wie wil voor mij een legging doen ivm werk

Gestart door cor, juli 18, 2011, 11:52:06 AM

cor

hallo,

ik ben 34 jaar en heb 2 kinderen, ik zoek al heel maand jullie naar werk en zal blijven zoeken door brieven te versturen.
kan iemand me zeggen of dat ik werk zal hebben voor begin septemper.

groeten, cor

dameblanche

hallo cor, ik heb hier een 9 legging m.b. v. de lenormandkaarten getrokken voor je;
als uitgangspunt heb ik het maantje genomen, als kaart 1 komt het boek, kaart 2 de wolken, kaart 3 de ooievaar, kaart 4 de zon, kaart 5 de sleutel, kaart 6 het hart, kaart 7 de hond, kaart 8 de ruiker, en kaart 9 de tuin.
nu wat wil dat zeggen voor je:
heb je in het verleden een studie gevolgt, of direct onderzoek gedaan wat voor werk daadwerkelijk bij je zou passen, in ieder geval heb je een oplossing hiervoor proberen te zoeken om passend werk op de arbeidsmarkt te gaan zoeken. wel hangen er wolken boven je hoofd, het is moeilijk om op vandaag ook nog eens passend werk te willen gaan verrichten, daar komt ook nog eens bij dat je fexibel inzet-baar moet wezen en dat kan niet altijd met 2 jonge kids.
die moeilijkheden en ook het je flexibel te moeten blijven opstellen is echter van lange duur.
er komt wel een verandering op je pad.
als advies geef ik je hierbij mee, breidt je sociale netwerken uit, blijft niet bij de pakken neerzitten, blijf optimistisch en blijf rondkijken.
er komt wel wat op je pad, maar dat heeft ook eigenlijk weer een tijdelijk karacter, maar je bent teminste van de straat om het maar zo te noemen
heel veel succes, ik zal voor je duimen.
liefs dame blanche

cor

hello damblanche,

ik ben juist gedaan met studie eind juni maar moet verder begin septemper, maar met het financieel zit ik niet goed. daarom wil ik gaan werken, maar als er niets komt voor septemper ga ik verder studeren.
maar ik blijf werk zoeken.

wat bedoel je met tijdelijkk karakter, dat het niet lang duurt?

veel liefs cor

Shazia1961

hallo Cor,

ik wil jou graag helpen, zou je dan 3 kaarten willen schudden uit de speelkaarten(uitleg zie link hieronder):
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,3745.0.html

groetjes Shazia

cor

hello shazia,

zie hier legging van 3 kaarten

31 zonne
29 vrouw
19 toren

veel liefs cor

cor

hello,

ik heb hier in de site ook nog een kaart getrokken ivm met mn vraag over werk
en trok een anker, mischien zie ik of wil ik alles positief zien.

veel liefs cor

Carla

Door het terugzetten van een back-up waren de volgende berichten verdwenen:

cor
Re:wie wil voor mij een legging doen ivm werk
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 24, 2011, 14:59:03 »   

hello allemaal,

ik heb vrijdag een test afgelegd ivm werk, er ontbreekt nog documenten van de school waar ik les volgde helaas is de school toe tot eind augustus, pas dan kan de conculente mij presenteren als de nodige documenten binnen zijn, dan pas als de bedrijf mijn cv en testen goed vindt.

maar volgende week heb ik nog 2 testen bij verschillende gewoon testen en dan nog maar pas zien,

wat denken jullie ervan.

veel liefs cor

=======

dameblanche
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 24, 2011, 20:18:31 »   

Citaat van: cor op Juli 18, 2011, 22:41:07
"ik heb hier in de site ook nog een kaart getrokken ivm met mn vraag over werk
en trok een anker, mischien zie ik of wil ik alles positief zien."

als je deze kaart als toekomstige belofte krijgt kan hij wijzen op geluk en succes.
krijg je deze kaart als advieskaart, kan dat een waarschuwing zijn dat je meer stabiliteit en zekerheid in je leven moet gaan opbowen, je mist het rustpunt omdat je niet presies weet hoe het allemaal gaat lopen, het brengt je angst en onzekerheid en dat versnippert je energie.
liefs db

========

cor
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 24, 2011, 21:37:14 »   

dag dameblanche,

ik zoek werk en moet mijn studie annuleren, ik weet ook niet hoe het verder zal zijn,
en als ik nog geen werk heb en mijn studie heb afgelast, wat nu?
ja het vreet me. hopelijk zal ik werk hebben.

veel liefs