Auteur Topic: Droom ,  (gelezen 2928 keer)

shiningstar

• Gast
Droom ,
« Gepost op: juli 06, 2011, 15:33:22 pm »
Ik droomde dat ik in mijn huis was , naja in me droom voelde het als mijn huis al is dat in het echt mijn huis niet.. ik zat daar het is een flat gebouw ik was niet alleen maar wie der allemaal bij me waren kan ik me niet meer herinneren ineens was ik beneden in de flat bij de kelders en er komt een hele storm van ratten aan ze komen op me af en ineens ben ik met nog een vrouw die ik nog nooit heb gezien , kwordt gebeten door een rat in me teen en ik raak helemaal in paniek ik ren met die andere vrouw na boven toe en bel me moeder helemaal in paniek en huilent over dat 1 rat me heeft gebeten in me teen en dat ik bang ben voor ziektes en ineens begint me moeder te praten over dat ze dat zo leuk vindt aan mij .. we hangen op en voordat ik het weet staat me moeder al voor de deur , we zitten binnen en even later ben ik op de 1 of andere manier weer beneden met die vrouw en met mijn moeder de ratten komen weer en er roept iemand alweer! wie dit roept weet ik niet , we moeten rennen we rennen en ik wil dat me moeder eerst in veiligheid is , zei verdwijnt door de deur terwijl ik daar nog ben met die vrouw we rennen door het voelt zwaar aan alsof we bijna niet vooruit komen maar die vrouw helpt mij op de 1 of andere manier '' terwijl ze toch achter me staat '' wanneer we bijde buiten zijn wordt k wakker en is me hele lichaam nat,
Hele vreemde droom ..
Iemand misschien een idee wat het kan betekenen.

shiningstar :-*

Kraai

• Gast
Re:Droom ,
« Reactie #1 Gepost op: juli 06, 2011, 15:48:49 pm »
Huis , Rat en Moeder zijn de hoofdrolspelers in je droom

Het huis is de ziel, de rat of ratten staan voor twijfel, schuldgevoel. Er knaagt iets aan jou, en wel aan je voeten. Je voeten zijn de basis waar je lichaam op rust. Iets knaagt aan je basis. Je moeder staat voor veiligheid en geborgenheid. 

Welke gewetensvraag knaagt er aan jou? In welke situatie moet jij een oordeel vellen, een besluit nemen of handelend optreden?

Kraai

• Gast
Re:Droom ,
« Reactie #2 Gepost op: juli 06, 2011, 16:13:05 pm »
Mocht het zo zijn dat je graag wil praten hierover maar liever niet op het forum zelf, dan kan je dit altijd in een PB met mij doen.