vraag over een legging

Gestart door Lilith3620, juli 05, 2011, 15:08:44 PM

Lilith3620

Gisterenavond heb ik mijn kaarten over mijn werktafel verspreid en met de ogen dicht heb ik er 3 gekozen op basis van het gevoel dat ik kreeg.

De dame
De lelie
De heer

De laatste leggingen die ik met de kaarten gedaan heb vertelde mij altijd iets over de liefde, maar deze legging was voor mij wel een zeer grote verrassing om toevallig de dame (mijn persoonskaart) en de heer te trekken.

Ik ben zelf nog niet zo goed in het lezen en interpreteren en vraag me af wat andere, meer ervaren kaartlezers hierover denken.

Alvast bedankt!

Leeuwin

Een hele goede vriend die (heimelijk) een diepere relatie wil dan een vriendschapsband?

Leeuwin

Lilith3620

mmm dat zou kunnen, maar ook wel andersom  ::) maar dat weet ik zelf ook

Ik weet zelf niet goed hoe ik de lelie moet interpreteren aangezien het vooral over het werk gaat, maar ik ben student, geen vakantiewerk op het moment en aangezien het nu 3 maanden vakantie is voor mij, zal ik ook niemand op school tegenkomen.

Het is in ieder geval een positieve kaart ~

Kraai

In hoeverre wil jij je spiritualiteit ontwikkelen en beheersen?

Lilith3620

zo goed mogelijk liefst
ik heb een lange tijd geen kaarten meer geraadpleegd en focusde vooral op reiki, om de een of andere reden werd kreeg ik de drang om mijn kaarten terug boven te halen. ik oefen elke dag, voor mezelf en anderen zodat ik de kaarten beter leer kennen en verbanden leer leggen. hoezo?

Leeuwin

De Lelie interpreteer ik meestal als iemand die vriendschap wil en meer niet.

dameblanche

de dame staat ook voor dat er veranderingen aan gaan komen, de lelie verwijst ook naar paranormale inzichten verkrijgen, je bent hier heel hard mee bezig, je bent ook hard aan jezelf aan het werken.
kortom er komen veranderingen voor je omdat je betere en heldere inzichten gaat verkrijgen.
liefs dame blanche

Kraai

Citaat van: dameblanche op juli 06, 2011, 09:56:42 AM