help, lenormand duiden...

Gestart door Jane26, augustus 20, 2011, 12:01:53 PM

Jane26

Hoi,

Bij deze een vraag! mijn vraag was of ik met een bepaalde persoon een kind ga krijgen in de verre toekomst. Ik hoefijzerlegging, bij de vrouw de ooievaar, kind en de hond wat mij duidelijk een JA aangeeft, en bij de man de ster, de zeisen en de vissen.. deze kan ik dus niet plaatsen! In het midden lag het schip, wat duidt dat het nog heel ver weg ligt.

Ik dacht zelf aan dat er geen liefdesrelatie inzit, misschien korte affaire? Help!

Groetjes

dameblanche

hallo jane,
een hoefijzer legging geeft eenn snel overzicht van het verloop van een situatie:
1 verleden
2 heden
3 nabije toekomst
4 overkoepelend
5 pos. betrokkene
6 advies
7 is de uitkomst.
als je nu laat zien welke kaarten er presies zijn getrokken kunnen we verder kijken
wat ik hier al zie liggen is dat het krijgen van een kind al langer je wens is[hond]
dat er bij de man toch voorsprong aanwezig is, maar dat hij gaat afrekenen met emoties.
het schip staat wat er op je af gaat komen.
gr. marianne

Jane26

Hi Marianne, bedankt voor je antwoord!

Mijn vraag was dus of ik een kind met een bepaald persoon ga krijgen in de toekomst.

1: kind
2: ooievaar
3: hond

4: schip

5: sterren
6: zeisen
7: vissen

Thnx alvast!

Groetjes

dameblanche

de vraag wordt hier heel duidelijk gestelt jane...
een kind
kind-ooievaar duidt ook op zwangerschap
je stelt je open voor het krijgen van een kind, er komt verandering hierdoor ook, jullie relatie zal zich daardoor ook gaan hechten.
overkoepelend het schip, hierbij laat deze kaart dat ook zien,  het kan ook op een huwelijksbootje duiden zelfs.
pos. betrokkene: de sterren zij staat hier ook zeer positief tegenover,
advies de zeis: zit hier iemand eigenlijk met bindingsangst????
uitkomst:  vissen duidt altijd op een vermeerdering of uitbreiding en is in de regel altijd een positieve kaart,
ik denk jane dat je wens hier wel gaat uitkomen.
liefs marianne

Jane26

Ja! Hij heeft heel veel bindingsangst.. voor nu is er ook een breuk, maar een medium heeft mij verteld dat wij over minimaal drie jaar samen komen en dan een kind krijgen. Ben daarna zelf gaan leggen en dit kreeg ik eruit..

Wouw. Dank je wel Marianne!!! :-*

Jane26

Zou de zeisen als advieskaart dan niet kunnen betekenen dat een breuk inderdaad een juiste weg is voor nu?

dameblanche

ja klopt jane, zeis betekend ook een [plotselinge breuk] en het advies om orde op zaken te gaan stellen.
de vissen duiden ook op emoties waar hij niet mee om kan gaan. liefs marianne :-*

Jane26

Hi Marianne, thnx again!

Zie jij in deze legging wel een relatie? Of lijkt het erop dat ik een alleenstaande mama zal worden?
En de sterren betekenen dat hij er toch wel blij mee zal zijn?

dameblanche

hallo jan
ik heb hier voor jou een 9 legging op gedaan..
het wordt moeilijk de berg ligt op je pk, er zijn momenteel nog te veel blokkades, dingen die hem tegen houden, maar ook dingen die jou dan weer tegen houden.
blijf echter positief, de zon ligt op de 8e positie, als advieskaart, in de toekomst liggen de klaveren dus het gaat goed komen, er komen nog gesprekken.
maar momenteel heerst de berg. liefs marianne

Jane26

Liefste Marianne, wat ontzettend lief en wat ontzettend mooi! Ja, er is inderdaad een berg, vijandigheid en ik ben even helemaal klaar met hem en hij met mij.. Het zou dus misschien weer goed kunnen komen, weer contact?

Wanneer het leggen op mezelf aankomt ben ik het spoor bijster..

Liefs xxx

dameblanche

klopt jane, daar heeft iedereen last van, wensgedachten blokkeren het geheel.
hier bij jou zie ik ook een gehele blokkade, je komt op dit moment geen stap vooruit,
wees niet ongerust, de zon op de 8e plek geeft aan dat als je het positief blijft bekijken er wees schot in de zaak komt, richt je op andere dingen, ga leuke dingen doen geeft de tuin aan, dan kom je ook weer lekkerder in je velletje te zitten. :-*

Jane26

Dank je wel! Voel me inderdaad zo.. geblokkeerd naar hem toe. En het is goed zo.