uitleg gevraagd bij mijn lenormand legging aub

Gestart door yuklom, juli 13, 2011, 14:37:21 PM

yuklom

ik deed gisteren een legging met als vraag of er in de toekomst een relatie komt met die bepaalde persoon
kan iemand mij helpen met de interpretatie aub;

lelie

sleutel                    tuin                    hart

ruiker         ring                       anker(PK)             weg        klaverbladen

maantje                  heer                   hond

ster

dameblanche

hallo yukom,
het anker heeft hier een zeer goeie plek in je legging, het geeft nu nog aan dat je wat angstig en onzeker [maantje] bent betreffene die relatie, maar er komt wel degelijk vertrouwen hierin.
in het nabije verleden heb je min of meer je realties in de ijskast gezet, je hebt als het ware ff afstand gecreeert, teneinde zelf weer een beetje op adem te kunnen komen.
dit werkt als een sleutel om weer in je harmonie te komen en ook ga je weer je neus buiten de deur steken.
tollerantie en ook geduld moet je echter hebben bij die betreffene persoon, je twijfels groeien daar enorm bij.
toch hoef jij je geen zorgen te maken daarom trent, het anker en het hart wijst erop dat een prille liefde in aankomst is,  nu nog heb je vriendschap met die persoon, maar hat hart, het anker en de lelie geeft aan dat vroendschap en liefde zeer goed samen kunnen gaan. de hond en het anker wijst erop dat het ook een liefde van lange duur kan zijn.
maar gooi je twijfels van je af, kijk naar het anker. :-* dame blanche

yuklom

hoi dameblanche
bedankt voor je uitleg, ben benieuwd hoe het verder zal lopen, ik wacht gewoon af
Het klopt dat ik mij de laatste tijd wat heb afgeschermd voor relaties door slechte ervaringen die vrij recent zijn gebeurd;
ik heb deze nieuwe man ontmoet op mijn verjaardag en vond het een heel bijzondere ontmoeting. Het probleem is echter dat hij een relatie heeft , die weliswaar volgens hem niet goed verloopt maar die mij er toch van weerhoudt  om verder contact te zoeken.
Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor eventuele problemen en laat de beslissing aan hem of hij mij nog wil zien of niet.
Denk dat dit het beste is in deze situatie, wat denk jij hierover?

lauresse

Hoi Yuklom,
Er is in je omgeving plaats voor een verbintenis, de oplossing komt en het zal je geluk brengen.
De weg naar je hart staat open voor trouwheid, dat brengt geluk.
Zie een man in jouw buurt, maar of het de man is die jij bedoelt weet ik niet.
Lauresse.