Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Zwemmende koeien

Gestart door Leeuwin, juli 12, 2011, 12:28:06 PM

Leeuwin

Ik sta op een brug, het is hoogwater. Ik wil vanaf die brug in het water springen maar er liggen een paar koeien vlak onder die brug, klaar om te zwemmen. Ik zeg tegen die brugwachter 'ik wil best springen maar ik spring zo bovenop die koe en dat wil ik echt niet (was bang dat ik dat beest pijn deed). De brugwachter helpt mij om naast die koeien te springen, die overigens goed konden zwemmen.
Als ik eenmaal in het water ben dan zwem ik naar de andere kant van die sluis. Eén van die koeien zwemt mij achterna, hetgeen ik absoluut niet als dreigend beschouw maar als een puur natuurlijk iets.

Groet van Leeuwin

Julia

Al het goeie komt van Melkunie koeien  ;D

Lieve Leeuwin, ik ga me over je droom buigen .

Liefs, Juul

Julia

Lieve Leeuwin,

Je staat op een emotionele (hoogwater) overgangsperiode (brug) in je leven. Je wilt van de brug afspringen wat duidt op dat je ergens voor durft te gaan. Je zou ook kunnen zeggen dat je een sprong in het diepe (hoog water = diep water) wilt nemen.

Je droom laat verbanden (verbinding = brug) zien tussen jezelf en waar je bang voor bent. De koe staat symbool voor je moederlijke gevoelens. Je wilt de sprong wel wagen maar je wil je overwegingen, je bedenkingen (herkauwe(r)n = koeien) geen geweld aan doen. Zo zwart-wit is het nog niet voor je.

Je krijgt hulp van de brugwachter. Hij opent of sluit niet de sluis/brug voor je, maar helpt je om naast die koeien te springen. Eenmaal in het water zwem je naar de andere kant van de sluis. Een sluis kun je zien als een tussenfase, de verbinding tussen twee delen die je kunt afsluiten of openstellen.
Eén van de koeien zwemt je achterna. Zij kan goed zwemmen, waarmee ze laat zien dat ze er klaar voor is om naar dat doel toe te werken (zwemmen). Ze zal niet verdrinken. Jij ziet haar niet als bedreigend, maar als een puur natuurlijk iets. Als het op je (water)pad komt ben je niet bang voor een eventueel moederschap.

Lieve groet, Juul  :)

Leeuwin

Hoi Julia,

Ik zit zeker in een overgangsperiode in mijn leven. De Toren viert momenteel bij mij hoogtij. Het is nu echter nog niet zo duidelijk wáár de vernieuwing komt, zo zwart-wit is het inderdaad nog niet voor mij. Ik heb namelijk verschillende mogelijkheden. Ik neem liever een sprong in het diepe want dat afwachten is weleens vervelend hoor!

Die sluis duidt op een stukje karma van mij wat ik momenteel aan het afsluiten ben. Ik heb het gevoel dat dit deel is uitgewerkt en als het nieuwe in mijn leven komt begint er weer een nieuw stukje karma. Nu je over dat moederschap begint: laatst nog had ik een bijzonder beeld van een tweeling.

Lieve groet van Leeuwin

Julia

Bij nader inzien....

De koeien kun je ook zien als familie/gezin (kudde) waarbij je je geborgen en veilig kunt voelen. Waar je niet het gevoel hebt te zullen "verdrinken" Dat hoeft niet persé met kind te zijn!
Het kan wellicht ook duiden op een relatie. Je kunt ook moederlijke gevoelens voor je zelf en een partner hebben. De behoefte hebben om voor elkaar te zorgen  :).

Leeuwin

Hoi Julia,

Ik vrees dat dit niet voor mijn eigen familie geldt want daar heb ik al jaren niet zo'n heel goed contact mee. Voor mezelf heb ik die moederlijke gevoelens niet maar wat niet is kan misschien nog komen. Wel vind ik in een relatie zorgzaamheid belangrijk.

Liefs van Leeuwin

Julia

Hai, ik bedoelde niet je gezin/familie met je vader en moeder. Maar je eigen gezin (dus jij en partner). Ook zonder een kind of kinderen is dat je "familie/gezin"  :) Liefs, Juul

Leeuwin

Hoi Julia,

Het is zo zwart-wit nog niet voor mij. Ik moet dus nog afwachten...en wachten duurt weleens lang :P

Liefs van Leeuwin