Auteur Topic: Heej =) iemand zin om een legging te doen  (gelezen 2078 keer)

Lisa_kusje

• Nieuw lid
  • *
Heej =) iemand zin om een legging te doen
« Gepost op: juni 30, 2011, 19:59:28 pm »
Hallo allemaal!

Heeft iemand zin om een algemene legging voor mij te doen ?
Ik weet niet of daar een achterliggende vraag bij moet?
Als dat het geval is hoor ik het graag =)

Heel erg bedankt alvast,
Groetjes  :-* Danielle
Here's my love, take it. Here's my soul,use it.Here's my heart,don't break it. Here's my hand hold it and together we will make it forever

Leeuwin

• Gast
Re:Heej =) iemand zin om een legging te doen
« Reactie #1 Gepost op: juni 30, 2011, 22:48:53 pm »
Hoi Shiningstar,

Hier van mij een KK legging

1. Situatie: Bekers 9
2. Obstakel: Pentakels 6
3. Eerste ontwikkeling: De Kluizenaar
4. Fundament: Kelken 3
5. Verleden: Pentakels 7
6. Toekomstige ontwikkeling: De Dwaas
7. Persoonskaart: De Ster
8. Omgevingskaart: Zwaarden 9
9. Hoop/vrees: De Keizerin
10. Uitkomst: Staven 3

De Dwaas met de drie drieen gecombineerd zegt mij dat je een heel nieuw, zeer mooi begin gaat maken.

Gelet op Zwaarden 9 op de omgevingsplaats, zegt mij dat je veel moeilijkheden hebt ondervonden in sociale relaties. Pentakels 7 zegt mij dat er duidelijk sprake was van onbegrip. Met De Keizerin gecombineerd denk ik dat je veel met profiteurs te maken hebt gehad. Het waren waarschijnlijk mensen die, net als jij, waardevolle contacten uit de weg gingen omdat ze daar toen niet aan toe waren.

Ik zie dat jij in essentie een levensgenieter bent (kelken 3) met brede interesses maar momenteel een nogal teruggetrokken leven leidt (De Kluizenaar). Hoewel je al wat meer voor nieuwe contacten begint open te staan (Kelken 9) durf je jezelf nog niet helemaal te geven. Het gevaar voor nieuwe profiteurs is dus nog niet geweken (Pentakels 6).

Toch zie ik dat je het toekomstig nieuw begin met vertrouwen tegemoet zult gaan want je hebt al een stuk meer zelfvertrouwen dan voorheen (De Ster). De Zot/Staven 3 zegt mij dat dit zelfvertrouwen haast alleen nog maar zal toenemen.

Groet van Leeuwin

Kraai

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2011, 22:54:47 pm »
Ik doe het met de nummers van je bericht... 30, 2011, 19:59:28 pm = 3+0+2+0+1+1+1+9+5+9+2+8=41 4+1 = 5

5. De Hogepriester

Je bent bezig aan het relativeren over een relatie of religie, en bent daarvan de essentie gaan inzien. Veranderende verwachtingspatronen naar je relatie, je geliefde. Nu begint het je te dagen: alles ben je zelf en speelt zich in je eigen denken af

Nu ben je op zoek naar je ware zelf en bent bezig zoveel mogelijk informatie te verzamelen.

De Hogepriester wijst erop niet buiten jezelf maar in jezelf te zoeken.

Lisa_kusje

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2011, 23:59:47 pm »
Ik doe het met de nummers van je bericht... 30, 2011, 19:59:28 pm = 3+0+2+0+1+1+1+9+5+9+2+8=41 4+1 = 5

5. De Hogepriester

Je bent bezig aan het relativeren over een relatie of religie, en bent daarvan de essentie gaan inzien. Veranderende verwachtingspatronen naar je relatie, je geliefde. Nu begint het je te dagen: alles ben je zelf en speelt zich in je eigen denken af

Nu ben je op zoek naar je ware zelf en bent bezig zoveel mogelijk informatie te verzamelen.

De Hogepriester wijst erop niet buiten jezelf maar in jezelf te zoeken.

Beste kraai ,

Bedankt voor je reactie , En ook dit klopt
al weet ik niet zo goed wat relativeren betekend (A) ..
Veranderende verwachtingspatronen naar je relatie, je geliefde. Nu begint het je te dagen: alles ben je zelf en speelt zich in je eigen denken af
Mooi gezecht , Heel erg bedankt kraai !
ik wordt er gewoon een beetje stil van ,
ik heb zelf hier tarot kaarten liggen.. En probeer het elke dag .. maar mij lukt het eigenlijk niet om ze te duiden ..

:-*
Here's my love, take it. Here's my soul,use it.Here's my heart,don't break it. Here's my hand hold it and together we will make it forever

Kraai

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 01, 2011, 00:20:36 am »
Relativeren is de gebeurtenissen in je leven een plekje geven. Je hebt een tijd meegemaakt waarin je jezelf niet kon zijn. Jezelf klopt nu aan en vraagt wat er aan de hand is. Je snapt nu niet goed wat er aan de hand is en voelt je in de war. Op dit moment beschik je niet over een mogelijkheid om de huidige situatie te veranderen. Je moet wel een sterke vrouw zijn wil je je nog zo geven na al wat je hebt meegemaakt.

Je mag er zijn om wie je bent

Lisa_kusje

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: juli 01, 2011, 19:39:48 pm »
Beste kraai , Bedankt voor je toelichting !
De gebeurtenissen uit me verleden moet ik inderdaad nog een plek geven, Al ben ik daar niet zo goed in ..
Ik blijf hangen in het verleden waardoor ik in de toekomst telkens niet vooruit kwam,
En zoals je zegt dat ik mezelf niet kon zijn klopt ook helemaal
Door de instanties om me heen , Door de mensen die me probeerden te veranderen ..
En als ik eerlijk ben , veranderd ben ik zeker.
Ik zou graag willen dat ik de situatie om kon gooien maar zoals je zegt heb ik daar op het moment waarschijnlijk de
mogelijkheid niet voor , Al kan proberen nooit geen kwaad.
Ik moet goed nadenken , en keuzes maken ,
Je zegt dat ik een een sterke vrouw moet zijn als ik me nog wil geven na wat ik heb meegemaakt,
maar alles dat ik heb meegemaakt is doordat ik te zwak was , om dingen los te laten
En bleef dus strijden voor iets dat er niet is inplaats van opgeven , slechts omdat ik het niet kon / kan.
Dus ben ik eerder zwak dan sterk.

Bedankt kraai! :-*
« Laatst bewerkt op: juli 01, 2011, 22:11:12 pm door Ricca »