Wie zou er voor mij een legging willen doen m.b.t. de liefde?

Gestart door kittykat, juni 30, 2011, 01:22:52 AM

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe is het met jouw gebroken teen, verloopt het herstel voorspoedig?

Ik ben via de HBO-opleiding Personeel en Arbeid in het re-integratievak gerold via (eerdere) stage(s), maar volgens mij zijn er ook cursussen tot jobcoach te volgen. Ik weet alleen niet hoe lang die duren. Het is inderdaad zo dat je niet alleen gewillige mensen om je heen hebt, het zijn ook voornamelijk mensen die niet gewillig zijn, in welke vorm dan ook. Maar dat houdt jezelf ook scherp en gemotiveerd moet ik zeggen.
In het restaurant heb ik altijd in de weekenden en dan ook met de feestdagen, maar al vanaf mijn 18e werk ik in de horeca, dus ik mag daar onderhand ook weleens een keer een eind aan breien, haha!

Gisteren zijn we met de groep naar ons maandelijkse feestje gegaan, de eerste van de reeks dit najaar en het was weer reuze gezellig! Het was weer leuk om alle oude bekenden te zien die daar ook altijd heengaan. Er waren een hoop rare mensen die ook raar dansten, maar het hardst heb ik moeten lachen toen ik na sluitingstijd nog wat ging eten bij een friettent. Er was een jongen die achterop zijn fiets zat en aan het eten was. Plotseling kukelt hij achterover, met zijn fiets! :o En toen ik keek waar dat lawaai toch vandaan kwam, zag ik vanachter een prullenbak een hand de lucht in steken met een broodje verpakt in folie. Eigenlijk wel grappig; we vallen liever keihard op de grond met pijn lijden, dan dat we ons eten laten vallen wat we net gekocht hebben. :P

Liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Morgen hoor ik of de genezing van mijn teen al opschiet.

Wat is het meest heavy wat je aan onwilligheid hebt meegemaakt tijdens een re-integratieproces? Ik wist wel dat er cursussen voor jobcoach te volgen zijn maar in hoeverre heb je dan kans op een baan in die sector? Ik hoop voor jou dat je binnenkort een baan in jouw sector vindt 8)

Ja, ik kan me zo voorstellen dat jullie helemaal melig geweest zijn :D Ik heb weleens een volle beker cola in op de vloer van een ziekenhuiskamer laten vallen, het ging zo raar dat ik zelf niet eens meer weet hoe het precies ging. Eerst schrok ik en toen ben ik zeker het eerste half uur niet meer bijgekomen ;D Ik ben ook nog eens in het zwembad op mijn eigen bril gaan zitten! Niet erg handig maar wel zeer lachwekkend :D

Het is toch te zonde van dat eten om te laten vallen ;) :)

Liefs van Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe is het inmiddels met de genezing van jouw teen? Gaat het goed vooruit? Heb je er nog pijn van?

In principe kun je wel banen vinden als jobcoach, alleen mijn nadeel is, is dat men nu voornamelijk op zoek is naar mensen met gemeentelijke ervaring èn een afgeronde HBO-opleiding. Ik heb geen van beide. Dat het Rijk subsidies gaat verminderen en zelfs afschaffen voor bijvoorbeeld de sociale werkplaatsen en WAJONG-ers, helpt ook niet erg. Ik wil juist mijn diploma halen, maar dan moet ik wel een relevante werkplek ergens zien te vinden. Nu ben ik me aan het oriënteren op functies richting ziekteverzuimbegeleiding, daarin is er ook sprake van re-integratie en misschien kan ik zo ergens binnenkomen...

Het meest heavy aan onwilligheid wat ik heb meegemaakt, is denk ik dat ik een cliënt in begeleiding had, waarvan de vrouw was overleden en hij er psychische klachten aan had overgehouden. Het feit dat hij ook al 55 jaar was, hielp hem in ieder geval niet mee om gemotiveerd te blijven. Je kunt niet trekken aan een dood paard, maar ik moest hem wel proberen te (blijven) prikkelen om hem te laten inzien dat hij niet volkomen nutteloos is zonder zijn vrouw en met zijn hoge leeftijd. Het is dan net alsof je een klein kind aan het opvoeden bent, zijn gedrag aan het verbeteren bent op een manier waarop zijn motor weer vanzelf gaat draaien na gebruik van de startkabels. Je moet in zo'n persoon blijven geloven, ook al gelooft hij niet meer in zichzelf.

Om van een neerslachtig persoon een gemotiveerd persoon te maken, moet je zelf een krachtige persoonlijkheid hebben. Deze man wist van zichzelf dat hij ook een "ach, laat maar zitten"-karakter had; kreeg hij bijvoorbeeld geen reactie op zijn sollicitatiebrief, dan ging hij er niet achteraan om te weten te komen waarom hij geen reactie had gekregen, maar dan ging hij er vanuit dat men hem toch niet nodig had. Hij dacht er niet eens bij na dat er misschien iets was misgegaan met de post of mail, of er wellicht iemand/de geadresseerde afwezig was, et cetera...

Gedrag (positief) veranderen of beïnvloeden en dan zien wat het resultaat is of wordt, dat vind ik interessant. Vaak lukt dat al door iemand heel even op een ander spoor te zetten en duidelijk te maken dat andere, zo niet alle wegen naar Rome leiden, de ene weg wat hobbeliger dan de ander. Het leven is nu eenmaal niet altijd zo gemakkelijk, maar zo kan het dus ook. :)

Liefs, kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Het heb nog wel wat last van mijn teen maar de genezing loopt voorspoedig.

Zo te lezen ben jij zeer geschikt voor jobcoach. Is een outplacement bureau misschien iets voor jou?

Het lijkt me wel moeilijk om die startkabels erin te houden als de persoon in kwestie niet wil. Hoe is het afgelopen met die 55 jarige man? Uiteindelijk nog iets gevonden of niet?
Sommigen willen beginnen waar anderen geeindigd zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ook ik heb me van lieverlee opgewerkt van zorgassistent tot de laborante die ik nu ben.

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Wat fijn voor je dat de genezing voorspoedig gaat van jouw teen! Pijn is niet fijn.  :)

Een outplacementbureau zou inderdaad goed bij mij kunnen passen, alleen vragen ze (wat ik tot nu toe heb gezien) mensen met een afgeronde HBO-opleiding en vaak ook nog een commerciële drive/instelling. Ik heb beide niet. Die commerciële instelling moet je hebben, omdat je o.a. zelf je caseload moet vergaren en daar wil ik me juist niet druk om maken, dat ik geen werk voor mezelf kan vinden. Daarom zit ik nu ook niet lekker in mijn vel, omdat ik dus letterlijk en figuurlijk geen werk voor mezelf kan vergaren.  :(

Hoe het nu met die 55-jarige man is, weet ik helaas niet, ik heb hem een jaar in traject gehad en hij had een traject van 2 jaar vanwege zijn WAO-achtergrond, wat hij zelf aangevraagd had. Ik vond wel vaak vacatures voor hem, maar dan had hij vaak ook een weerwoord en/of verdronk dan in zelfmedelijden of "faalangst". In ieder geval heeft een collega het traject overgenomen die een zeer ruime achtergrond heeft in beroepenoriëntatie en motivatie van moeilijke cliënten, dus ik heb hem goed achtergelaten.

Wat voor een weg heb jij moeten bewandelen om van zorgassistent tot laborante te komen? Klinkt wel alsof je al goed in de gaten had dat je meer in je mars had dan alleen op het vlak van assisterende werkzaamheden of in ieder geval heel doelbewust en -gericht bezig was.

Nog even terugkomend op jouw laatste legging:

Citaat van: Leeuwin op augustus 24, 2011, 03:16:15 AM
Hoi Kittykat,

Hierbij eerst een algemene liefdeslegging voor je.

1. Situatie: Gerechtigheid
2. Obstakel: De Geliefden
3. Eerste ontwikkeling: Staven 2
4. Fundament: Kelken 5
5. Verleden: Staven 3
6. Toekomstige ontwikkeling: De Dood
7. Persoonskaart: Staven 6
8. Omgevingskaart: De Kluizenaar
9. Hoop/angst: De Magier
10. Uitkomst: Staven Koning

Gerechtigheid/De Geliefden zegt mij dat je in een situatie zit of komt waarin je zelfs een keus moet gaan maken tussen twéé mannen! Het kan ook zijn dat je moet kiezen tussen twee situaties, bijvoorbeeld tussen je onafhankelijkheid en gebonden zijn aan iemand. Gerechtigheid zegt mij dat een hele goede overweging wel op zijn plaats is. Helaas zegt het mij ook dat er e.e.a nu nog voor je achter gehouden wordt. Weet dat jij het recht hebt om alles te weten. Blijf nu nog even strategisch en blijf doordacht handelen tot je de situatie van de betreffende partner goed hebt doorgrondt.

Kelken 5 zegt mij dat je lang last hebt gehad van een teleurstelling in een ver verleden en dat je mede daarom voorzichtiger bent geworden om je aan iemand te binden. Hoewel het raadzaam is om de situatie eerst goed te doorgronden, moet je ook niet blijven hangen in besluiteloosheid. Je blijft lang temperamentvol, totdat iemand werkelijk serieuze belangstelling voor je heeft en dan verval je in besluiteloosheid ;)/hou je innerlijk veel meer afstand.

Kelken 3 zegt mij dat de betreffende man die jij al een paar keer bent tegengekomen een goede wending in jouw leven is. De Magier zegt mij dat je bang kunt zijn, juist voor zijn besluiteloosheid. Hij is denk ik ook niet iemand die zich heel snel bindt aan een ander. Hierbij kijk ik ook naar de Kluizenaar!

Deze kaart zegt mij dat hij momenteel vrijgezel is, weliswaar jong maar mogelijk met een ietwat formele uitstraling, het no-nonsense type. Een hele wijze man als het erop aankomt. Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg maar ik krijg het gevoel dat hij Saturnus in het 12e huis heeft. Ik heb ook het gevoel dat hij een baan heeft in de IT sector. Ik heb ook het gevoel dat jij hem gaat helpen bij zijn verdere persoonlijke ontwikkeling. Hoewel hij niet echt een kuddedier is, vindt hij de mening van anderen toch belangrijk. Komt dit misschien (deels) door zijn opvoeding?

Ik "zie" nog een man: Staven Koning. Deze kaart geeft een man aan met donker haar, lichte huid, lichte ogen. Kan nogal dominant aanwezig zijn. Kan een houding aangenomen hebben van kom maar op, weg met het gepeupel ofzo. Een echte leider. Weliswaar heeft hij meerdere ijzers in het vuur maar hij verlangt echter wel trouw van zijn partner en hij is dat ook voor zijn partner. Ruwe bolster, blanke pit. Uit een van die twee ga jij een keus maken.

De Dood/Staven Koning zegt mij dat je besluit dan vast staat en een stuk huiselijker zult worden. Ik denk overigens dat die tweede man over hooguit een maand of drie op je pad zal komen.

Je hebt maar liefst vijf grote arcanakaarten in deze legging, hetgeen betekent dat je liefdeslessen van grote spirituele orde zullen zijn.
Het valt mij ook op dat er in deze legging geen aardekaarten voorkomen. Door (een) keus(zes) te maken voor iets of iemand ga je beter aarden. Gevoelsmatig haal ik dat uit deze kaarten. Nu grondt (aard) het nog niet zo.
De samengestelde waarde van deze kaarten is 56=11-2. Met uiterste concentratie onderga je een bewustwordingsproces omtrent liefde en relaties. Heb je al vaker dan vroeger voorgevoelens of dromen waarvan je het gevoel hebt dat die je ergens op willen wijzen?

Groeten van Leeuwin

Volgens mij ben ik ondertussen de Staven Koning van de legging tegengekomen: Ik was een paar weken geleden met een vriendinnetje uit geweest en toen kwamen we weer bij onze vaste friet- en shoarmatent uit om te eten en mensen te kijken (Ja, daar waar die fietser achterover was gekukeld met zijn broodje nog fier in de lucht houdend. ;D). Daar kwam ik mijn oude buurjongen tegen met iemand die (uiteindelijk) zijn beste maatje bleek te zijn.
Dat maatje van hem keek mij eens aan nadat ik eerst was "doodgeknuffeld" door mijn oude buurjongen en vroeg mij of dat mijn achternaam zo en zo was. Dus ik kijk hem wat verbaasd aan en zeg dat het klopt. Maar ik had hem nog nooit gezien, niet tijdens het uitgaan en zeker nog nooit met die oude buurjongen en vroeg hoe hij dat toch wist. Zegt hij doodleuk, hartstikke nuchter met een ietwat beschonken kop: "Ja, jij plaatst altijd van die leuke opmerkingen op de Facebook-pagina van je buurjongen." Bam, recht voor zijn raap. Toen moest ik wel lachen, want hoewel ik niet expres wil opvallen, hebben mijn spontane uitspattingen op Facebook toch wel weer die uitwerking. :P Hij vroeg nog hoe mijn voornaam uitgesproken werd (mijn volledige naam op papier doet namelijk zeer Amerikaans aan) en toen was het tijd voor hun om met de taxi mee te gaan.

Moet je nu eens raden hoe hij eruit ziet...Jawel; Donker haar, lichtbruine ogen en een lichte huid. :P
Ik had niks met het gegeven gedaan totdat ik deze week ineens een ingeving had, haha! ;D Nu eens kijken of hij qua karakter op mijn oude buurjongen lijkt en ik geen andere persoon tegenkom die aan deze omschrijving voldoet, want dan klopt de overige omschrijving van de Staven Koning-kaart ook.

Liefs en een blijvend voorspoedig herstel gewenst van kittykat

Leeuwin

@Kittykat,

Hoe is het inmiddels met je Staven Koning man? Ik heb het idee dat je inmiddels behoorlijk in love bent!

Gelukkig is het met mijn teentje alweer stukken beter!!

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Ha Leeuwin!

Nou dat is goed om te horen dat het een flink stuk beter gaat met jouw teentje!

Ik ben niet in love hoor, totaal niet zelfs; ik heb die jongen pas 1x gezien en dat wat op een geheel toevallig moment. Sindsdien ben ik hem niet meer tegengekomen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig naar hem ben geworden....  :)

Liefs van Kittykat

Leeuwin

Het begint met nieuwsgierigheid Kittykat :D De rest volgt dan vanzelf wel ;D

Liefs van Leeuwin

kittykat

De rest zul je, vanzelfsprekend, hier wel weer lezen, want ik beschik over een zeer gezonde dosis nieuwsgierigheid en ben dan ook weer benieuwd hoe dit verhaal gaat lopen ;)  ;D

Liefs van kittykat

kittykat

Hoi Leeuwin,

Hoe gaat het met je? Is jouw teentje inmiddels helemaal genezen verklaard? Hoe waren jouw kerstdagen? De laatste tijd heb ik het erg druk gehad; heb voor een korte periode nieuw werk gevonden, ben jarig geweest en heb met de kerstdagen moeten werken. Nu heb ik even tijd om weer eens op het forum te kijken en zag dat het heel lang geleden is geweest dat ik heb gereageerd. Dus bij deze weer even een update  ;D

Op mijn nieuwe werk, waar ik het super naar mijn zin heb, maar het project maar tijdelijk is, is er sinds korte tijd een groep nieuwe collega's bijgekomen. In die groep zat ook een jongeman die mij gelijk opviel; ik dacht eerst dat ik hem ergens van kende en daarnaast ziet hij er leuk uit en heeft hij een zelfde kapsel als mijn favoriete collega/maatje bij mijn andere baan.  Afijn; deze jongeman woont toevallig sinds kort in mijn woonplaats en kent eigenlijk nog niemand uit de stad. Wel is hij aan het daten met een meisje waarvan hij nu niet weet of het nu zijn vriendin is of niet.

Nou had hij voor oud en nieuw kaartjes voor een feest geregeld om met dit meisje en nog een paar anderen heen te gaan. Hij vertelde mij dat hij een beetje boos was geworden op haar, want zij wilde niet meer meegaan, omdat ze het zielig vond voor haar vriendinnetje als ze het vijfde wiel aan een wagen zou zijn.  Ik vond het zo zielig voor hem, dat ik gelijk zei dat ik dacht dat ik zielig was, maar het voor hem veel erger vond. Hij wilde weten waarom en ik zei dat ik voor de 2e keer op een rij thuis zou zitten met oud en nieuw, terwijl ik iemand ben die op een feestje in de stad moet zijn. Toen vroeg hij of ik niet anders met hem mee wilde gaan. Op die uitnodiging ben ik ingegaan, want ik vond het echt sneu voor hem dat die meid hem even heeft laten zitten en ik heb anders toch niks beters te doen dat weekend.  :P

Deze collega heeft een gevoel voor humor waar ik mij helemaal in kan vinden, hij daagt mij uit èn hij heeft het lef om mijn temperament in te dammen door mij op op mijn kop/ondersteboven te gooien. Dat is iets wat mijn maatje op mijn andere werk, ook doet en daar kan ik enorm om lachen. Wat ook frappant is, is dat die collega en mijn maatje een maandje schelen qua leeftijd, mijn maatje is jonger. En tot nu toe lijken ze wel op elkaar in doen en laten, dus bij die "nieuwe" collega voel ik mij op mijn gemak, juist omdat hij dezelfde streken heeft als mijn maatje die ik al dik 4 jaar ken.

Ik heb jouw laatste legging er nog eens bij gepakt en daar had je het over een Staven koning die over een maand of drie op mijn pad zou komen. De legging was van (eind) augustus en we zitten nu op eind december. Die nieuwe collega kwam eind november/begin december werken en heeft donker haar, lichte ogen en een lichte huid.  ;D Ik vind dat hij door zijn lengte en uiterlijk dominant kan overkomen (hij wekt wel degelijk indruk met zijn overkomen), maar als je eenmaal met hem gepraat hebt, merk je al gauw dat het een aardige jongen is.

Naast deze collega, ben ik weer in contact gekomen met iemand die ik nog ken van vroeger en waar ik ook mee heb samengewerkt. Ook hij heeft donker haar, lichte ogen en een lichte huid. Hij heeft ook bij mij op de middelbare school gezeten en we hebben altijd lol gehad. Een jaartje of twee geleden hebben voor het laatst lang contact gehad, afgelopen zomer ben ik hem een paar keer tegengekomen en toen was het uitgegaan met zijn vriendin. Nu wil hij mij weer zien, geeft aan vaak aan "ons" gedacht te hebben en wat hem betreft hebben we een hoop in te halen. Aan de ene kant zou ik het weer gezellig vinden om hem te zien, aan de andere kant weet ik dat ik niets hoef te verwachten. Eens kijken hoe dit verhaal afloopt...

Zou jij voor mij een legging willen en kunnen doen met de vraag hoe dat de relaties met deze personen (de "nieuwe" collega en mijn middelbareschoolgenoot) zich gaan ontwikkelen? Ik heb er een bepaald gevoel bij, maar heb ook wat advies nodig. Ik heb expres geprobeerd niet al te veel over hun persoonlijkheden en mijn ervaringen met hun te vertellen, zodat je niet teveel "beïnvloed" wordt bij de legging. :)

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst als ik je niet meer voor die tijd op het forum spreek!

Groetjes en veel liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Mijn teentje is helemaal genezen! Ik voel me toch al niet zo snel op mijn tenen getrapt maar nu helemaal niet meer ;D Met de kerst heb ik voornamelijk gezeten en gevreten :D en natuurlijk wat wijntjes op ;D Van de week maar even een balansweek houden. Ik was in Zeeland en had het erg leuk daar! Tussen de bedrijven door toch nog een wandeling in de polder gemaakt.

Nu eens een legging over die toffe jongens van jou! Hoe JONG ben je geworden?

Je nieuwe collega.

1. Hier draait het om: Pentakels Koningin
2. Zo begint het: Pentakels 7
3. De reacties: Staven 8
4. Het resultaat: Staven 3

Het is een erg aardse man die voor het praktische en concrete gaat. Mogelijk ziet hij dit kantje in jou! Met serieuze voorstellen kun je hem voor je winnen (Pentakels Koningin)
Het contact tussen jou en hem zal langzamer verlopen dan je in eerste instantie denkt (Pentakels 7) Een hoge dosis geduld en begrip is van jouw kant, denk ik, wel vereist.
Als hij merkt dat jij een realistisch, begripvol persoon bent, zal hijzelf ook los komen (Staven 8) en ook met concrete voorstellen komen, zoals vaker uit gaan met elkaar enzo.
Al is de weg tussen jou en hem wat moeizaam: uiteindelijk komt het allemaal goed tussen jou en hem! (Staven 3).

Jouw middelbare schoolgenoot

1. Hier draait het om: Kelken 3
2. Zo begint het: Zwaarden Ridder
3. De reacties: Pentakels 8
4. Het resultaat: Pentakels Schildknaap

Het draait voornamelijk om het delen van vreugdevolle gebeurtenissen (Kelken 3) Dit kan o.a de feesten aangeven waar jij vaak naartoe gaat.
Mocht het met deze man serieus worden dan denk ik dat er vrij snel ergernissen en mogelijk ook agressieve stemmingen naar boven kunnen komen. In ieder geval gaat het dan minstens om een kortstondig koufront (Zwaarden Ridder).
Ik heb het idee dat hij soms wat onhandig met emoties omgaat waardoor er misverstanden tussen jou en hem kunnen ontstaan (Pentakels 8) Desalniettemin bedoelt hij het wel goed. Ik heb ook het idee dat hij niet echt gewend is dat vrouwen zo met hem omgaan.
Het staat nog niet echt vast of het met deze man echt iets wordt. Het hangt namelijk af of en zo ja in hoeverre je de obstakels van Zwaarden Ridder overwint. Gaat het koufront weg of niet? Dit zul je eerst moeten uitbouwen.

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hoi Leeuwin,

Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Hoe is jouw jaarwisseling geweest?

Ik ben nu ook bezig met een balansweek, heb afgelopen vrijdag 2 nieuwjaarsborrels gehad; een van het uitzendbureau en eentje die ik met een collega heb georganiseerd voor onze projectgroep. Ik ben 22 december 31 jaar jong geworden.  ;D

Bedankt voor de leggingen! Ik heb ze doorgelezen en ze kloppen nu al.  :)  Ook moet ik weer terugkomen op een legging die je eerder voor mij gedaan hebt  ;) :

Citaat van: Leeuwin op augustus 24, 2011, 03:16:15 AM
Hoi Kittykat,

Hierbij eerst een algemene liefdeslegging voor je.

1. Situatie: Gerechtigheid
2. Obstakel: De Geliefden
3. Eerste ontwikkeling: Staven 2
4. Fundament: Kelken 5
5. Verleden: Staven 3
6. Toekomstige ontwikkeling: De Dood
7. Persoonskaart: Staven 6
8. Omgevingskaart: De Kluizenaar
9. Hoop/angst: De Magier
10. Uitkomst: Staven Koning

Gerechtigheid/De Geliefden zegt mij dat je in een situatie zit of komt waarin je zelfs een keus moet gaan maken tussen twéé mannen! Het kan ook zijn dat je moet kiezen tussen twee situaties, bijvoorbeeld tussen je onafhankelijkheid en gebonden zijn aan iemand. Gerechtigheid zegt mij dat een hele goede overweging wel op zijn plaats is. Helaas zegt het mij ook dat er e.e.a nu nog voor je achter gehouden wordt. Weet dat jij het recht hebt om alles te weten. Blijf nu nog even strategisch en blijf doordacht handelen tot je de situatie van de betreffende partner goed hebt doorgrondt.

Kelken 5 zegt mij dat je lang last hebt gehad van een teleurstelling in een ver verleden en dat je mede daarom voorzichtiger bent geworden om je aan iemand te binden. Hoewel het raadzaam is om de situatie eerst goed te doorgronden, moet je ook niet blijven hangen in besluiteloosheid. Je blijft lang temperamentvol, totdat iemand werkelijk serieuze belangstelling voor je heeft en dan verval je in besluiteloosheid ;)/hou je innerlijk veel meer afstand.

Kelken 3 zegt mij dat de betreffende man die jij al een paar keer bent tegengekomen een goede wending in jouw leven is. De Magier zegt mij dat je bang kunt zijn, juist voor zijn besluiteloosheid. Hij is denk ik ook niet iemand die zich heel snel bindt aan een ander. Hierbij kijk ik ook naar de Kluizenaar!

Deze kaart zegt mij dat hij momenteel vrijgezel is, weliswaar jong maar mogelijk met een ietwat formele uitstraling, het no-nonsense type. Een hele wijze man als het erop aankomt. Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg maar ik krijg het gevoel dat hij Saturnus in het 12e huis heeft. Ik heb ook het gevoel dat hij een baan heeft in de IT sector. Ik heb ook het gevoel dat jij hem gaat helpen bij zijn verdere persoonlijke ontwikkeling. Hoewel hij niet echt een kuddedier is, vindt hij de mening van anderen toch belangrijk. Komt dit misschien (deels) door zijn opvoeding?

Ik "zie" nog een man: Staven Koning. Deze kaart geeft een man aan met donker haar, lichte huid, lichte ogen. Kan nogal dominant aanwezig zijn. Kan een houding aangenomen hebben van kom maar op, weg met het gepeupel ofzo. Een echte leider. Weliswaar heeft hij meerdere ijzers in het vuur maar hij verlangt echter wel trouw van zijn partner en hij is dat ook voor zijn partner. Ruwe bolster, blanke pit. Uit een van die twee ga jij een keus maken.

De Dood/Staven Koning zegt mij dat je besluit dan vast staat en een stuk huiselijker zult worden. Ik denk overigens dat die tweede man over hooguit een maand of drie op je pad zal komen.

Je hebt maar liefst vijf grote arcanakaarten in deze legging, hetgeen betekent dat je liefdeslessen van grote spirituele orde zullen zijn.
Het valt mij ook op dat er in deze legging geen aardekaarten voorkomen. Door (een) keus(zes) te maken voor iets of iemand ga je beter aarden. Gevoelsmatig haal ik dat uit deze kaarten. Nu grondt (aard) het nog niet zo.
De samengestelde waarde van deze kaarten is 56=11-2. Met uiterste concentratie onderga je een bewustwordingsproces omtrent liefde en relaties. Heb je al vaker dan vroeger voorgevoelens of dromen waarvan je het gevoel hebt dat die je ergens op willen wijzen?

Groeten van Leeuwin

Afgelopen vrijdag ben ik weer een mogelijke Staven Koning tegengekomen ;D Donker haar, lichte huid en meest mooiste blauwe ogen die ik ooit gezien heb! :)  Ik heb een leuke, gezellige avond met hem gehad en aan het einde van de avond zei hij dat hij zeker vaker met mij zou afspreken. Eerst zien dan geloven, denk ik dan maar...(als het aan mij lag had ik niet gewacht, maar wil natuurlijk niet te opdringerig overkomen)  :P Ben alleen wel een beetje bang dat hij wellicht een heel stuk jonger is dan ik denk dat hij is.... :-[

Groetjes en veel liefs van kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Laat je niet stangen door al die staven meid ;) Geniet er juist van! De king of the kings springt er vanzelf wel tussenuit! Bewaar dus nog maar even rust in je kingdom.

Ik ben inmiddels weer in balans en probeer dit lang zo te houden. Gezellig toch, die nieuwjaarsborrels! Je leeft maar één keer hoor. 31 jaar alweer 8) Jong toch?! Je bent oud zoals je je voelt hoor, leeftijd zit tussen je oren!

8) Fijn te horen dat mijn leggingen kloppen! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat aflopen en ik hoop natuurlijk op het beste voor je 8) Ik ga nog eens extra voor je duimen 8) 8) 8)

Heb je trouwens nog veel aan je verjaardag gedaan of niet?

Liefs van
Leeuwin

kittykat

Hahaha, ja ik laat me zo wel op stang jagen he! ;D  Ik vind het juist leuk, want het "dwingt" mij om bewuster van mijn omgeving te zijn wat betreft de leuke kerels.  ;) 

Hoewel ik 31 ben geworden, denken mensen in mijn omgeving altijd dat ik ergens rond de 23-25 jaar oud ben, dat streelt mijn ego natuurlijk enorm, haha! En inderdaad, ik doe ook zo oud als ik me voel en dat is vol energie en vreugde alsof ik een klein kind ben in een snoepwinkel. :D Eigenlijk ook niet zo gek dat ik jongere mensen naar mij toetrek. Ik heb mijn verjaardag in alle rust gevierd met een simpel kopje koffie en een heerlijke caramel/appeltaartje samen met mijn zusje. Ik doe nooit zoveel met mijn verjaardag, omdat het ook rond een rottige tijd is en niemand dan echt tijd voor me heeft. Meestal ben ik dan ook gewoon aan het werk.

Het zou wel fijn zijn als je extra voor mij gaat duimen, kan wel wat geluk gebruiken al weet ik ook dat je dat niet kunt afdwingen. :)

Veel liefs van Kittykat

Leeuwin

Hoi Kittykat,

Zo wel ja :D Niet dat ik ooit bang geweest ben dat je daar bezwaar tegen zou hebben hoor ;D Ik dacht al dat mensen jou jonger zouden schatten, weet niet waarom. Behoud die heerlijke energie dan maar 8)

Ik ben benieuwd naar wie het gaat worden Kittykat!

Liefs van
Leeuwin