Zou er iemand voor mij de kaarten willen leggen?

Gestart door Darlene, juli 07, 2011, 17:25:08 PM

Darlene

Zou er iemand voor mij de kaarten kunnen leggen?
Zit momenteel in een moeilijke situatie zowel op relationeel als financieel vlak en zou graag weten of daar snel verandering in komt.

Groetjes Magda

Leeuwin

Hoi Darlene,

1. Begin: De Dood
2. Tegenwerking: Kracht
3. Medewerking: Staven 4
4. Strijd: Zwaarden 5
5. Uitdaging: Staven Ridder
6. Verandering: De Geliefden
7. Geluk: Pentakels Schildknaap
8. Geheim: De Toren
9. Onzekerheden: Pentakels 5
10. Triomf: Zwaarden 2

Beste Darlene,

Momenteel zit je in een mega veranderings (transformatie) proces (De Dood). De Dood heeft met een natuurlijk einde van jouw situatie te maken. Wat niet (meer) bij je hoort verdwijnt uit je leven en wat wel bij je hoort komt nou juist naar je toe. Dit speelt eigenlijk op al je levensvlakken.
KLopt het dat je momenteel werkloos bent (Kracht) of heb je een baan waarmee je niet zo veel verdient en zie je daar graag verandering in?
Had je op je laatste werkadres ieamnd leren kennen die je heel erg leuk vond maar waren de collega's daar op tegen? Staven 4 zegt mij dat het je op het relationele vlak je geluk terug krijgt.

Vind je het moeilijk als je anderen moet teleurstellen (Zwaarden 5) en jij voor jezelf kiest? De uitdaging zit hem erin om dit juist wel te doen, ook al zijn mensen tegen jouw grote liefde (Staven Ridder)

De Geliefden zegt mij dat je uiteindelijk ook je eigen hart gaat volgen!

Pentakels Schildknaap geeft op termijn ook het succes aan als je naar ander werk zoekt of hulp zoekt voor je financiele problemen. Bij de Toren voel ik nog een hoop woede over hetgeen wat je op je vorig werkadres hebt meegemaakt. Geef hier niet te veel uiting aan want dit kan ten koste van een nieuwe kans gaan.
Ik denk dat deze woede gevoed wordt door het feit dat jij je er helemaal alleen voor voelt staan en mogelijk ook nog door anderen in de steek gelaten voelt (Pentakels 5). De doorbraak in je situatie is gekomen, de verbetering dan en een hoop van die woede of wanhoop zal dan snel bij je verdwenen zijn.

Groet van Leeuwin

Darlene

Hallo Leeuwin

Neen ik ben niet werkeloos, en verdien redelijk goed.
Ik heb op het iemand leren kennen die ik leuk vind, maar niemand van mijn colega's weet hier iets van. Ja ik vind het moeilijk als ik iemand moet teleurstellen en voor mezelf kies.
En ja ik voel me er allen voor staanen door anderen in de steek gelaten.
Het feit is dat ik zopas besloten heb te scheiden van mijn man, en me zorgen maak of ik het emotioneel en financieel aankan.

Magda

Shazia1961

Citaat van: Darlene op juli 07, 2011, 17:25:08 PM
Zou er iemand voor mij de kaarten kunnen leggen?
Zit momenteel in een moeilijke situatie zowel op relationeel als financieel vlak en zou graag weten of daar snel verandering in komt.

Groetjes Magda

Stabiliteit nadat de zorgen een te zware last op jouw schouders zijn geworden.
Er komt een verandering ivm de spanning die er is doordat een onzekere situatie opgelost wordt.
Enorm geluk door iets wat wrs gauw zal gebeuren.
Goed nieuws zorgt voor meer financiƫle stabiliteit, een goede afloop.
Een vriendschap raakt uit de problemen.
Er komt vooruitgang in de relatie met iemand(is het soms een man die charmant bij vrouwen overkomt)?
Verdriet raakt over ivm een vriend/partner, zou kunnen door een onverwachtse ontmoeting.
Er komt een verandering na misverstanden in een relatie of vriendschap.
Als de man op dit moment niet in jouw leven is, is er een grote kans dat hij jou binnenkort op zal bellen(of inmiddels al heeft gedaan ivm het tijdsbestek).
Er zal een einde komen aan jouw zorgen na structurele/diepgaande misverstanden of een probleem(iets met een diepere oorzaak).

groetjes Shazia

dameblanche

hallo magda,
hier een 9 legging voor jou:
1 roede, 2 de klaves, 3 de toeren, 4 de ooievaar, 5 de kist, 6 de slang, 7 het schip, 8 het anker, en 9 op je pk de vos.
wat houdt dat voor jou in:
allereerst geeft de roede aan dat je in het nabije verleden geplaagd werst door onrust, ook vertelt het dat je in 2 strijd hebt verkeert, dit werdt dan ook veroorzaakt doordat je iets wilde beeindigen.
de slang geeft aan dat je pogingen hebt onderneomen om daaruit te geraken, daar ben je ook de persoon voor, je blijft niet bij de pakken zitten, je wil vooruit komen, boven je hoofd liggen de klavers, aan een moeilijke periode is nu een eind gekomen, je ziet desondanks toch weer het licht, of wel mogelijkheden, daar waar het eerst donker voor je was.
je vindt ook weer de energie om inzichten te krijgen in je leventje.
onder je ligt de ooievaar, je hebt je er al in geschikt, je bent daasr ook flexibel genoeg in.
werkt vooral aan je zelfverzekerdheid, door de onstabiele situatie ben je tamelijk onzeker geworden over vanalles en nog wat.
kijk wel goed uit voor de mensen om je heen, de vos ligt op je pk, er zijn nogal wat mensen om je heen die op het eerste gezicht je vriendelijk bejegenen, maar die je dan een dolk in de rug willen steken.
wees voorzichtig.
je financieen, daar moet je vertrouwen in hebben, zeker gaat het je lukken, wees maar niet bang, maar nogmaals werk eerst aan je zelf, zorg dat je weer vaster in je schoenen gaat staan.
ik hoop dat je er iets mee kunt magda, liefs  :-*dame blanche

Darlene

Bedankt dat jullie de kaarten voor mij wilde leggen.
Het is waar dat ik heel onzeker geworden ben, zal daar zeker aan werken.

Magda