Legging voor inzicht

Gestart door Tasha, juli 20, 2011, 22:09:49 PM

Tasha

Hoi lieve mensen,

Ik zie een spannende reis tegemoet, welke veel zenuwen en twijfels bij me te weeg brengt. Ik ga voor het eerst alléén een "kennis" op zoeken en hoewel er een klik is (geweest), ontvang ik de laatste tijd veel tegenstrijdige signalen van hem en berichten in de kaarten. Deze leggingen doe ik met de lenormand op de website, maar het brengt me meer in twijfel dan het me duidelijk inzicht geeft. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn voor mij een legging te doen? Mijn dank naar degene die de moeite wilt nemen.

Met veel lieve en positieve energie, Natasha  :-*

dameblanche

hallo tasha,
heel duidelijk spelen nu twijfels en angsten een heel grote rol en dat laten niet alleen de kaarten ook zien, het werkt ook als een spiegel, jij geraakt zo nog steeds meer verward en in twijfel dat je er op een gegeven moment niet meer uit komt, leg de kaarten dan op zo,n moment gewoon opzij.
dat verschijnsel is normaal, daar heeft iedereen last van omdat je gewoon dan niet vanuit een blanco blad de zaak objesctief kan bekijken.
ik heb hier voor jou even meegekeken en een paar kaartjes getrokken:
kaart 1 de zon, kaart 2 de hond, kaart 3 het kruis, kaart 4 de sleutel, kaart 5 de boom, kaart 6 de vissen, kaart 7 het huis, kaart 8 de heer, en kaart 9 de brief.
je wil natuurlijk die ries gaan maken om zekerheid te verkrijgen, je hebt zeer sterk het vermoeden dat er iets niet in orde is, het kost je ook al je energie en je emoties staan zwaar onder druk, je probeert inzichten te verkrijgen in die vriendschap, die je stabilitiet en zekrheid moet gaan verschaffen.
je zult een verandering moeten gaan doorvoeren, er komt ook een ommekeer.
je zult een beslissing gaan nemen die je gedachten weer zullen gaan ordenen.
het is wel goed om die reis te maken. :-*gr. dame blanche