zou iemand voor mij een liefdeslegging willen doen?

Gestart door ladybird, juli 07, 2011, 22:39:53 PM

ladybird

Ik zie hier op t forum dat er door mensen word gevraagd om een legging te doen. Zou iemand dat ook voor mij willen doen? Ik ben namelijk heel benieuwd wat hier uit komt  ;)

Shazia1961

Citaat van: ladybird op juli 07, 2011, 22:39:53 PM
Ik zie hier op t forum dat er door mensen word gevraagd om een legging te doen. Zou iemand dat ook voor mij willen doen? Ik ben namelijk heel benieuwd wat hier uit komt  ;)
hoi

je maakt het ons zo wel moeilijk hoor door helemaal geen informatie te geven ;)
misschien wil je eens vertellen waar de vraag over gaat of tenminste in welke richting.
ook zou ik graag jouw sterrenbeeld willen weten :)

groetjes Shazia

ladybird

Hallo Shazia

Mijn sterrenbeeld is Waterman.

Wat ik wil weten is of er binnekort iets te wachten staat op liefdesgebied. Ben op dit moment vrijgezel.. Heb wel iemand op t oog, maar ben bang dat dat niks gaat worden.

Hoor graag van je...

Groetjes Ladybird

Kraai

Beste Ladybird

Je eerste vraag is eigenlijk een vraag om een bevestiging. Een bevestiging van je eigen kracht.

Met je zon in Waterman ben je een opvallende verschijning. Je zet je graag af tegen de gevestigde orde en trekt graag alles in twijfel. Je bezit een sterke persoonlijkheid en wilt graag de groep bij elkaar houden.

Als lucht teken kijk je graag omhoog en kan genieten van de sterren, storm en bliksem. Waterman is het 11de huis. Het huis van de sociale betrokkenheid en sociale interactie. Op zoek naar innerlijke zekerheden...

Zo zie jij  X

11 Gerechtigheid

Koel, te idealistisch en te destructief voor de warmte van de persoonlijke relatie.
Spreekt je gevoel of je "verstand" ?

2 Zo ziet X jou

18 De Maan

De intuïtie zegt ja, maar de twijfel overheerst nog. In het hoofd is er nog chaos er zijn nog dromen of illusies.

---

3 Zo zie je jezelf.

21 De Wereld

Waar is mijn plek in de wereld?
Heb ik een juiste houding aangenomen?
Wat is mijn uiteindelijke doel?

---

4 Zo ziet X zichzelf.
Drie Kelken

Kelken Drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid. Ze geeft aan dat we iets waardevols en moois hebben bereikt of hebben gekregen, en ons daar gelukkig bij voelen.

---

5 Zo zie jij de relatie.

Vijf van Pentakels

Verlies van vertrouwen in zichzelf, de oorzaak van de verwarring van zelf-waarde met materiële zekerheid.  Bereid je voor om opnieuw te beginnen.
Negatief: Piekeren, zwaar, traag, koppig.

---

6 Zo ziet X de Relatie.

Koningin Kelken

Hier ontmoeten we de vrouwelijke schoonheid, ze belichaamt de hypnotische kracht van het vrouwelijke en het is een katalysator voor het ontstaan ​​van diepe gevoelens. Het beeld van intense passie en het noodlot. Als een mysterie zelf, gemotiveerd door haar eigen geheime doeleinden.

---

ladybird

Hallo Kraai

Allereerst hartelijk dank!!
Ik vind dit een hele mooie legging.. de dingen die je over mij vertelde kloppen echt als een bus ;)
Kan alleen niet helemaal opmaken of wij uiteindelijk gelukkig met elkaar worden.

Kraai

Jullie twijfelen allebei, jij aan jezelf en of je met je gevoelens van nu wel een relatie aan kan gaan. Waarschijnlijk liggen er relaties achter je die je nog niet helemaal een plaatsje hebt gegeven. Hij twijfelt niet aan zich zelf maar aan jou. Hij ziet jou als een byzonder persoon en wil graag bij je zijn. Het kan zijn dat je nog een muurtje om je heen hebt waar je hem nog niet achter laat kijken. Hij kan het gevoel hebben dat jij jezelf niet helemaal geeft...

Als ik verder voel dan voel ik verdriet... En iets wat lijkt op Remco.

In hoeverre pas jij in het plaatje dat je van jezelf hebt? Wie dwingt jou om succesvol te zijn en te slagen op materialistisch vlak? Je maakt je los van oude patronen of banden. Hoe vertrouwd is de vertrouwde omgeving nog? Hoe lang kunnen we deze basis die we denken te zijn nog gebruiken om vooruit te komen? Is het niet tijd voor een nieuwe basis? Een basis die gecreëerd is door een hoger eigen gevoel en eigen waarden. Niet de opgelegde en verwachte waarden vanuit de buitenwereld maar die van binnenuit komen.

ladybird

Hey Kraai

Wat grappig dat je de naam Remco door krijgt... Heel apart. Was vroeger helemaal verliefd op een jongen die zo heette tijdens mijn middelbare school tijd.. maar die ligt alweer een hele tijd achter me (zo'n 10 jaar) Was daar helemaal gek van maar we zijn nooit bij elkaar gekomen. Af en toe denk ik er nog wel eens aan terug, niet om iets met hem te beginnen.. tis ook zo lang geleden, maar meer om te kijken hoe het met hem gaat.

Met dat laatste stukje weet ik ff niet wat ik aanmoet.. Kan je dat verder uitleggen

Kraai

Om kort door de bocht te gaan ben jij je bewust van een veranderende situatie.

In hoeverre vind jij het belangrijk hoe mensen over jou denken?

Van welke angst en onzekerheid wil jij je bevrijden?

ladybird

Af en toe heb ik wel eens t idee dat er dingen aan t veranderen zijn of gaan veranderen idd.. Kan t niet zo goed uitleggen. Tis meer een gevoel, misschien andere ideeen wat betreft het leven.

Op zich vind ik t wel belangrijk hoe mensen over mij denken... maar aan de andere kant denk ik ook wel eens, mensen moeten me maar nemen zoals ik ben... best wel dubbel.

Waar ik me van wil bevrijden is onzekerheid in het algemeen. Ik kan soms best onzeker zijn. Daar wil ik zeker iets aan doen.

dameblanche

hallo ladybird,
hier ook een liefdselegging voor jou m.b.v de lenormand kaarten.
idd is het belangrijk om te weten waar we ons op kunnen richten en kunen we maar weinig met de vraag: wie wil er voor mij een legging doen :-\
je kaartjes: 1 de ruiter, 2 de maan, 3 het hart, 4 de roede, 5 de brief, 6 de slang, 7 de zon, 8 de vissen, en 9 de ring.
zo te zien liggen er aan de rechter kant positieve kaartjes.
de releatie kan zich op een positieve manier gaan ontwikkelen, tenzij jij er ook positief tegenover staat.
allereerst zie ik ook onrustige gedachten bij jou, 2 strijdige gedachten bij jou, die je in angst en onzekerheid hebeen gebracht.
de slang vertelt wel dat je vooruitstrevend bent maar kijkt ook graag de kat uit de boom, bent wanttrouwig en fantaseert ook graag.
dat wil ok veel van jezelf zeggen, ben je bang voor de werkelijkheid, blijf je liever aan de kant staan of hangen in je eigen iillusies?
dat maakt dan eigenlijk dat je weet niet  vooruit komt.
dat wijst dan op je 2 strijdige gedachtes [roede]
het is belangrijk dat je je angst en onzekerheden kunt ombuigen naar het positieve, je kunt het echter wel!!!, de zon ligt hier voor je.
wees open en eerleijk naar jezelf toe, in de toekomst ligt wel het hart voor je en de de kaart de vissen wordt gebruikt om de toekomst positief te kunnen beinvloeden wijst ook weer op vermeerdering.
succes ermee ladybird,  ;)