Dagvoorspelling. Hulp bij intepretatie

Gestart door mamabeau, juli 18, 2011, 13:56:58 PM

mamabeau

Ik heb een legging gedaan met drie kaarten een dagvoorspelling.
Begin van de dag / het thema van de dag / het einde van de dag.
Dit waren de kaarten.

Schip   de ruiter    het boek.
 

Nu lees ik het zo.

Ik krijg nieuws wat een verandering aangeeft. Het boek zegt dan iets over een geheim bericht. Dat kan ik eigenlijk niet goed plaatsen.

Nu is het zo dat mijn dochter na de vakantie naar school gaat en dat ze in een groep is geplaatst waar ik het niet mee eens ben. Morgen krijg ik waarschijnlijk te horen of ze in een andere groep komt.
Kan het hier betrekking op hebben en is dan het nieuws positief. Als ik zo de kaarten bekijk wel. Het schip is een positieve kaart. Wat ik jullie mening?


mamabeau

lauresse

Ik zou zeggen : het centraal thema is dat je een bericht verwacht, wat met gevoelens te maken heeft, maar dat je nog even geduld moet hebben omdat je nog niet weet wat het resultaat of de uitkomst is.

groetjes L

Shazia1961

#2


tel je deze 3 kaarten bij elkaar op:
het Schip is kaartnummer 3 + de Ruiter kaartnummer 1 + het Boek kaartnummer 26 = 30 wat gelijk staat aan kaartnummer 30

zie: http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,3745.0.html

oplossing voor een groot probleem(mogelijk is de oplossing al onderweg naar jou toe, bv. door post).
waardoor er een einde komt aan een moeilijke periode.
geluk, vooruitgang, hulp die je krijgt of ondersteuning ivm iets.

lijken mij inderdaad positieve kaarten.

Een goed bericht wat je thuis kan verwachten.
Slagen van iets na bepaalde zorgen of onzekerheid.
Een positieve verandering door hulp van iemand met een bepaalde functie(in dit geval door iemand die over het probleem vanwege overplaatsing naar een andere groep gaat).
Een wens zal onverwachts in vervulling gaan.

groetjes Shazia

mamabeau

#3
Citaat van: lauresse op juli 18, 2011, 17:15:50 PM

Dit klopt helemaal. Ik verwachtte inderdaad die dag het nieuws. Maar heb nog niks gehoord, ze waren er nog mee bezig.
Aan welke kaarten en of combinaties kun je zien dat je nog niet weet wat het resultaat is.

Mamabeau

mamabeau

#4
Citaat van: Shazia1961 op juli 18, 2011, 19:59:46 PM

Dus dan krijg ik binnenkort goed bericht te horen.

Ik hoop het.

Mamabeau

dameblanche

#5
hallo mamabeau,
het schip geeft aan wat er op je toe komt,
de ruiter geeft a aan dat het heel wat beroering heeft, je bent er veel mee bezig je gedachten, en dat wordt ook aangegeven, draaien en beetje 24 uurs diensten.
er is iets jou niet duidelijk, er wordt iets verzwegen voor je en dat geeft het boek weer aan.
prasat er duidelijk over want je kunt ondersteunig verwachten op dat gebied, maar wees open doe een boekje open als het ware...
gr dame blanche

lauresse

#6
Citaat van: mamabeau op juli 19, 2011, 09:39:37 AMDit klopt helemaal. Ik verwachtte inderdaad die dag het nieuws. Maar heb nog niks gehoord, ze waren er nog mee bezig.
Aan welke kaarten en of combinaties kun je zien dat je nog niet weet wat het resultaat is.

Denk intuitie naar de kaarten toe. Ben blij dat ik goed zat.
Groetjes Lauresse