Combinatie De Zon met Dwaas

Gestart door Scorpioentje, juli 02, 2011, 21:18:57 PM

Scorpioentje

Hoi,
Wie weet wat combinatie De Zon en Dwaas in de kleine kruis van Keltische kruis betekend? En 3 kaart( basis kaart) was Wereld. De vraag was Hoe moet ik met de liefde omgaan?  Ik zelf denk, wel willen maar veel te naïef  bezig zijn?   Mijn vriendin vroeg mij of ik voor haar karten kan leggen, omdat zij binnen een jaar twee teleurstellingen in liefde gehad. Ik vind alle drie kaarten zo liefdevol dat ik begrijp niet zo goed wat deze combinatie wil zeggen. Wie kan mij helpen?

Leeuwin

De Zon en De Dwaas geven een heel mooi nieuw begin aan, in de liefde in dit geval. De Wereld..misschien een toekomstige geliefde in het buitenland?

Groet van Leeuwin

Scorpioentje

Dank je wel Leeuwin :)  Ik denk dat zij is niet echt klaar met de vorige relatie en misschien  hoop ze( zeg ze wel niet) op de nieuwe begin met deze man. Maar misschien wordt een  nieuwe begin met deze man, ze paste zo goed bij elkaar. We shell see  :)

dameblanche

de eerste 3 kaarten zijn ook het allerbelangrijkste in het keltische kruis en vertellen waar het om gaat.
de zon vertegenwoordigt je huidige situatie: dus hier het aangaan van een nieuwe relatie, maar je gaat te zeer op in de ander.
de dwaas geeft aan datgene waar je naar toe wil, dus hier het doel:
je wil er op een meer speelse, en onbezonnenere wijze mee omgaan, kortom, het vergt allemaal te veel van jezelf, je maakt je er wat zorgen om dat het je wat veel meesleept allemaal.
de wereld is datgene wat je blokkert echter: je zult jezelf moeten bevrijden van angst en onzekerheid.
heb vertrouwen in de ander, maar ook in je zelf.
liefs dame blanche ;)

Kraai

De wereld op 3 de onbewuste positie kan ook inhouden dat ze bewust niet op de werld is en teveel in haar onbewustzijn zit (verwerken/vastzitten oude relatie?).

Het middelste kruis

Op positie 1;  de zon, Wijst op overgave, de overgave aan gevoelens van levensvervulling in de liefde.

Dit komt erbij op positie 2;  de dwaas,  Heb vertrouwen in je intuïtie en kom los van oude patronen(zie pos. 3) en waag de sprong in het diepe.

Gevangen in oude emotie's, het besef zich te willen overgeven aan de gevoelens van de liefde, vast zitten in het moment en niet weten hoe zich over te geven. Wees je meer bewust van je zelf, je eigen behoeften. Probeer niet te voldoen aan de behoeften van een ander (de wereld) maar wees je bewust van je eigen zon.

Een zon draait niet om de aarde, de aarde wel om de zon!

Laure

Citaat van: Kraai op juli 06, 2011, 11:29:00 AM
I beg to differ, alles is relatief, vanuit het standpunt van de aardse waarnemer draait de zon wel degelijk rond de aarde.
:)

Kraai

Citaat van: Î"άφνη op juli 06, 2011, 12:28:35 PM
Citaat van: Kraai op juli 06, 2011, 11:29:00 AM
I beg to differ, alles is relatief, vanuit het standpunt van de aardse waarnemer draait de zon wel degelijk rond de aarde.
:)

Correct! 1 bonuspunt voor u :-)

Dus als alles relatief is heb je zelf de keuze. Laat je de zon schijnen of laat je je beïnvloeden door de aarde?

Scorpioentje

Dank jullie wel. Ik heb bevindingen aan mij vriendin doorgegeven en zij is helemaal mee eens :) Zeg tegen jullie dank je wel! hoop opheldering gegeven.
Liefs