel nieuw leven en moet ook mijn financiën zien aan te passen daaraan. Ik zit inderdaad prima in mijn vel, voel me erg onafhankelijk, heb een geweldige baan, maar toch mis ik iets... ;-) (of geef ik nu teveel weg??) In het verleden zijn er verschillende zaken op liefdesgebied gebeurt en ik was benieuwd of daar iets uit zou komen, voor in de nabije toekomst. De man die je beschrijft zegt me ook even niets..
En inderdaad! Het gevoel dat alles op mijn schouders komt.. logisch want ik ben alleen, maar vind dat vaak een rotgevoel zeker wanneer het om de financieen draait.

Liefs
Jane