Lenormand kaartjes uitleg.

Gestart door nathalies, juli 29, 2011, 18:55:47 PM

Carla

Hoi Kraai,

Yep, da's ook een mogelijkheid om een legging te tonen, maarrr.. de link is:

http://www.de-lachende-boeddha.nl/lenormand/read_13_cards_for_user.asp?ID=67369C5A-C6D8-4145-B6A1-B9C51E6A0DBB

en vooral dat laatste stukje, vanaf het vraagtekentje, da's een sessie-ID, en ik onderhoud ook een aantal sites die daarmee werken (CatharinaWeb heeft het trouwens ook bij sommige horoscopen), en na OF een x-tijd wordt alles geleegd, OF als er een x-aantal staan. Dus het is hoe dan ook wel tijdelijk. Denk ik.. het is ook niet te doen om ze wel oneindig te bewaren, want het neemt toch ruimte in, en dat is ook eindig. Dus mensen, maar even snel kijken wat Kraai voor legging had  :D

Kraai

Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van 8)

Kreeg netjes een mailtje met de link opgestuurd...

En nu niet allemaal snel gaan klikken he? ;)

Carla

Citaat van: Kraai op juli 31, 2011, 23:35:23 PM
Kreeg netjes een mailtje met de link opgestuurd...

O wat mooi!
Maar stond daar dan niet bij hoe lang je legging online zal blijven?

Ik bedenk me nu, ze zouden het (als ze niet al  teveel bezoekers krijgen, bij CW zou niet kunnen) ook met sessie-id + wat info betreffende de kaartjes in een database kunnen zetten, en dan zo'n pagina on the fly op laten bouwen. Dan neemt het ook niet zoveel ruimte in want alle standaard html is bij zo'n pagina natuurlijk steeds standaard. Wie weet, misschien heb ik wel ongelijk, en blijft het (in ieder geval langere tijd) toch beschikbaar.  :)

Kraai

Geen idee hoe het technisch zit en wat voor tijdsduur er aan zit. Wordt niks over vermeld in de mail...

Gelijk of ongelijk bestaat niet...

Allles wat we doen is goed.

dameblanche

hallo natalie, er zijn heel goede boeken in omloop over de duiding van de lenormandkaartjes.
erna droesbeke en ook christiane renner geven een goede interpretatie weer. de hond geeft aan dat je vanuit een vriendschap wil starten, je zult daarin succesjes boeken maar niet het succes wat je verwacht[dood]
tellen we de zaak op komen we uit aan wolken: er zijn nogal wat blokkades....
liefs db

nathalies

Hoi Dameblanche,

Sorry voor de late reactie, het is mij inmiddels helemaal duidelijk waarom deze legging ging, er is nogal wat gebeurt maar er is toch tevens sprake van een nieuw begin.  :) en het contact is er tevens alleen maar beter op geworden uiteindelijk.

Bedankt voor de tip mbt het boek, ik ga die zeker aanschaffen samen met de kaartjes, ik vind het heel erg leuk om te doen en vooral intressant. Het valt me op dat als ik mijn intuïtie erop los laat het elke keer toch weer uit komt.
En met de hulp op dit forum is het helemaal goed natuurlijk.

Groetjes, Nathalie.