Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Jij mag 't zeggen

Gestart door happyme, juli 17, 2011, 21:53:41 PM

happyme

Dag allemaal,

Vannacht had ik een droom, waar ik mij dit nog herinner;

Ik lijk wel te reizen en dan zit ik in een groot balzaal, maar het is een restaurant. Weet niet of ik met die twee meiden samen was, ik denk nu aan een kantine of buffet uit een vorige droom staand in de rij wachtend, maar kan de meiden ook daar ontmoet hebben.

Ik voel dat ik iets aan het uitzoeken was en liet de twee meiden achter, toen ik de tafel op de bovenste etage op mijn verzoek aannam.

Zeg ik tegen de serveerster dat ik er voor de rust wilde zitten. Daar reageert het personeel op met de vraag wat ik er kom doen. Dat wordt mij vaker gevraagd in de droom, bijvoorbeeld in het hotel. Terwijl ik mijn visitekaartjes uitgeef deel ik het verhaal uit dat ik er niet ben om te verkopen, maar om te leren en te zien wat er speelt, mensen te ontmoeten enzo. Voelt aan als de periode van de beurs, misschien wel de franjes er omheen. Maar toch voelt het alsof ik de reden waarom ik er ben verberg. Valt mij op hoeveel aandacht er naar mij uitgaat.

Carla

Door het terugzetten van een back-up waren deze berichten verdwenen:

Lana
Re:Wie zal 't zeggen
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 25, 2011, 10:36:08 »   

Hoi Fatin,

Wordt door die verschillende dromen in één topic wat door elkaar geschud en in verwarring gebracht. Ik hou me even vast aan je eerst beschreven droom. Ik vind de cijferreeks 3999 heel erg mooi klinken. Hoe je het ook berekent er komt wel weer een 3 in voor. De drie is volgens mij een heilig getal. Kun je weer verdelen in 1 en 2.

1 is de magier
2 is de hogepriesteres.
3 is de keizerin.

Kan ik het vrij vertalen met: Er is iets vanaf het Al in het stof gekomen. Op vier gebieden moet je in het reine komen om weer een stapje verder te komen in je ontwikkeling. Je hebt vier getallen gekregen. Drie daarvan zijn een negen. Is het afrondingsgetal.  De magier heeft op zijn tafel alle vier de ingredienten liggen. Meestal is er 1 die minder aandacht van je heeft gekregen of waar je nog verder aan moet werken om het geheel te kunnen afronden.

De volgorde is volgens mij (algemeen):

1 pentakels
2 staven
3 bekers
4 zwaarden.

Het eerste cijfer was een 3. Kan het kloppen dat waar jij mee bezig bent ( in je ontwikkeling) dat je dat niet wil accepteren hier op aarde? 

Nou verder ben ik nog niet gekomen met mijn gepuzzel. Wie kan het aanvullen?

Groet Lana.

===========

Kraai
Re:Wie zal 't zeggen
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 25, 2011, 11:50:42 »   

Lieve Fatin,

Wat jij weet, voelt en meemaakt is zo complex. Zoals Lana het al aangaf geef je zoveel informatie van je innerlijke beleving dat het moeilijk wordt om hier een rode draad uit te halen. Om toch een poging te doen omarm ik je innerlijke beleving en laat er mijn licht over schijnen...

W I J

Wie zal het zeggen?

Zijn 4 woorden

de getallenreeks

3336

433364
76691
  4371
   718
    89
     8

8 Saturnus, lessen van leven, religieuze en financiele zaken, beperkingen, teleurstelling

Dit is een innerlijk emotioneel confronterend en omvormend getal dat het ruime potentieel aan krachten wil omgezet hebben in een doorgedreven zelfrealisatie.

Die stuwende krachten zetten aan tot het met een niet aflatende inzet streven naar maximale resultaten en prestaties van formaat.

Dwingt de energetische lading van dit getal tot het aanpakken van serieuze uitdagingen die men op eigen kracht zal moeten realiseren, dan wekt het inderdaad serieuze ambities.

Men zal de eigen kracht voortdurend moeten bewijzen, en dit vaak tegen de stroom in.

De Kracht
   die je ontbreekt,
de Kracht die je opbreekt,
de Kracht die je opsteekt,
de Kracht die je beweegt,
        spreekt

happyme

Lief Lana,

Heel eerlijk, ik vind dat je er iets mooi van hebt gemaakt en ik ben er heel blij mee. Zo blij zelfs dat ik het bewaren ga. Ben het met je eens dat ik iets niet geaccepteerd heb, ik schrijf het zo want sinds zaterdag gaat het al veel beter en voel dat uit mijn begrip nu acceptatie komt.

Het lijkt op meerdere dromen, maar dat zijn ze niet, het is een vervolg op elkaar, als het ware in delen verteld.

Trouwens er zat toch een zes tussen...... drie en negen. Omdat ik hier over twijfelde schreef ik het niet, maar het spreekt zelfs een beetje voor zich.

Misschien laat je nog eens lezen wat je hier over denkt, stel ik zeer op prijs.

happyme

:D

IKKE***)

Hoi Fatin,

Wil even van je weten of de getallenreeks nu 36999 wordt of 3699? Kan ik even verder puzzelen.

Lana

happyme

Hi Lana,

Dit is wat mij aanspreekt aan jouw manier van werken, ik las de vertaalslag naar de kaarten en dan met een unieke aanduiding in verband geplaatst.

Dus hoeft het ook geen droomuitleg te zijn, ik zie het wel per onderdeel van de droom. De cijfers;

3
66
999

Dat moest het volgens mij zijn ;)

Kraai

Citeer
           W I J
Citaat van: Fatin op juli 26, 2011, 10:08:26 AM
Hoe slaat het woord (of betekenis) wij op de droom?

Dat wij samen proberen onze antwoorden proberen te vinden

Maar dat maakt eigenlijk niets uit want hoewel ik wel  begrepen had dat je hier het voorbeeld uit T ARO T hebt gebruikt klopt het niet...

Geweldig, deze link had ik zelf nog niet gemaakt. Dank u :)

Ja, dan denk ik dit heeft toch niets met de droom te maken!

Dan denk ik het ook niet ;)

De uitleg gaat dan over het cijfer 8, maar daar kom ik niet op, volgens de methode.

?

Een blamage van mij, ik zag um ook :(

Toch was het lief bedoeld  ;D

Kraai

en idd het moet t zijn en levert een 3 op, althans als ik het nu wel goed doe ;) ...

wie zal t zeggen

4

433164
76471
4128
531
84
3

Het systeem wat ik (probeer) te gebruiken is is het Abracadabra systeem...

happyme

Citeer
Toch was het lief bedoeld  ;D

Kijk, daar heb je mij altijd mee :D goed werk.

happyme

Citeer
Abracadabra

Kijk, dit past volgens mij wel goed bij de droom. Ik denk dat ik het onderdeel maak van de uitleg van de droom. Dank je!

Kraai

ABRACADABRA
  BRACADABR
   RACADAB
     ACADA
       CAD
         A
       CAD
     ACADA
    RACADAB
  BRACADABR
ABRACADABRA

Fatin

151
66
3

happyme

Lief Lana,

Mag ik je bedanken, geloof dat ik het begrijp ;)

Ook aan lief Kraai,

Dank je wel!

Liefs,

IKKE***)

Dank is niet nodig, met liefde gedaan.

Maar euh... wat Kraai en ik hebben uitgepuzzeld is volgens mij nog maar het begin. Kraai gaf inzicht met zijn berekeningen wat je wilde weten, wilde uitzoeken. Stapje verder zijn de getallen (die kreeg je namelijk op 2 manieren binnen en dat geeft voor mij aan dat het een belangrijke boodschap is) en zo kun je volgens mij steeds verder tot de essentie komen, steeds refererende aan je vraag.

Kan natuurlijk dat het kwartje gevallen is dan hoeven we niet verder te kijken.

Lana.

happyme

Lana,

Oke, leuk! Ben benieuwd wat je ervan maakt :)

Ik geloof je als zegt dat je dit met liefde doet. Toch bedankt en neem de tijd.

Liefs,
Fatin  ;)

IKKE***)

Hoi Fatin,

Even een stukje verder puzzelen. Viel me op dat Kraai je naam in getallen heeft geplaatst

151
66
3

Keek ik even naar de cijfers die jij hebt doorgegeven dan is er iets opvallends.

999
66
3

Volgens mij probeert men uit alle macht je te helpen middels een boodschap in je droom. Terecht heb je volgens mij het gevoel dat de dromen bij elkaar horen. Mijn ervaring is dat je deze dromen krijgt als je de boodschap niet oppikt of niet in je dagbewustzijn krijgt.

Tot zover voorlopig.

Lana