Vraag aan Marianne....

Gestart door Catrien, augustus 22, 2011, 19:23:58 PM

Catrien

Lieve Marianne,

Zoals in mij antwoord op jou berichtje staat, komt er een bepaald persoon binnenkort weer terug. Ik ben best wel wat gaan voelen voor hem. Kan jij mij misschien wat meer raad en advies en inzcht geven aan de hand van mijn kaarten specifiek gelegd op die persoon en mij?

Als het voor jou uitkomt en als je er tijd voor hebt natuurlijk...

Alvast bedankt,
Catrien :)

vissen
ruiker-huis-beer
heer-boom-(vossen op de persoonskaart)-ster-hond
roede-ruiter-kindje
wolken

dameblanche

tuurlijk catrien, de heer in kwestie ligt er ook al in...
in het verleden heb je behhorlijk wat strijd moeten leveren bij deze persoon, het is een persoon die niet veel van zichzelf los laat, kortom in het verleden was de situatie niet gezond.
maar een ontmoeting gaat daar idd verandering in brengen die je gevoelens hoog op doet laden.
je weet wel dat er iets moet gaan veranderen om vooruitgang en succes te boeken voor lange duur, je bent echter iemand die graag de kat uit de boom wil kijken, voorzichtig is als het ware, vooral omdat er in het verleden nogal wat narigheid is gebeurt, stel je positief op, en vooral stel je open, zegt hier ook het kind.
ik hoop dat je er iets mee kunt catrien ;)

Catrien

Bedankt voor de uitgebreide uitleg Marianne. Het zal wel allemaal wat voeten in de aarde hebben, maar ik ben nu wel heel erg benieuw hoe het zich zal ontwikkelen.

soms trek ik een enkel kaartje met de vraag "denkt hij veel aan mij?" en dan krijg ik regelmatig "het huis"
hoe kan ik dit het beste interpreteren?  ::)  ziet hij mij als iemand waarmee hij serieus mee verder zou kunnen gaan?

Tevens krijg ik vaak bij een drie kaarten legging: lelie-maan-ooivaar  betekend dit dat hij een goede collega voor mij is waar ik veel aan zal hebben?

ik stel wel weer veel vragen he...maar kijk maar...

fijne avond, liefs Catrien

dameblanche

huis is een positieve kaart en geeft verbetering aan in de toekomst.
in ieder geval brengt hij voorspoed in de situatie, je wnest dat hij aan je denkt, idd denkt hij ook positief over je.
het heeft idd ook nog heel wat voeten in aarde.
het is nog allemaal warrig.
lelie-maan-ooievaar:
naar hem toe gericht kan hij een goede steun en hulp voor je zijn op het werk[maan] die verandering voor je brengen zal[ooievaar]
naar jou toegericht duidt deze legging aan dat je op spititueel gebied ook een groei-verandering mag doormaken. lelie en maan staan ook voor spiritualiteit.
liefs marianne

Catrien

Dankjewel Marianne,

Ik probeer mij spiritueel te ontwikkelen vooral qua (sensitiviteit)gevoel en het interpreteren van Lenormandkaarten.
Wat zou jij aanraden om de beste uit je zelf te krijgen? (ik zie het niet zitten om een cursus te volgen met meerdere mensen, ik ben meer iemand van de zelfstudie. Ik leer altijd het meeste van 1 op 1 begeleiding en door zelf te proberen/toe te passen)

gr. Catrien

p.s. in kon het zojuist niet laten om een paar kaartjes te trekken met de vraag "denkt hij aan mij, en wat gaat er gebeuren zodra hij weer terug is en wij elkaar weer zien"

ruiker-kind-huis

ik ben heel erg benieuwd hoe jij kaarten leest en wat er dan bij je gebeurt, krijg je beelden of voel je bepaalde gevoelens. Ik wil mij graag er meer voor openstellen, en misschien krijg ik wel signalen maar dat ik dat niet goed door heb of blokkeer. tot nu toe snap ik wel per kaart een beetje wat het inhoud maar ik zie nog niet echt de combinaties.

dameblanche

ja catrien, het is heel goed mogelijk om door zelfstudie met de kaartjes hoger op te kunnen komen.
ik zelf heb ook ooit een cursus gevolgd en wel een  op een, dat werkt voor mij ook het beste.
je kunt beginnen met de aanschaf van de kaartjes, er zit daar ook nog een handig boekje bij, waar de trefwoorden op staan.
verder trek je gewoon iedere dag een dagkaartje, bekijkt deze goed, neemt deze kaart goed in je op en de betekenis ervan.
kijk of je de betekenis kunt plaatsen
verder zijn er goede boeken van in omloop die je op een eenvoudige en ook toegepast aan het huidige moderne leven  een uitleg kunnen geven.
de kaartjes zelf dateren al van ver voor onze tijd en wat er op stat is ook sterk verouderd en niet meer van deze tijd.
bij lenormand gaat het om de combinaties maken.
die doe je geleidelijk zelf als je de betekenis van de kaarten goed kent.
je intuitie gaat dan beter spreken.
ik weet zeker dat jij het ook in je hebt omdat je [hoog]gevoelig bent, dan heb je al een voorsprongetje.
verder mag je me de oren van de kop vragen als je nog iets wil weten m.b.t. de kaartjes. ook hier op deze site kun je ook veel leren.....
het komt er naderhand op oefenen oefenen en oefenen aan.

o, ja goede boeken zijn:
de reeks van chrisiane renner en ook erna droesbeke geeft goede uitleg in haar boeken.

dameblanche

ruiker-kind-huis....
je zal worden uitgenodigd......