Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Jij mag 't zeggen

Gestart door happyme, juli 17, 2011, 21:53:41 PM

happyme

Julia :)

Klopt wel deels, ik moet keuzes maken. Maar ik geloof niet dat ik echt opensta voor de steun vanuit mijn omgeving. Wel twijfel ik soms aan wat ik aan het doen ben, sta ik open voor wat er op mijn pad komt of interesseren dingen mij gewoon niet meer. Misschien moet ik dat nog kiezen, ik weet het niet.

Kus,

happyme

.....weet je wat ik hier zo bizar aan vind. Vorige jaar, ongeveer, leek ik alles te hebben wat ik wilde. Nu lijk ik het allemaal niet meer te hebben en dan vraag ik mezelf waarom. Onzin natuurlijk. Want wat heb ik dan eigenlijk gehad, materie is leenbruik, misschien.

Als een zombie voel ik mij soms, ook als ik rondloop buiten. Alsof ik er niet helemaal meer ben. Wel vind ik dat ik er steeds knapper op word. Goed, een knappe zombie dan.

Als mijn haar lang genoeg was dan zat er nu een vlecht in, haha. De toren.

Carla

Citaat van: Fatin op juli 29, 2011, 21:31:10 PM
Als mijn haar lang genoeg was dan zat er nu een vlecht in, haha. De toren.

Rapunzel   :-*

Kraai

of maak er een evenwichtige zonnevlecht van.

Een goed ontwikkelde zonnevlecht of Manipura-chakra zou op emotioneel vlak de vorming van een sterk ik-gevoel stimuleren, wat nodig is om zelfverzekerd en doelgericht door het leven te gaan.

Een te sterk geladen chakra zou echter leiden tot machtswellust, jaloezie en overdreven ambities.
Een gebrek aan energie daarentegen wordt echter geassocieerd met meer onzekerheid, ongerichtheid en zelfmedelijden.

Pink

Lieve Fatin,

Omdat mijn waarneming sinds mijn ongeluk niet altijd even helder is en ik niet in mijn eigen omgeving verblijf, duik ik op dit moment niet al te veel in andermans dromen. Maar die van jou bleef hangen.

De ruimte staat volgens mij voor het leven zelf en de manier waarop jij hier invulling aan geeft. De drie vrouwen vertegenwoordigen volgens mij jouw Heilige drie-eenheid.

Je hoger zelf gaat jouw levensopdracht halen op de bovenste etage.
Je vrouwelijk deel (Anima en Yin) keert zich naar binnen en wil rust. Het vrouwelijke voedt ons (het restaurant)
Je mannelijk deel (Animus en Yang) geeft vorm aan de opdracht, presenteert en stelt zich voor (het visitekaartje). Dansen is natuurlijk de ultieme vorm van expressie (de balzaal).

Onze manifestatie is op haar mooist als Animus en Anima in eenheid vanuit het Hoger zelf opereren. Kan hetgeen je voor je gevoel verbergt, je ervan weerhouden om de verbinding tussen beiden tot stand te brengen en volledig in je kracht te gaan. Stralend en onafhankelijk.

Pink

happyme

:)

happyme

Wat waanzinnig goed uitgelegd ik ben blij dat je toch de energie hebt opgebracht.

Creativiteit Pollock. Ik weet niet waarom ik aan de schilder moest denken of misschien moest ik aan de acteur denken die de film zelf geregisseerd heeft. Denk namelijk al een tijd aan een film regisseren...

Citaat van: Pink op juli 29, 2011, 22:51:06 PM
Kan hetgeen je voor je gevoel verbergt, je ervan weerhouden om de verbinding tussen beiden tot stand te brengen en volledig in je kracht te gaan. Stralend en onafhankelijk.

....maar ik ben zo kwaad op mezelf voor wat er in het afgelopen jaar gebeurd is dat ik eigenlijk niet verder werk aan mijn dromen.

Citaat van: Pink op juli 29, 2011, 22:51:06 PM
De ruimte staat volgens mij voor het leven zelf en de manier waarop jij hier invulling aan geeft.

Dat is het, het is maar de ene kant, ik ben namelijk ook aan het bloeien op m'n 30ste.

Dank je wel :)