Zou er iemand een legging willen doen m.b.t. Financiën?

Gestart door blinkertje, juli 07, 2011, 20:51:32 PM

blinkertje

Ik raak er geen wijs aan uit  ::)
Mag ik deze vraag hier op het forum stellen?

Shazia1961

#1
Citaat van: blinkertje op juli 07, 2011, 20:51:32 PM
Ik raak er geen wijs aan uit  ::)
Mag ik deze vraag hier op het forum stellen?


natuurlijk mag dat :)
vertel waar de vraag ongeveer over gaat, werk, relatie enz.
wil je mij ook vertellen wat jouw sterrenbeeld is?

Shazia

blinkertje

Shazia,
Mijn sterrenbeeld is vissen.
Had graag geweten of mijn kaarten het juist vertellen. Ben begonnen aan kaartleggen, Lenormand. Maar,  Die combinaties zijn zo moeilijk. Ben er nog bijlange niet  ::)

dameblanche

al doende leert mens blinkertje, keulen en aken zijn ook niet op een dag gebouwd.
bij de lenormand gaat het vooral om combinaties maken.
je kunt leren door iedere dag een kaartje te trekken, de betekenis goed te leren en te interpreteren, later ga je via je iegen intuitie de combinaties maken.
ieder doet dat op zijn eigen  manier en kan dus afwijken van adermans wijzes.
liefs marianne :-*

blinkertje

Staan de betekenissen dan niet vast,Dame?
Is dat geen algemene kennis? Een slang zegt de een dat het een valse dame is en soms hoor ik dat er iets traag op gang komt, Dit zijn wel 2 verschillende dingen.
Wilt u eens een legging doen voor me?
Thx Dame

dameblanche

goed blinkertje,
ff terug komen op de slang: de slang kan staan voor een ondernemende dame, een dochter, een vrouw, ook een roodharige vrouw waarvoor men moet oppassen, illusies, leugens bedrog, ligt de slang naast de pk, dan kan het zijn dat de vraagstelster niet de gehele waarheid vertelt, of een leugentje om bestwil vertelt.
kortom het is net als bij de belastingen: makkelijker kunnen we het u niet maken..... ;)

dameblanche

je kaartjes:
1 de boom, 2 de heer, 3 het schip, 4 de roede, 5 de slang, 6 het anker, 7 de ring, 8 de beer, 9 de muizen, 10 de zon, 11 de zeis, 12 het kruis, en 13 de vos.
de muizen is een belangrijke kaart voor je omdat deze op je persoonskaart ligt, de muizen geven verliezen aan.
in het nabije verleden is er iets niet in orde geweest met je energie, je vitaliteit, omdat je ook teveel hooi op je vork hebt genomen, je hebt jezelf flink onder handen genomen, stabiliteit proberen te verkrijgen waarbij je je mannetje hebt weten te staan, kortom je hebt zelf vor verandering gezorgt.
is er een contract beeinigd? of gaat er een contract beeindigd worden voor je?
onder controlle heb je gelukkig de roede liggen, de onrust, maar ook de zwartmakery, er zijn nogal wat leugens over je vertelt geworden, je hebt je hier flink wat zorgen over gemaakt.
al met al heeft dat je ook goed geraakt waardoor je min of meer uit het veld bent geslagen.
zorg dat je eigen kracht weer terug komt, laat je niet klein krijgen[beer]
ik hoop dat je hier iets mee kunt, :blinkertje :-*
liefs dame blanche

blinkertje

Citaat van: dameblanche op juli 08, 2011, 17:18:47 PM
je kaartjes:
1 de boom, 2 de heer, 3 het schip, 4 de roede, 5 de slang, 6 het anker, 7 de ring, 8 de beer, 9 de muizen, 10 de zon, 11 de zeis, 12 het kruis, en 13 de vos.
de muizen is een belangrijke kaart voor je omdat deze op je persoonskaart ligt, de muizen geven verliezen aan.
in het nabije verleden is er iets niet in orde geweest met je energie, je vitaliteit, omdat je ook teveel hooi op je vork hebt genomen, je hebt jezelf flink onder handen genomen, stabiliteit proberen te verkrijgen waarbij je je mannetje hebt weten te staan, kortom je hebt zelf vor verandering gezorgt.
is er een contract beeinigd? of gaat er een contract beeindigd worden voor je?
onder controlle heb je gelukkig de roede liggen, de onrust, maar ook de zwartmakery, er zijn nogal wat leugens over je vertelt geworden, je hebt je hier flink wat zorgen over gemaakt.
al met al heeft dat je ook goed geraakt waardoor je min of meer uit het veld bent geslagen.
zorg dat je eigen kracht weer terug komt, laat je niet klein krijgen[beer]

ik hoop dat je hier iets mee kunt, :blinkertje :-*
liefs dame blanche



Heee bedankt hoor.

Idd. mijn persoon, lichaam en geest hebben het beste van hunzelf gegeven waardoor ik weer een beetje hoger op de maatschappelijke ladder kon klimmen maar daar heb ik uiteraard ook de nadelen van ondervonden. Ziek zijn , moe en vooral mijn vitaliteit kopje onder. Maar ben stilletjes aan weer recht aan het komen hoor. De verandering is er en nu kan ik ervan genieten na hard werken ;D
Dameblanche, idd. er is een contract beëindigd. Een van ons werknemers ontslag gekregen.
Mijn klein krijgen zal niet zo snel gebeuren maar zoals men zegt. Stevige bomen keren ook om bij stevige wind ;)
Bedankt voor de legging.

Snel zelf es een legging doen.
Vraagke,
Kan numerologie gecombineerd worden met lenormand? :-*

dameblanche

ja hoor blinkertje, je kunt numerologie goed combineren met lenormand, maar ook weer met tarot. als je de lenormandkaarten bekijkt staan daar  ook weer nummers op, tevens staan daar ook de schoppen, klavers, harten en ruiten op vermeldt die dan weer te vergelijken zijn met de resp. zwaarden, staven, bokalen en pentakels.
let wel voor jezelf geheel blanco je kaartjes interpreteert, de wensgedachten kunnen bij jezelf nogal eens een blokkade vormen. ::)liefs dame blanche

blinkertje

Citaat van: dameblanche op juli 09, 2011, 12:17:43 PM
ja hoor blinkertje, je kunt numerologie goed combineren met lenormand, maar ook weer met tarot. als je de lenormandkaarten bekijkt staan daar  ook weer nummers op, tevens staan daar ook de schoppen, klavers, harten en ruiten op vermeldt die dan weer te vergelijken zijn met de resp. zwaarden, staven, bokalen en pentakels.
let wel voor jezelf geheel blanco je kaartjes interpreteert, de wensgedachten kunnen bij jezelf nogal eens een blokkade vormen. ::)liefs dame blanche

Ben bij een kaartlegster geweest, leuk boeltje en gezellige babbel gehad. De reden van mijn vraag over numerologie:
De kaartlegster vertelde me dat ik 9 kaarten moest trekken en op elkaar leggen. dat deed ik. Ze hield het pakje in haar hand en liep kaart per kaart af te beginnen van de 9ste kaart tot de eerste die ik had genomen. Iedere kaart stelde iets voor en ik weet nog dat ze zei terwijl de kaarten nog gesloten in haar hand lagen dat derde kaart die ik had genomen mezelf was en 4,mijn partner en 5 mijn gevoel. De rest van het rijtje weet ik al niet meer maar de sexkaart was er ook bij en de geldkaart etc. Dat was numerologie vertelde ze me, Kan ik dat ergens terug vinden of weet iemand welke volgorde die nummers hebben? Thx

dameblanche

misschien dat je dit zoekt blinkertje:
numerologie overzicht innerlijk bewustzijn.
1. kies voor jezelf, je diepste wezen, alles wat je bent.
2. keuzes maken[twijfel, dualiteit]
3. ondernemen, versmelting van 1 en 2, inspanning, doorgaan, doorzettingsw\vermogen, beweging leren, omgaan met jezelf.
4 omstandigheden tijd, omstandigheden verleden, toekomst hoe werken de dingen voor jou.
5 rust bezinning, top van de pyramide, reageren vanuit je eigen rustpunt.
6 verantwoordelijkheid eigen leven, indalen aanvaarden, accepteren en met plezier dingen doen.
7 totaliteit, 7 dagen van de week, 7 kleuren van de regenboog.
8 reincarnatie, loslaten
9 eigen inzicht kan niet zonder de 6
10 vervulling.