uitleg lenormand 3 kaarten legging

Gestart door ladybird, juli 05, 2011, 23:47:03 PM

ladybird

Hallo allemaal

Graag zou ik willen weten wat deze 3 kaarten legging volgens jullie inhoud...

Hart     pk/ooievaar     ruiker

Alvast bedankt!

dameblanche

hart-ooievaar op pk-ruiker wijst op een liefdevolle uitnodiging die veranderingen voor je teweeg gaan brengen, ladybird.
de ooievaar op je pk geeft ook info over jezelf, je bent een gevoelige vrouw, die bang is gekwetst te worden, wel sociaal bewogen is en goed in staat is in te voelen bij andere personen. contact met andere mensen is heel belangrijk voor je.
liefs dame blanche ;)

Shazia1961

Citaat van: ladybird op juli 05, 2011, 23:47:03 PM
Hallo allemaal

Graag zou ik willen weten wat deze 3 kaarten legging volgens jullie inhoud...

hart   pk/ooievaar  ruiker

Alvast bedankt!
Geluk door een positieve verandering.
Een probleem wordt opgelost met/door een betaling na een tekort of gemis.
Verandering wat met geld te maken heeft.
Even tussendoor, heb je soms en reisverzekering genomen voor een vakantie die er aan komt of ben je daar over het denken(geweest?).
Ik zie veel geld wat er komt of onlangs is gekomen, mogelijk door het ontvangen van een belangrijk document.
Verbetering na moeilijkheden ivm geld.
Deze verbetering kan komen door financiƫle steun of hulp of na vertraging in het ondertekenen van een belangrijk document.
Zou kunnen dat het te maken heeft met een overeenkomst/schikking die uiteindelijk wordt bereikt tussen twee partijen, krijg bijna het idee dat het geld ook wel eens van een scheiding zou kunnen komen.
Is er soms een huis verkocht(koophuis)?
Zie namelijk ook een makelaar staan in de kaarten.

groetjes Shazia

ladybird

Dank voor jullie antwoord dame blanche en Shazia

@Shazia, verandering wat met geld te maken heeft kan ik niet plaatsen.. misschien komt dat nog?
Over die reisverzekering.. ik ben pas op vakantie geweest.. omdat die last minute was geboekt ben ik helemaal vergeten een reisverzekering af te sluiten.. daar kwam ik pas halverwege de vakantie achter;)

Over die makelaar... ik ben op zoek naar een andere woning.. waarbij ik pas contact heb gehad met een makelaar:) Maar heb geen huis verkocht.