De Hogepriesteres als relatiekaart

Gestart door madstudios.nl, juli 19, 2011, 09:57:12 AM

Carla

Citaat van: hatsjepsoet op maart 05, 2012, 07:06:32 AM
Hoe kreeg jij het trouwens voor elkaar om die link in je bericht te zetten? Duidelijk dat je een masterlid bent  :D

Oei..  :o
Weleens gehoord van een online help?   :D
Even naar boven scrollen..

madstudios.nl

Hier ben ik weer eens een keer. Kom wel eens op het forum hoor. Maar ben de laatste tijd wat stilletjes... Mijn excuses.
Het had met tweelingzielschap te maken. Nog steeds dus een veelzeggende en prachtige kaart.

Inmiddels zijn we een jaar verder. Een jaar waar alles letterlijk en figuurlijk op zijn kop heeft gestaan. Niets is meer hetzelfde bijna.
Inmiddels zijn we beide ontzettend groeiende. Wat een mooi fenomeen is.
Warme groet,
Madeleine.

janice

Leuk dat je nog even hebt gereageerd !  :)
Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie echte relatiekaart. Wie weet lukt het om de gebeurtenissen van het afgelopen jaar dan beter te plaatsen.
Intuitie is verstand dat haast heeft

hatsjepsoet

Puckje

Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik een man leren kennen via het speeddaten. Ik wilde eigenlijk in eerste instantie niet eens gaan, maar had het gevoel dat ik dat wel moest doen. Eenmaal daar was er op het eerste gezicht niemand die me boeide, totdat hij binnenkwam. We hebben wat geklets in de pauze en later natuurlijk ook een paar minuten aan mijn tafeltje.
Nou krijg je pas de volgende dag een mail of je een match hebt, maar ik bleek die avond al in zijn mailbox te zitten via een datingsite. Hij had me via die weg al een bericht gestuurd.  :D

Om een lang verhaal kort te maken. Alles wat ik uitzoek, blijkt gunstig te zijn om een goede relatie te hebben. Westerse astrologie, Maya-astrologie, numerologie en zo ook onze relatiekaart.
Je berekend die idd aan de hand van elkaars geboortedata.
Voorbeeld:
21-06-1975. 1+2+6+1+9+7+5=31
16-08-1972. 1+6+8+1+9+7+2=34
31+34=65
6+5=11
1+1=2

Onze relatiekaart is dus de Hogepriesteres met als hulpkaart Rechtvaardigheid. Omdat ik hier geen betekenis kon vinden, ben ik verder gaan zoeken en dit is wat ik gevonden heb:

De Hogepriesteres benadrukt het spirituele aspect van een relatie. Zij belichaamt de verbinding met het onbegrensde en vormt een voorstelling van het immateriële, het licht dat voorbij hel en duisternis gloort. Je voelt de diepe zielsverwantschap met je partner en de bijzondere taak die jullie bijeengebracht heeft. De component van het andere geslacht, die ieder van jullie in zich draagt, moet nu niet meer uitsluitend op de partner in de buitenwereld geprojecteerd worden. Indien jullie dit gebied innerlijk tot ontwikkeling brengen, zullen jullie beiden in wijsheid en vrijheid groeien, zodat jullie elkaar als zelfstandige persoonlijkheden tegemoet kunnen treden. Wat jullie met elkaar delen, ontspringt aan jullie innerlijke rijkdom, jullie persoonlijke ervaring. Op deze manier verwerven jullie samen een rijpheid, die jullie naar nieuwe dimensies van het met elkaar delen zal voeren. Ook indien jullie met belangrijke problemen moeten zien klaar te komen, voel je heel diep in je binnenste toch een band, die niet tot het niveau van tijd en ruimte beperkt blijft. Zelfs wanneer de seksuele aantrekkingskracht van je partner afneemt, blijft de subtiele energieband tussen jullie bestaan. Het is mogelijk dat jullie het 'hogere' niveau van je relatie nog niet helemaal in zijn volle omvang beseffen. Het is nu echter een goed moment om je voor dergelijke dimensies open te stellen en hun waarde te erkennen. Kleine relatieconflicten kunnen naar de achtergrond worden gedrongen.

Jullie relatie is zo sterk, dat jullie rustig tijd kunnen uittrekken om je op je individualiteit en onafhankelijkheid te bezinnen. Je moet ontvankelijk worden voor vrij en harmonieus te geven en te ontvangen. Je dient je onbevangen op te stellen jegens relaties met andere mensen. Accepteer dat je niet zozeer door lijden met je partner bent verbonden, als wel dat jullie in wezen veeleer op een kosmische manier bij elkaar horen. De stilzwijgende, onuitspreekbare kennis van je verbondenheid met elkaar voert je naar een niveau van bevrediging dat met een simpel lichamelijk lust-orgasme nooit bereikt zal worden. Vrijheid en vriendschap treden nu op de voorgrond. De vrijheid die je waarneemt bij je partner, vindt haar oorsprong in je eigen vervulling, in de integratie van je mannelijke en vrouwelijke componenten. Neem je nu tijd en ruimte voor jezelf, dan beantwoordt dat aan een diepe innerlijke behoefte. In je alleenzijn geef je op geen enkele manier het samenzijn met je partner op. Je schept eerder nieuwe kracht en innerlijke kennis, die je vervolgens op vruchtbare wijze met je partner kunt delen. Het 'vrij laten' wordt hoe langer hoe meer een 'vrij worden', dat jou en je partnerrelatie omhult. De Hogepriesteres wijst er ook op dat jullie elkaar wederzijds bij de ontwikkeling van jullie intuïtieve vermogens kunnen helpen. Het is mogelijk dat daaruit zelfs een nieuw gemeenschappelijk project voortkomt. Ook in perioden dat jullie door grote afstanden van elkaar worden gescheiden, kunnen jullie langs telepathische weg contact met elkaar houden.

Hoe is het nu verder met hem en mij?
We hebben een leuke eerste date gehad. We hebben verschillende dezelfde interesses. Daarnaast blijkt dat ik zijn neef in de klas heb gehad. Hij heeft alles wat ik in een man zou willen. Kortom ik zie geen problemen om niet hopeloos verliefd op elkaar te worden. En hij straalde van oor tot oor bij het afscheid nemen en wilde snel iets afspreken. Ik had geen enkel gevoel dat het geen vervolg zou krijgen. Ok. Hij had die week nog een andere date gehad met iemand van de speeddate. Kan. Prima. Onze date ging zo goed dat ik haar niet als concurrente zag. Vol vertrouwen in mezelf.
Een paar dagen later vertelt hij me dat hij het super heeft gehad, maar dat hij het gevoel heeft dat die ander beter bij hem past. Hij wilde best nog een date maar vond dat niet fair tov mij. Grootmoedig als ik ben heb ik hem veel succes gewenst en gezegd dat hij mijn nummer heeft mocht het niets worden, maar van binnen doet het pijn.
Heel veel onbegrip, omdat alles leek te kloppen. Toch heeft het me al wel spiritueel inzicht gegeven. Ik heb namelijk grote problemen met hechting. Mijn verlatingsangst was weg, maar is een paar weken geleden door het verlies van mijn hondje weer aangeraakt. Nu heb ik de kans om die er definitief uit te gooien. Aanstaande woensdag ga ik naar een vriend die healer is om het patroon er uit te halen. Deze vriend is bovendien ontzettend goed in het aanvoelen en kan enorm goede readingen geven. Voor de afwijzing voelde hij dat er zelfs een huwelijk inzat. Nu mijn patroon weer meespeelt, is dat weg. Hij heeft me geholpen om het patroon te herkennen. Bovendien zegt hij, als jullie zielen een verbond hebben ( wat volgens hem echt zo voelde) komt hij terug zodra jij het patroon er uit hebt gehaald. Ik ben benieuwd. In ieder geval merk ik dat ik nu mijn gevoel niet kan vertrouwen, omdat het niet helder is vanwege het patroon.
Ik heb mijn verhaal hier gedeeld zodat anderen er misschien ook iets aan hebben. Mocht iemand nog inzichten hebben voor mij. Ze zijn welkom.  :D