Wil iemand mijn grote legging proberen te duiden?

Gestart door lauresse, juli 17, 2011, 17:12:41 PM

lauresse

hallo ik heb een grote legging gelegd voor mijzelf. Als iemand het eens even wil proberen voor mij? Zeer welkom.

Lelie - Kruis - Ooievaar - Huis -Heer - Wolken - Brief - Boek - Hart

Vogels - Klavers - Zeisen -Anker - Boom -Sleutel -Beer - Roede - Slang

Ring -Kind - Vissen -Schip - Hond - Ruiker - Doodskist - Maantje -Weg

Berg -Muizen -Dame - Ster - Ruiter -Tuin - Toren - Zon - Vos

Dank jullie voor enige reactie
L

Shazia1961

Hallo Lauresse,

ik wil mij er wel aan wagen, maar wil van jou dan graag jouw sterrenbeeld weten.
Misschien zit je met een vraag ivm een bepaald onderwerp, dan kan ik er tijdens het duiden van de kaarten extra alert op zijn ;)

groetjes Shazia

dameblanche

ik zal een poging wagen, maar goh lauresse een heel verhaal, laa ik de belangrijkste punten even opnoemen:
het feit dat je onderin de legging ligt geeft aan dat je eigelijk alles een beetje boven het hoofd is gegroeit, kortom je ebt er weinig grip op.
in het verleden zijn er problemen in relaties geweest, openheid hierover heeft je doen besluiten er ook een eind aan te kunnen maken.
die openheid heeft je echter ook veel emoties en tranen gebracht, e bent een emotioneel en gevoelig iemand, ook spiritueel  geintresseert, vooral veel haal je via internet, maar besef wel dat je niet alles voor zoete koek moet slikken.
ik heb ook het gevoel, ik weet je sterrebeeld niet, maar je bent ook enigzins beinvloedbaar, vooral als je niet al te vast in je schoenen staat.
er dat gaat er op dit moment op je af komen, je gaat minder goed in je velletje zitten, of wel je hebt een tekort aan energie wat zich vooral uit in [over]vermoeidheid.
je gaat kappen met een man die zich niet goed kan uiten, het zit in zijn systeem.
je wil er wel vanalles aan doen om hem tehelpen, maar ik heb het sterke vermoeden dat niets helpt.
hij zegt n.l. niet wat hem bezig houdt en wat hem dwars zit.
er zit hier ook een boodschap in:
wees voorzichtig met ingaan op uitnodigingen, er steekt een addertje onder het gras
ik hoop dat je hier iets mee kunt, gr. dame blanche

lauresse

Hoi Dameblanche
Dank je wel , verrassend kan mijzelf er niet helemaal in terug, maar vind het leuk dat je een poging gedaan hebt. Staat mij dus nog iets te wachten.
Groetjes L

lauresse

Voor Shazia
Ik ben een begin januari type.
Groetjes Lauresse