Uitleg driekaartlegging

Gestart door Lizzy, juli 30, 2011, 10:34:48 AM

Leeuwin

Het lijkt wel of zij het voelt alsof ze met zachte hand gedwongen wordt. Ze lijkt te denken dat jij bij voorbaat je zin wilt krijgen ofzo. Ik vermoed ergens toch wel dat ze door heeft dat jij gevoelens voor haar hebt!

Liefs van Leeuwin

Lizzy

Goedemorgen Leeuwin, is dit nou positief of negatief?

Grappig eigenlijk dat je dit schrijft, want ik probeer voortdurend iets uit te zenden van  "toe nou maar, 't is wel goed". Ik vermoed dat zij nu pas door begint te krijgen dat haar gevoelens voor mij ook bij mij voor haar aanwezig zijn. Tja, en dan zou ik gewoon nog een klein stapje moeten zetten om haar dit duidelijk te maken.

Als het om werk gaat, dan denk ik dat ze het inderdaad ziet als 'zin krijgen' en dan is het negatief.

Lizzy

@ Leeuwin: ik ben toch nog wel benieuwd of je het 'je zin krijgen' nu pos of neg bedoelde.

Ik merk nu ook dat mijn ongeduldige kant naar boven komt..hihi... het liefst zou ik naar haar toerennen  :-* :-* :-* :-*

De kaarten die ik dagelijks trek laten een positieve ontwikkeling bij haar zien.
Gisteren de toren, vandaag de Gehangene. Ook heb ik bij een bepaalde vraag voor haar zwaarden Aas getrokken. Fijn. Bij mij komt het elke keer op geduld, wachten, je bent er bijna, het einde is in zicht etc. neer. Op mijn vraag hoe zij mij op dit moment ziet trok ik de Keizerin. Een kaart die verder veelvuldig valt is Kelken 10.
Zucht... het komt wel..... :D

Leeuwin

@Lizzy,

Gelet op Kelken Schildknaap denk ik dat ze nu nog erg in haar eigen wereldje zit. Ze zal niet gauw iets laten merken nu. Ik heb het gevoel dat zij al gauw iets als overweldigend ervaart, hetgeen zij voelt als die moet altijd haar zin hebben.

Groet van Leeuwin

Lizzy

Ja, zou wel eens kunnen....hmmm, dan moet ik toch een beetje oppassen.

Leeuwin, wat zou jij me adviseren?

Leeuwin

@Lizzy,

Ik denk dat ik in jouw plaats haar even zou laten nadenken, dus met rust zou laten.

Liefs van
Leeuwin

Lizzy

Oh gelukkig! Dat was ik al van plan. Zo voel ik het ook. Geduld. Ik heb al twee jaar geduld gehad, dus nu ook.

Het is ook niet niks.....

Leeuwin

@Lizzy,

Alléén als jij dit wil, kan ik wat kaarten voor je leggen om te kijken wat zij nou zo ongeveer in je ziet en wat juist niet. Mocht het zo zijn dat jij hierover meer duidelijkheid wilt krijgen, wil ik dit graag voor je doen.

Groet van Leeuwin

Lizzy

Leeuwin, daar zou je me een bijzonder groot plezier mee doen! Heel graag.

Ben ook nog heel benieuwd wat ik nou in dat klooster met haar gedaan heb...hihi....

Lizzy

Omdat ik zelf een echt groentje ben, stel ik alleen vragen via eenkaarts- en driekaartsleggingen. 

Voor haar trok ik vandaag Staven Schildknaap ('hoe kijkt zij vandaag tegen mij aan?')
Op mijn vraag 'wat is haar volgende stap?' trok ik de Zon.

Ik heb echter ergens op dit forum ook gelezen dat ik mijn eigen gevoelens en gedachten kan 'projecteren' op een legging? Dan is het helemaal goed als Leeuwin voor mij een legging wil doen.

Leeuwin

Hoi Lizzy,

Het summiere vonkje dat vandaag in haar lijkt te ontstaan (Staven Schildknaap) zal uitmonden in een grote vuurbal (de Zon). Ze zal een volgende stap ondernemen als zij zich weer dicht bij zichzelf voelt staan (de Zon). Dit geeft mij de indruk dat ze snel bang is om uit haar eigen centrum geslingerd te worden maar misschien heb ik dit mis.

Het kan inderdaad zo zijn dat je je gevoelens en gedachten kan projecteren op een legging; dat de wens dus de vader van de gedachte is. Daarom laat ik ook vaak anderen voor mij leggen als ik vragen heb! Ik vind het bovendien heel fijn om gedachten en gevoelens omtrent leggingen met anderen te delen. De muren zeggen namelijk niks terug als je hebt gelegd terwijl je alleen bent.

Nu haar gevoelslegging :)

1. Dit waardeert zij aan jou: Pentakels 3
2. Dit irriteert haar aan jou: Pentakels 2
3. Dit bewondert zij aan jou: Zwaarden 6
4. Dit weerhoudt haar van jou: Pentakels 10
5. Wat trekt haar aan: De Wereld
6. Wat wil zij aan jou veranderen: Staven Koning
7. Welke relatie ziet zij met jou: Kelken 5
8. Wat vindt zij jouw mooiste innerlijke eigenschap: Matigheid
9. Wat vindt zij jouw mooiste uiterlijke eigenschap: Pentakels 4

Ze kan jou als een leider voor haar zien. Hiermee bedoel ik niet leider in bazige zin maar iemand die haar op een subtiele manier de goede (innerlijke) weg wijst (Pentakels 3). Ze merkt dat jij in belangrijke mate respect voor haar toont terwijl jij haar wegwijs maakt. Ik denk dat zij ook wel vindt dat jij veel weet/goede ontwikkeling hebt en niet zomaar wat zegt!
Ik denk dat ze zich soms irriteert aan jouw weifelende kant. Ze zou graag zien dat je wat sneller was in het nemen van beslissingen (Pentakels 2).
Ik denk dat het er met name om gaat om een keus te maken tussen jouw gezin en haar (Pentakels 10). Ik denk ook dat ze jou voornamelijk voor zichzelf wil hebben en het moeilijk vindt om je met je gezin te delen. De reden hiervan is, denk ik, dat onbekend bij haar onbemind maakt en dat geldt bij haar helemaal wat tussenmenselijke relaties betreft. Ik denk dat ze er vanuit gaat dat ze nooit eigen aan je kinderen zal worden. Het kan ook enigszins zeer doen bij haar dat zij zelf geen kinderen heeft terwijl zij die misschien wel graag had willen hebben en dat jij ze wel hebt.
Vooral Kelken 5 geeft mij het gevoel dat ze er bij voorbaat vanuit gaat dat een relatie met jou niet haalbaar is. Ik krijg toch de indruk dat ze over een aantal teleurstelling uit een vorige relatie nog niet heen is.

Ze bewondert je enorme ruime kijk op de dingen en dit geldt zeker niet alleen voor het relationele vlak!! (Zwaarden 6) Ook dat jij een zekere afstand tussen haar en jou houdt.
De Wereld geeft echter een enorme aantrekkingskracht van haar kant aan ;D Voor haar gevoel ben jij in hoge mate jezelf, terwijl zij in zeer hoge mate een facade ophoudt denk ik. Voor mij duidelijk dat jij haar ook op deze manier wegwijs maakt! Je maakt haar zelfs weer heel!! Een hele mooie spirituele opdracht van boven als ik me eens voor een keer vroom mag uitdrukken.

Staven Koning zegt mij wederom dat ze jou helemaal voor zichzelf wil hebben en het kan zijn dat er enige jaloezie van haar kant naar jou toe aanwezig is.

Jouw mooiste innerlijke eigenschap volgens haar is jouw fijngevoeligheid, met rustige reacties haar tot inzicht laten komen en je zelfbewustheid.

Jouw mooiste uiterlijke eigenschap: dat jij je niet laat meeslepen met haar stemmingswisselingen en duidelijk ruggegraat toont als zij vervelend doet.

Ik krijg het gevoel dat je momenteel goed op haar reageert. Geven en nemen zijn nu met elkaar in evenwicht en nu de situatie helaas :( afwachten.

Liefs van Leeuwin

Lizzy

Lieve, lieve Leeuwin, dank voor je prachtige legging en heldere uiteenzetting! Iedere zin, elk woord, klopt als een bus.

Dat van die jaloezie heeft zich vlak voor mijn vakantie afgespeeld. Ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar nu jij het zo schrijft weet ik dat het toch goed gevoeld heb.

Ik heb vaak getwijfeld over 'de wens is de vader van de gedachte'. Een mens kan zichzelf zo vreselijk voor de gek houden. Maar wanneer ik jouw woorden lees, kan ik niet anders dan geloven dat mijn gevoel klopt en dat het realiteit is.

En weet je, het maakt me ontzettend gelukkig. Tranen staan nu even in mijn ogen......

Leeuwin

@Lizzy,

Hierbij zend ik je heel veel liefde :-* , rust en vertrouwen in jezelf, omgeving en de toekomst!!

Liefs van
Leeuwin

Kleintje

Heb n.a.v. dit topic even een vraagje: er wordt hier veelvuldig voor de andere persoon gelegd, die er volgens mij geen toestemming voor heeft gegeven. Ik heb altijd geleerd dat dat (ethisch) eigenlijk niet mag, maar begin nu te twijfelen omdat het n dit topic zo vaak gebeurt?

Carla

Hallo Kleintje,

Dat klopt, zoiets doe je niet zomaar. Leeuwin zal zoiets ook nooit doen (al kan het misschien wel gebeuren dat ze via een persoonlijke bericht afspraken met iemand maakt). Maar in dit geval heb je er denk ik overheen gelezen, ergens op een van de eerste pagina's heeft Lizzy Leeuwin om hulp gevraagd om met haar uit te puzzelen wat er precies speelt. Zie bijv dit bericht.

Een hartelijke groet van Carla