Verleden - Heden - Toekomst met Tarot?

Gestart door lauresse, juli 11, 2011, 12:26:07 PM

lauresse

Hallo

Wie kan een verklaring geven voor drie kaarten die ik getrokken heb voor verleden - heden en toekomst met Tarot?

Ben echt benieuwd.

dameblanche

hallo lauresse, welke kaarten heb je dan getrokken?
liefs dame blanche ???

lauresse

Citaat van: dameblanche op juli 11, 2011, 12:39:06 PM
hallo lauresse, welke kaarten heb je dan getrokken?
liefs dame blanche ???
Sorry was dit net even vergeten:
Pentagrammen VIII voor verleden
Staven VI voor heden
Zwaarden Koningin voor Toekomst.
Dank je wel

Leeuwin

Hoi Lauresse,

Het lijkt wel of je in het verleden een aantal moeizame contacten/relaties hebt gehad. Met een aantal van die contacten is het nog goed gekomen (Staven 6) maar met een aantal ga je breken (Zwaarden Koningin)

Groetjes van Leeuwin

lauresse

Hallo
Zou wel een beetje kunnen kloppen ja. Dank je wel.
Lauresse

dameblanche

tja lauressa, zonder kaartjes kun je idd niks hihi,
pentagrammmen 8 kan voor jou staan dat je in het verleden een hele hoo[ hebt geleerd, de 6 pentagrammen hangen aan de levensboom en de 2 andere pentagrammen zijn de door schade en schande toegevoegde leer elementen in je leven, kortom je bent door schade en schande wijs geworden.
het heden wordt weergegeven door staven 6, je hebt hard gewerkt om wat evenwicht aan twe brengen in je leventje.
zwaarden koningin voor de toekomst: je bent een schrandere en nuchtere vrouw, maar laat je niet beinvleoden, blijf bij beslissingen vooral bij jezelf, anders zijn je lessen voor  niets geweest.
ik hoop dat je hier iets aan zult hebben, gr. dame blanche

lauresse

Dank je wel voor de mooie uitleg. Ik hou dit in gedachten.
Lauresse

Kraai

Je drukt je gevoelens teveel naar de achtergrond en bent teveel op zoek naar zekerheden. Welke structuur mis je in het leven? Stap in de realiteit en ontnuchter. Het verwezenlijken van je wensen kun je doen door jezelf geen illusies meer te maken. Draag je verantwoording, sla spijkers met koppen en concentreer op dat wat aanwezig is.

lauresse

Waw dit is recht voor de raap, maar wel heel mooi en ontnuchterend. Dank je wel, ik hou dit in gedachten om verder te gaan met mijn leven.
Lauresse