Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

kittykat

Hoi Leeuwin,

Na een week niks gehoord te hebben van de laatste Staven Koning ;) nadat ik contact met hem had gezocht, kreeg ik ineens afgelopen vrijdag een teken van leven. Vanaf dat moment heb ik de hele middag en avond,  tot hij moest slapen, berichtjes heen en weer gestuurd en gekregen. Ben er achtergekomen dat hij helaas niet bij mij om de hoek woont en de kans dus erg klein is dat ik hem in het zuidelijke uitgaansleven weer zal tegenkomen.  :'( En dat vind ik wel jammer, want ook al heb ik hem maar 1 avond gezien en gesproken, ik ben toch wel erg van hem onder de indruk geraakt. Sterker nog; ik baal ervan, want ik ben bang dat nooit meer zo'n persoon zal tegenkomen waar ik eigenlijk gelijk een goed, haast onbezorgd gevoel bij heb. Natuurlijk is dat onzin dat ik dat zo denk, maar ik heb er een beetje genoeg van dat bij mij "alles" zo stroef verloopt en nooit eens een keer gemakkelijk. Alsof ik nooit een beetje geluk mag hebben en iets positiefs direct wordt gevolgd door iets negatiefs zeg maar...

Ik ga kijken waar het schip strandt, maar voorlopig vind ik het wel leuk dat hij contact met mij heeft gezocht. Aandacht krijgen is nou eenmaal leuk.  ;) Zeker wanneer je dat niet zo vaak krijgt. In ieder geval ben ik wel open en eerlijk geweest door te zeggen wat ik van hem vind en denk en de reacties daarop waren wel positief. :) I'll keep you posted!  ;D
Wat leuk trouwens dat je al dacht dat mensen mij jonger zouden schatten! Aan mijn taalgebruik/schrijfstijl zou ik het zelf in ieder geval niet gezien kunnen hebben.

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hi Kittykat,

Pak een staaf en neem een horde! Ga desnoods in ieder geval één keer naar het zuiden toe! Als hij positief reageert op jouw liefdesbekentenis mag je er al wat meer vanuit gaan dat de basis tussen jullie in ieder geval niet slecht is. Je onderbuikgevoel is in dit soort situaties meestal goed.
Als jij hem onverschillig zou laten dan stuurde hij je bovendien geen berichtjes. Gewoon rustig opbouwen allemaal, dat is meestal het beste hé.

Meestal zie je aan je eigen taalgebruik je leeftijd niet af nee. Het was gewoon een gevoel wat in mij op kwam.

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Tsja die horde nemen he...Ik ben nog steeds in mijn leven bezig om te leren om hordes "gewoon" proberen te nemen op bepaalde gebieden. Vind ik nog steeds moeilijk, maar ik kom er wel. Hij komt overigens uit het noorden, ik kom uit het zuiden. Zou hem best nog wel een keertje willen zien en bijpraten. En die onderbuikgevoelens, die moet ik nog even een goed plaatsje geven, want ik weet even niet wat ik er mee aanmoet. Ben meer iemand van het rationele, dus ik ga al gauw over die gevoelens (teveel) nadenken en/of piekeren.
Ik zal hem trouwens vandaag weer eens een berichtje sturen en vragen hoe het met hem gaat, gewoon rustig aan doen.  ;)

Nog een fijne dag en veel liefs van kittykat  :-*

Leeuwin

Gewoon even blijven sms-en en dan eens voorstellen om elkaar weer te zien! Dan zie je wel weer maar jij komt er wel degelijk!!!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe was jouw weekend? Heb je nog leuke dingen gedaan?

Mijn weekend was zwaar begonnen, maar leuk geëindigd: Vrijdag zat ik even helemaal niet goed in mijn vel toen ik met collega's ging borrelen, ik had al de hele dag een onprettig, geïrriteerd gevoel in mijn lijf en zelfs met de leuke collega's om mij heen verdween het niet. Ik hapte naar iedereen en kreeg er ook echt buikpijn van, dus dat wil wel wat zeggen.

Maar zaterdag was dat neerslachtige gevoel helemaal verdwenen toen ik met een vriendin was uitgegaan. Ik had van te voren eerst weer een ouderwets leuk gesprek met een collega van mijn weekendbaantje, die ook wel mijn maatje daar is; we hadden het over de goeie oude tijd dat we allerlei kattekwaad uithaalden en er ook alle tijd voor hadden. Het was wel heel toevallig, want ik had er van de week ook al aan gedacht. Daarnaast vond ik het wel heel lief van hem dat hij aan mij vroeg hoe het in de liefde met mij gaat.  Dat heeft hij al heel lang niet meer gevraagd, maar dat komt ook doordat we niet meer de gesprekjes van vroeger kunnen houden, omdat hij andere werkzaamheden heeft gekregen en het drukker heeft gekregen. We hadden eerst altijd van die "gesprekken over het leven", omdat we o.a. veel vergelijkbare dingen hebben meegemaakt op liefdesgebied. We waren zowat elkaars coach en vraagbaak en hij heeft echt een plaatsje in mijn hart gekregen.  :)  Eerlijk toegegeven: In een parallelle wereld zouden wij een paar hele mooie kindjes hebben! :P

Toen ik later die avond dus met een vriendin op stap was, ben ik sinds zeer lange tijd weer het maatje van mijn oude buurjongen en die ict-er tegengekomen waar ik het al eerder over gehad heb; Van die ict-er kreeg ik een dikke, warme knuffel toen ik hem tegenkwam en van het maatje van mijn buurjongen kreeg ik gewoon 3 zoenen toen we naar huis gingen. Dat hebben ze beiden nooit eerder gedaan! :o Ze waren vast blij om mij weer te zien, haha! Het mooiste was nog dat mijn buurjongen mij gelijk probeerde te koppelen aan zijn maatje en dat ik aan de vriend van de ict-er moest uitleggen hoe het kwam dat ik vroeg of hij "weer" een groene boxershort aanhad. :P Al met al weer een paar leuke gesprekken met ze gehad en ik moest gelijk aan jou denken.  ;)

En wat mij vandaag weer is overkomen, heeft mij min of meer versteld doen staan; Vanmorgen las ik een krantje toen ik op de trein stond te wachten. Sla ik pagina 2 open, kom ik in een advertentie de woonplaats van de laatste staven Koning, die uit het noorden, tegen. Ik dacht: "Verdorie, dat wil ik niet tegenkomen, want dan weet ik wat ik niet kan hebben, omdat ik dan aan hem moet denken."
Lees ik aandachtig pagina 3...Wordt zijn woonplaats benoemd in een uitgebreid artikel! "Nou breekt mijn klomp, wat is de kans dat je die specifieke plaats op 2 pagina's achter elkaar tegenkomt?? Als ik het vandaag ergens een derde keer tegenkom, ga ik gillen en keihard lachen..." dacht ik.

Kom ik thuis, open ik een website op de computer.....BAM! Is het eerste wat ik zie toch verdorie weer die specifieke woonplaats!! :o Neemt het lot een loopje met mij ofzo ???, want hij is me goed aan het pesten zo! :P  Hij is overigens nu op wintersport, ik heb hem een fijne vakantie toegewenst en daar reageerde hij weer positief op.

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Dit weekend naar twee films geweest; De Bende Van Oss en naar nog een Franse film waarvan ik de titel kwijt ben ;) Mijn Frans is dus niet zo goed :) De eerste was zaterdagavond en de tweede was zondagmiddag.
Er was er wel eentje bij die film die steeds maar naar me zat te kijken in de pauze en je begrijpt dat ik dat heel leuk vond :D Nee, geen Staven Koning maar Zwaarden Heer. Op de een of andere manier trek ik vaak Zwaarden Heer naar me toe!

Ik ben toch zo benieuwd met welke Staven Koning jij uiteindelijk thuis komt! Ik heb ook het gevoel dat het niet geheel toevallig is dat jij tot drie keer toe die plaats tegenkomt. Het lot "dwingt" jou tot nadenken over welke keus je wilt gaan maken, welke man het wordt. Ik krijg het idee dat je daar al min of meer mee bezig bent!
Ik kan me die ict-er nog wel herinneren ;) Ict-ers zijn technisch hééél goed hoor ;D Hij heeft die groene broek vast niet aangetrokken omdat hij nog een groentje is :)

In een paralelle wereld zouden wij goed kunnen praten 8)
Het blijft namelijk wel goed bij je hangen wat ik schrijf, hetgeen ik als compliment opvat!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe gaat het met je?

Het is alweer een tijdje geleden dat er iets spannends is gebeurd bij mij, maar....Ik heb weer iets te vertellen hoor!  ;D

Ik ben nu inmiddels weer een paar dagen aan het bijkomen van Carnaval en dit jaar was het een heel bizarre Carnaval. Het was dit jaar allemaal maar een beetje raar. Ik ben op de vrijdag begonnen en mijn laatste dag was de maandag, in die paar dagen heb ik weer een hoop meegemaakt...

Op zondag ben ik naar de optocht gaan kijken met een vriendin van mij. Het was goed weer en de sfeer was ook goed. Toch was het een rare dag, want ik was nog helemaal niemand bekends tegengekomen. Toen ik 's avonds rond een uur of 8 op mijn telefoon keek om naar iemand een chatbericht te sturen, zag ik ineens iets opmerkelijks staan tussen de vele statussen; De Staven Koning uit het Noorden was in mijn woonplaats!  :o
Ik was helemaal verbaasd, want wat komt hij in godsnaam in mijn woonplaats doen, of all places?! Dus ik vroeg hem wat hij hier deed en natuurlijk was dat voor het Carnaval. Het duurde even voordat ik hem gevonden had (had al na een half uur geen zin meer om hem te zoeken, omdat hij niet duidelijk kon aangeven waar hij was  :P ), maar toen ik hem vertelde dat hij mij maar moest komen zoeken en vragen naar de kroeg waar ik was, bleek hij net in diezelfde kroeg binnengelopen te zijn.

Van alle plaatsen in heeeeeeeeeeeeel Nederland, kom ik hem met CARNAVAL tegen in mijn woonplaats. Dat is toch gewoon onvoorstelbaar??

Afijn, ik ging naar hem toe om een praatje te maken en zei dat dus ook tegen hem, ik vroeg wat hij hier in godsnaam deed, haha! Hij vertelde dus dat hij vorig jaar al een keer was geweest, dat was hem goed bevallen, dus dit jaar kwam hij weer carnavallen met zijn vrienden. Ik vertelde hem dat ik toevallig een avond eerder een groep voetballers uit Haarlem was tegengekomen die ook een paar dagen kwamen carnavallen na goede verhalen gehoord te hebben. Hij vroeg toen: "Woon jij hier dan? Jij woont toch niet hier dan? Wel?" en toen zei ik dat dat wel zo was. Om vervolgens weer vol verbazing uit te roepen dat ik hem of all places juist net hier weer tegenkom.

Zegt meneer uit het Noorden met een ondeugende lach op zijn gezicht: "Ach, misschien kom ik jou wel opzoeken..." Nuchter en ad rem antwoord ik met "Ja, dat zàl ook! Ik heb je nooit gezegd waar ik woonde, alleen dat een treinkaartje met korting naar Breda erg goedkoop was!" Hij was toen wel even geschrokken van mij, denk ik, want het gesprek viel een beetje stil. "Awkward" om het op zijn Engels uit te leggen. Gelukkig wenkte die vriendin net naar mij, dus kon ik het gesprek afsluiten door te zeggen dat ik weer naar boven ging en hem misschien later nog wel zou zien. Gezien heb ik hem wel, maar niet meer persoonlijk gesproken.

Ergens viel het mij toch wel tegen om hem weer te zien, anderzijds was ik wel weer blij om hem te zien, want dat was wel het laatste wat ik ooit nog verwacht had. Tuurlijk vlieg je elkaar niet gelijk om de nek, misschien had ik ook wel een andere reactie verwacht, ik weet het niet wat het was. Het enige wat ik weet, is dat het wel heel bizar was! Afgelopen dinsdag kreeg ik nog wel een berichtje met de vraag of het klopte dat het nog carnaval was en toen hebben we het er over gehad. Hij wilde weten of ik nog ging en of het op de dinsdag nog druk was, hij wilde eigenlijk ook nog wel even een dagje gaan. Een gesprek via een chatfunctie op een telefoon is toch "veiliger" dan face to face, haha!
Die zondagavond ben ik overigens ook nog het allerbeste maatje van mijn buurjongen èn die middelbare schoolgenoot tegengekomen; op de it-er na, ben ik dus iedereen uit de vorige leggingen weer tegengekomen en wel op 1 en dezelfde plek en zowat op hetzelfde moment!

Dus dit wilde ik hoognodig even met je delen, want dat kan gewoon geen toeval meer zijn geweest.  ;)

Verder heb ik nog een vraag; Op die zondagavond heb ik ook kennisgemaakt met iemand die niet aan het plaatje van de Staven Koning voldoet. :P  De ontmoeting was wel grappig; ik wilde net naar huis gaan toen hij mij ineens toeriep dat hij mij kende. In aardig beschonken staat zei hij mij te herkennen van een dag eerder uit 2 andere kroegen. Daar was ik inderdaad geweest, zelfs de beschrijving van die vriendin van mij klopte die hij gaf, maar ik herkende hem niet, wist hem mij ook niet te herinneren. Voordat ik meer over hem vertel, ben ik benieuwd wat jij in de kaarten ziet over deze jongen. Zou jij voor mij een algemene liefdeslegging willen doen? Dan zal ik daarna eens kijken of ik nog andere vragen/informatie voor je heb.  :)

Alvast bedankt en veel liefs van kittykat!