Lenormand kaartjes uitleg.

Gestart door nathalies, juli 29, 2011, 18:55:47 PM

nathalies

Dag allemaal, ik zal mij even voorstellen hier.
Ik ben Nathalie, sinds enkele weken in de ban van de lenormand kaartjes.
Ik ben veel aan het lezen hierover op internet, en denk erover om de kaartjes tezamen met een goed boek hierover te gaan aanschaffen.
Heeft iemand een tip welk boek hiervoor het beste te gebruiken?

Verder heb ik een vraag over een kaartlegging, de vraag werd gesteld met betrekking op het liefdesleven.

Verleden: hond
Heden: Sterren
Toekomst: Doodskist

Nu is het zo dat er inderdaad een vriendschap bestaat (hond) Echter kunnen wij geen of weinig contact hebben door de omstandigheden op dit moment.
Daarom komt het heden de sterren, die toch staan voor succes een beetje vreemd over in de huidige omstandigheden, ook al is er wel contact, alleen per sms dus oppervlakkig in mijn ogen.
Dan de toekomst de doodskist, deze staat voor mij voor een nieuw begin, het einde van deze lastige situatie? Zeker icm de sterren, en gezien de omstandigheden alleen nog maar kunnen verbeteren.
Wat is jullie idee hierover? Ik ben het nog aan het leren en kan wel wat feedback gebruiken.....  ;)

Alvast bedankt voor jullie inbreng, groetjes Nathalie.

Angel

Hallo Nathalie,

Eventjes proberen he. 
Jullie hebben een trouwe vriendschap.  Het is een persoon waar je wel op verder kunt bouwen.  Ik denk dat er ook wel plaats was voor vrolijkheid en toch ook wel een vleugje liefde. 
Er is echter twijfel over hoe het verder moet evolueren en dit brengt toch wel wat problemen naar boven. 
Er moet infeite een nieuwe start genomen worden.  Het is tijd voor een wedergeboorte. 
Ik denk dat je een beetje moet opletten voor mensen die van je willen profiteren op geldelijk gebied.  Er zal een keuze moeten gemaakt worden op gevoelsvlak om vooruitgang te boeken.   

Ik hoop dat je dit een beetje kunt plaatsen.
Groetjes
Angel

Kraai

Ster in het Engels is Star. Duid dit wellicht op een star denkpatroon en blijf je denken in cirkeltjes en moet je hiervan afscheid nemen?

nathalies

Hoi Angel,
Ik geloof dat je heel erg dicht in de buurt zit, wat knap!
Op geldelijk gebied is er zeker één en ander aan de hand.
Verder kwam het in me op, dat de doodskist ms kan wijzen op de situatie van de persoon in kwestie, iemand in zijn omgeving is heel erg ziek.

Groetjes en bedankt. Nathalie

nathalies

Citaat van: Kraai op juli 29, 2011, 22:16:10 PM
Ster in het Engels is Star. Duid dit wellicht op een star denkpatroon en blijf je denken in cirkeltjes en moet je hiervan afscheid nemen?

Hoi Kraai, ik ga hier eens verder over nadenken, het zou kunnen natuurlijk, maar dat ik me hiervan niet bewust zou zijn. Wat ik wel probeer (ik zit in een moeilijke situatie momenteel) is de situatie van een afstand te bekijken en niet mijn gevoel overal in te leggen. Dit is niet altijd makkelijk natuurlijk.
Ik probeer dan voor mijn gevoel van bovenaf de situatie te overzien (net als de sterren van bovenaf naar beneden schijnen)

stargazer

Hallo,

Denk toch dat je moet oppassen, dat je niet te snel je hoofdje verliest. soms zijn dingen niet zoals ze zijn.
Het lijkt erop, dat er zich een situatie in de toekomst gaat voordoen, waardoor je geen kant op kunt voor jouw gevoel.

Ik denk wel dat er momenten zijn geweest, van onbevangen samenzijn. Je prettig voelen bijelkaar.

gr Stargazer

nathalies

Hoi Stargazer, in die situatie zit ik op dit moment, maar dit heeft geen betrekking op de gestelde vraag, en heeft betrekking op de omstandigheden met mijn ex  :-X

Toch vind ik het moeilijk om er een betekenis aan te geven, en hierdoor ga ik dan toch weer twijfelen aan het nieuw begin waar de kist voor mijn gevoel voor staat in deze legging.

Ik heb een legging gedaan met 13 kaarten bij de lachende boeddah, ook hier ligt de doodskist in de toekomst naast mijn pesoonskaart! Deze is in verband te brengen weer met de hond en de weg als ik de bijbehorende beschrijving goed begrijp. Een goede vriend (hond) onze wegen scheiden zich (weg) door een keuze die wij samen hebben gemaakt (het volledig willen mantelzorgen voor een heel erg zieke persoon), echter er is nog contact. Waar de doodskist dan heen lijd, de zieke persoon in kwestie is opgegeven door de artsen, maar de doodskist ligt naast mijn!!! persoonskaart! Ik ben nog niet van plan om te gaan hoor!  :-\ Na de doodskist ligt de heer in de toekomst......

Op plek 9 op mijn pk, ligt de boom, echter wel omringt door de bomen van de ooievaar en de hond.....

Ik krijg de link niet werkend op het forum...

Kraai

een hond is ook trouw.

Ben jij altijd trouw aanjezelf geweest?

Carla

Citaat van: nathalies op juli 30, 2011, 19:01:58 PM
Ik krijg de link niet werkend op het forum...

Hoi Nathalies,

Welke link bedoel je? De link naar de Lachende Boeddha? Ik kan daar geen leggingen vinden..

nathalies

Ja, naar de lachende boeddah, daar naar cursussen en dan helemaal naar beneden scrollen, daar kun je het lenormand spel spelen. erg leuk om het te leren, al denk ik toch dat daar een cursus en een hoop ervaring voor nodig is.  :)

Kraai, ik wilde in het verleden mijzelf weleens vergeten, om aan de verwachtingen van andere te voldoen. Als je dat bedoeld met trouw aan jezelf. Tegen beter weten in...
In de situatie van de gestelde vraag bestaat er voor mij geen twijfel, en ben ik trouw aan mezelf ja.

Ik denk dat we afwachten wat er gaat gebeuren..... het geeft wel stof tot nadenken.

Een fijne nacht allemaal.

Carla

Hoi Nathalies,

Die legging(en) vind je hier  :)

Carla

nathalies

Dank je wel Carla,
Ik wilde mijn persoonlijke legging hier plaatsen om te zien of iemand er iets mee kan, maar dat lukte me niet  :)

Er is vandaag een echt enorme leugen aan het licht gekomen, echt te groot om waar te zijn.
Ik ben enorm belogen en bedrogen, maar weer heeft dat betrekking op de grote boze ex  :o

Ik denk nu dat de uitgekomen legging daarop van toepassing was.

Carla

Citaat van: nathalies op juli 31, 2011, 18:49:03 PM
Dank je wel Carla,
Ik wilde mijn persoonlijke legging hier plaatsen om te zien of iemand er iets mee kan, maar dat lukte me niet  :)

Nee, zoiets lukt nooit, omdat het maar tijdelijk opgebouwde pagina's zijn, als jij er weggaat is ook de pagina weer weg.

Kraai

De link wordt wel bewaard...

Hier mijn legging.

nathalies

Hoi, Ja dat bedoel ik  ;D Ik krijg hem er alleen niet op.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb in de mail, snelkoppeling kopieren, maar hij wilt hem hier niet plaatsen, alleen één die niet werkt.

In de andere situatie is er net ook een hardnekkige roddel boven water gekomen, jeetje wat een leven heb ik zeg! Daar zit ik dan met mijn goede gedrag  :) Ach de mens moet schijnbaar iets te praten hebben he, volgens mij kan er geen tarot kaart tegen op, zelfs dokter phil kunnen we naar een inrichting sturen als hij met mij in aanraking is geweest....... En ik maar mijn best doen om alles zo goed mogelijk te doen.

Wie zou er voor mij een legging willen doen?